❤️🔥نيــران الإنتقــــام❤️🔥
👇الفصل الـ٢٥👇
عند مــــاسة ... كانت في غرفة العمليات والجميع ينتظر خروج الطبيب بفارغ الصبر... ومحمد يقف في مكان اخر ليسمع ويطمئن عليها.
خــرج الطبيب جون من غرفة العمليات....
اقترب كنان بقلق/طمني عاملة ايه..
جون/الحمد لله سيد كنان العملية نجحت.. وستبقى بخير.. الان فقط سوف نهتم بها جيدا ويلزمها علاج طبيعي في مصر بإذن الله
فرح كنان بشدة واصبح لا يستوعب ما حدث معها.. من شدة فرحته قام باحتضان الطبيب..
كنان بفرحة/انا مش عارف اقلك ايه بجد.. شكرا ليك بعد ربنا..
الطبيب بإبتسامة/الشكر لله سيد كنان.. هذا واجبي..
استأذن الطبيب وكنان نظر لسماء وشكر ربه ونظر لحبيبة التي عينيها ملُئت بالفرحة....
حبيبة براحة/الحمد لله يارب.. اخيرا خفت وهتبقى كويسة
كنان بتفكير/هننزل كلنا مصر مش هسيبكم لوحدكم تاني.. وتكملو دراسة في مصر..
حبيبة/مش عاوزين غربة خالص كفاية الي حصل..
كنان وسرح في ولاد الجيار/ربنا يستر من ردة فعلهم..
كان يستمع اليهم..
محمد في نفسه وعيناه تدمع/الحمد لله يا منتا كريم يارب.. ربنا يقومك ليا بسلامة ي حبيبتي...
ثم ذهب لغرفته..وتوضأ وصلى ركعتين شكر لله...
محمد وهو يسلم/السلام عليكم ورحمة الله وبركاته...
تنهد ونظر حوله/ماسة وخفت وقدرت اخليها تحبني كنت فاكر اني نسيتها خلاص من بعد الحادثة بس طلعت غلطان وتفكيري بيها عشان بحبها.. لازم ارجع مصر معاها واحاول اصلح الامور ثم تنهد بحرقة... بس ازاااي.. اكيد مش هتسامحني لو عرفت اني السبب في كده...
فاق ع صوت والده وهو يفتح الباب...
رفعت بصدمة/محمد انت بتصلي.. اول مرة اشوفك كده.. وايه الدموع ديه..
محمد بتنهيدة/انا اتغيرت اوي ي بابا.. بدأت اخف وقربت من ربنا.. وهرجع مصر اشتغل معاك واشيل الحمل عنك شوية...
رفعت بفرحة تقدم من ابنه ونزل لمستواه/ربنا يخليك ليا ي حبيبي دا انت عزوتي وضهري ولو بإيدي اخد من همك مش هقول لا..
محمد بدموع/حاسس حالي مخنوق اوي
رفعت ضمه اليه بخوف/فيك ايه ي ابني قولي
محمد/فاكر البت الي قولت ليك عنها واني دمرتها وسببت ليها عجز
رفعت بتذكر/ايوا ايه الي فكرك بيها
أنت تقرأ
نيران الإنتقام
Mystery / Thrillerهي ترى دموع عيناي وتسألني لما البكاء؟ وتمسح بمنديلها خدي أقول لها إني أعاني من حبٍّ دمَّرني.. سلب روحي وكياني..هل من مداوي لي غيركِ يا ملاكي؟.. يا من أشعلتِ نيراني ❤️🔥نيـــــــران الانتقـــــــــام❤️🔥 بقلمي✍️غدير علاء & عمرو