الفصل العاشر

291 9 0
                                    

❤️‍🔥نيــران الإنتقــــام❤️‍🔥

👇الفصل العاشر👇

شعر ياسين بدقة قلب.. وسكت.. سلّم ادم على والده.. وجلس..

ادم بتساؤل/فيه ايه مالكم مكشرين كده.. ومالك فين..

دخل مالك ولانا....

حسن بغضب/انت واعي للي عملته ده.. ولا انت غاوي فضايح ولعب ببنات الناس

نور وهي تنظر للانا/اطلعي برة بيتي.. مفيش مكان بينا لناس الي زيك الي تبيع نفسها وشرفها...

مالك وهو يتنفس بسرعة/بابا ديه حياتي وانا حر بيها.. ولانا مراتي.. ومش هسمح لاي حد يخرجها.. واذا خرجت هخرج قبلها..

حسن بعصبية/انت بتعصى كلامي ولا ايه.. وبعدين انت ازاي هتخلي ابنها يشيل اسمك.. انا مش هسمح بكده...

ادم/فهموني طيب ايه الي حصل.. وازاي بقت مراته.. والكلام ده

حكى ياسين الذي حصل في المسابقة..

ادم وهو ينظر لمالك/مالك طلع لانا في اوضتك وانزل تحت عاوزين نتكلم شوية.. 

نور/مش هسمح ليها تفضل ثانية واحدة هنا

ادم وهو يقبل يدها/ماما عشان خاطري.. ديه برضو مرات ابنك.. وانتي ليكي بنت يعني خافي ع بنات الناس عشان خاطر اختنا...

صمت الجميع... امسك يدها مالك وضغط عليها وهي تبكي... واخذها فوق في اوضته..

نظر ياسين وادم لبعضهم.. وصمتو...

في الاعلى...

دخل مالك ولانا الاوضة... رماها ع الارض.. واوصد الباب بالمفتاح..

نزل لمستواها وامسك شعرها وهي صرخت

لانا ببكاء/سيب شعري.. عاوز مني ايه.. عاوز ايه فضحتني وخليت سيرتي ع كل لسان.. اتهمتني بشرفي وعرضي.. وقولت اني حامل.. عاوز ايه تاني..  واصبحت تبكي بشدة

صفعها الم وامسك فكها بيده

مالك بغضب/بقى ي زبالة عاوزة تفضحيني وتتآمري مع احمد ضدي.. ديه جزاتي اني مش سيبتك لايدين شاب كان عاوز ينهش لحمك.. بس اقول ايه في واحدة رخيصة باعت نفسها لاحمد..

لانا ببكاء/كدب محصلش.. والله محصلش.. انا اشرف منك والي خلاني احضنك في العربية.. ده كان غصب عني.. ليا ظرووف اسمعني وافهمني

مالك ضغط على رقبتها/لا هسمع ولا هفهم.. انا شوفت الرسالة بعيني مش هتضحكي عليا تاني.. انتي هنا هتفضلي تحت رحمتي وانتقامي لسة مخلصش... قصاد اهلي انتي مبسوطة معايا لكن في اوضتنا هتشوفي الذل على اصوله.. مش هتيجي عيلة زبالة زيك تفضحني.. لولا ستر ربنا كان زماني مكسور..

لانا باختناق والدم ينزل من شفتيها/ابوس ايدك رجعني لامي..

مالك/هههههههههههه انتي مش هتمشي من هنا الا على موتك يا حلوة... بصي انتي مش داخلة مزاجي اصلا مش بحب الست المستعملة الي كانت بحضن غيري..

نيران الإنتقامحيث تعيش القصص. اكتشف الآن