❤️🔥نيــران الإنتقــــام❤️🔥
👇الفصل الـ15👇
في فيــلا حســــــن الجيــــــار
عند مالك ولانا.... في الأعلـــى
طلع لغرفته.. فهو قد كان يعمل اتصالاته للبحث عن اخ لانا..
اوصد الباب خلفه وادار وجهه وصدم مما شاهد
مالك بصدمة/نهاااااار اسود..ووقف متصنم امامه.. لا يعرف ماذا يفعل فهو يقع في معتقل جمالها... كانت تقف امام المرآه شعرها مفرود على ظهرها.. ترتدى قميص بيتي جميل... تضع احمر شفاه بسيط.. لفتت اليه.. وهو انبهر بجمالها ورقتها... تقدمت منه بخطواته الرقيقة....
لانا بحب/ايه ي حبيبي.. بتبصلي كده ليه هو انا وحشة
مالك بتوهان/وحشة ايه بس دا انتي قمر وحلوة اوي.. ايه الجمال ده.. ثم فاق ع نفسه..واغمض عينيه... فهو لا يريد ان يفعل شئ يندم عليه لاحقا...
شعر بشفتاها على وجنته.. فتح عينيه بصدمة... شاهدها تقبله على وجنته... لم يستطيع تمالك نفسه.. قربها منه والتهم شفتيها بحب وعشق وقد اعلن قلبه عن اقتحام تلك الفتاة عليه...
رآها لم تستطيع ان تتنفس ابتعد عنها.. وشاهد تورد وجنتيها... وتورم شفتيها...وضع شعرها خلف اذنها..
مالك بحب وعيون لامعة/بحبك
لانا/وانا كمان بحبك..
تذكر ما حدث بينهم.. شعر بالضيق من نفسه.. كيف سيكون الحال بعد ان تتذكر.. وما هي ردة فعلها....
مشي كم خطوة وهو يتنهد... لا يعرف ماذا يريد هل هو تعويض اليها عن ما حدث اليها بسببه ام حب حقيقي.. شعر باحاسيس مختلطة...
شعر بها تحتضنه من ظهره..
لانا وهي ترتكز راسها على ظهره/لاول مرة احس براحة ديه يا مالك.. حاسة اني عايشة في الجنة..خايفة افوق من ده ع كابوس وحش..عاوزة افضل قريبة منك.. احساسي وانت معايا وجنبي ده مخليني اسعد واحدة في دنيا..
لف اليها والتقت العيون.. وهي تعلقت برقبته...
مالك بعشق لاول مرة تأكد من مشاعره تجاهها/الخوف الي جواكي ده ولا حاجة قصاد الخوف الي انا حاسس بيه.. انا اول مرة اقولك الكلام ده بس هقوله... وانا معاكي دلوقتي حاسس اني في عالم غريب عجيب.. حاسس اني مكتفي بيكي..انا غلطت كتير ومع كده ربنا كرمني بيكي..
لانا /اما شوفتك واقف قصادي حسيت اني واقفة قصاد احن راجل في الدنيا.. مشاعري ميالة ليك انت وبس..انت في القلب ي مالك قلبي..
مالك وهو يحملها بين يديه/توعديني متبعديش عني مهما حصل مني او عرفتي عني..
لانا/اوعدك مش هبعد مهما حصل....
نظر اليها بحب وعينيها تلمع بالفرحة... تقدم من السرير.. ووضعها عليه.. واستلقى بجانبها ووضع راسها على صدره وضمها اليه..
أنت تقرأ
نيران الإنتقام
Mystery / Thrillerهي ترى دموع عيناي وتسألني لما البكاء؟ وتمسح بمنديلها خدي أقول لها إني أعاني من حبٍّ دمَّرني.. سلب روحي وكياني..هل من مداوي لي غيركِ يا ملاكي؟.. يا من أشعلتِ نيراني ❤️🔥نيـــــــران الانتقـــــــــام❤️🔥 بقلمي✍️غدير علاء & عمرو