36

323 9 0
                                    

❤️‍🔥نيــــــــران الانتقــــــام❤️‍🔥

👇الفصــل ٣٦ قبـــل الاخيــــــر👇

في فيــــلا الجيــار...

حسن بتنهيدة/بس انا قررت حاجة ولازم تتعمل في البيت ده...

ياسين/ايه هي

حسن وهو ينظر لادم/فيه عريس متقدم لماسة وصراحة هو ميتعيبش..ومش هلاقي لبنتي احسن منه..

الجميع بصدمة نظرو اليها فهم يعرفون انها تحب محمد.. بلعت ريقها بغصة..وحبست تلك الدمعة العالقة في جفونها...

ياسين/مين ده

حسن بمكر/محمد رفعت السيوفي..

نظرت لوالدها بصدمة وفرحة في آن واحد...

مالك بضيق/ازاي ده يحصل..

ادم بعصبية/ده لو اخر راجل في الدنيا مش هيتجوز اختي ولا هسمح ليه يدخل بيتنا.. ده اناني ووقح وميتأمنش ع اي بنت مش اختي بس... الجوازة ديه لا يمكن تحصل..

حسن/مش شغلك انا قررت وخلاص مبخدش رايكم.. طالما تصرفكم بالعقل مش حكمة منكم..وانا مدمرش حياة بنتي عشان نار بتقيد كل يوم.. واه لازم.. تعتذره لكنان الي انتو قللته منه..

ياسين زفر بحنق/بس احنا مغلطناش بحق حد..

حسن بغضب وقف امامهم الثلاثة/ايييه نسيته نفسكو ي اولاد الجيار..كنان ده الي حضراتكم شكيته بيه وقللّته من كرامته.. هو الي وقف جنب اختكم في وقت المفروض احنا الي نكون سندها مش هو.. سافر واتغرب عشانها..ومحمد برضو ي ادم باشا الي سند اختك وفضلت متمسكة بـ الدنيا.. مش هنكر انه غلط بس تاب وربنا بيقبل التوبة احنا مين بقى عشان نحاسب العبد..

ادم بعصبية/بس ده باع بنت عمه الي هي مراته..

حسن/مش بايده كان مدمن ولو كان بعقله مكنش هيقبل بالغلط ده..

مالك  عقد حاجبيه/بس ضحك علينا وشاركنا

حسن بسخرية/ده مش ضحك عليكم ده عشان يقرب من اختكم ويبني مستقبل لنفسه ويثبت للكل انه اتغير وبقى في احسن حال..

ادم بضيق/وانا مش موافق ع الكلام ده والجوازة ديه ع جثتي تتم..ديه اهانة ليا بعد كل الي عمله معايا..

ثم ذهب للاعلى...

ياسين ومالك نظرو لبعضهم ثم نظرو لاختهم شاهدوها  تبكي.. اغمضو عينيهم بألم..

مالك بغضب/انا رايح الشركة...

ياسين هز رأسه بنفاذ صبر/استنى انا جاي معاك...

وذهبو لشركــــــــة....

رهف وقفت بجانب ماسة ومسكت يدها وماسة ضغطت على يدها بقوة...

مليكة/معلش ي عمي ادم متعصب بس من الفكرة نفسها.. مش قادر ينسى الي شافه منه..شوية كده ويهدى والامور تتصلح..

نيران الإنتقامحيث تعيش القصص. اكتشف الآن