32

278 10 0
                                    

❤️‍🔥نيــران الإنتقــــام❤️‍🔥

👇الفصل الـ٣٢👇

مليكة بغصة/ايوا لسة بحبه رغم الي عمله بيا معرفتش اكرهه قلبي ده مش بايدي.. حاولت اكرهه بس معرفتش في اليوم الي اتكتب اسمي ع اسمه وانا عشقته اكتر.. ادم ده حاجة كبيرة اوي بنسبالي.. بس مش قادرة اسامح ولا انسى...

حسن بتنهيدة/لو كنتي قولتي كلام غير ده كنت موتك ههههه انتي واختك بناتي وهرجعلك كرامتك وكل حاجة...

مليكة/ازاي

حسن هز رأسه/انا مش عارف اعمل فيكم ايه.. عاوز اخد حق كل واحد فيكو من التاني بس ازاي وانته اصلا واخدين حقكم وزيادة.. انتي بدأتي نيران الانتقام عشان مقدرتيش تشوفي نفسك تحت رحمة حد غير بباكي.. ولما حبيتي تبدأي النار بدأتي في ادم الي محدش يقدر ياخد منه لا حق ولا باطل.. وللاسف في اللحظة الي انتي كنتي عاوزة تقفلي ع الماضي هو مقدرش بالعكس كمل الي انتي بدأتيه..وادم من صغر سنه عقله سابق قلبه.

مليكة ببكاء/يعني اعمل ايه.. واحد معرفوش دخل حياتنا وشقلبها وانضربت بسببه وخلاني اعتذر لاول مرة في حياتي.. غروري وقتها كان عندي اهم من اي حد.. كنت عاوزة اكسره زي ما ذلني.. كنت عاوزة احرق قلبه.. بس انا الي اتحرقت مش هو..

حسن /اهدي وصلي ع نبي وكل حاجة هتتحل.. مالكيش كلام معاه.. وبكرة هنرجع القاهرة.. ولكل حادث حديث..

مليكة/متسبنيش معاه

حسن بنفي/انا قاعد تحت انتي نامي واستريحي وبكرة يحصل خير

مليكة بتعب/اوك...

خرج حسن وهي شعرت بنعاس ونـــــــــــــــامت....
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
عند ادم وياسيــــــــن....

ادم بصدمة/انت هتقاطعني ي ياسين

ياسين باصرار/يعني مليكة اختي واخت مراتي.. والي يدوس عليها كانه داس عليا بزبط.. وانت افتريت وافتريت بزيادة كمان وكفاية لحد كده اديك خسرتها وخسرتني وخسرت بابا..

ادم بغضب/انت بتبيع اخوك عشانها..انت بتفكر ازاي

ياسين بعصبية/بفكر بالمنطق الي مش هرضاه ع اختي مش هرضاه ع بنات الناس.. وانا مش بهزر ي ادم.. في الوقت الي تتصلح بيه وتبقى عارف غلطك كويس وترجع حياتك مع مراتك صح وقتها هسامحك لكن غير كده لا متحلمش.. والي متعرفوش بقى انه اختك ماسة كانت مشلولة ومخبية عن الكل

ادم بصدمة/ايه ازاي ده حصل

ياسين بغضب/الي حصل لاختنا ده بسبب الشر الي جوانا انا وانت ومالك.. وظلمنا بنات الناس.. ايييه عاوز تظلم بس متتظلمش.. الي حصلها ده درس لينا عشان نفكر الف مرة قبل ما ايدنا تتمد ع واحدة ست او نفتري عليها...

نيران الإنتقامحيث تعيش القصص. اكتشف الآن