တစ်နှစ်ခဲ့ကြာသော်
xxxxxxxxx
"Hyung milan မှာ ကျွန်တော့်ကိုလာတွေ့... နော်လို့"
"အင်း အချိန်ရရင်လာခဲ့မယ်"
"မဟုတ်ဘူး အဲ့လိုမရေမရာမပြောနဲ့ လာမှာလား မလာဘူးလား"
"ဂျစ်မတိုက်ပါနဲ့ မင်းပွဲလုပ်တဲ့ရက်အဲ့ရက်
ပြန်ရမှာပါဆို ပြီးတော့ အဲ့ရက်မင်းမအားဘူးမှတ်လား""အဲ့တာဆို ကျွန်တော်ရောက်တဲ့ ရက်ကော အဲ့ရက်လာတွေ့ "
"အဲ့ရက်တစ်နေကုန် ပွဲရှိတယ်လေ ညဘက်မှာပါ DG ရဲ့ ညစာစားပွဲရှိသေးတယ် Hyung ကြည့်ကျပ်လာခဲ့မယ် ဟုတ်ပီလား"
"အင်းပါ ...ပြီးကော ရတယ် hyung မလာရင်Hyung ရှိတဲ့နေရာကျွန်တော်လာခဲ့မယ်"
"အခြေအနေကြည့်တာပေါ့"
doyoung ပြောရင်း jaehyunကိုမနိုင်ဘူးဆိုတဲ့ အကြည့်နဲ့ပြုံးကြည့်နေရင်း
Jaehyun ကdoyoung က်ုအနောက်ကနေ ခါးလေးဖက် ပခုံးလေးပေါ် မေးစေ့လေးတင်မှီနေရင်း"လွမ်းနေရတော့မှာပဲ ငါးရက်ကြီးများတောင် Hyung ကကြိုသွားရမှာဆိုတော့"
"ဟုတ်ပါ့ ဒီပွစိ ပွစိလိုက်ပြောမယ့်သူမရှိတော့ လွမ်းနေတော့မှာပဲ"
"အချိန်မှန်ရေသောက်နော် Hyung ကရေသောက်ဖို့အမြဲမေ့တယ် ကျွန်တော် စာလှမ်းပို့ပြီး remind လုပ်ပေးမယ် တစ်နေ့အနည်းဆုံးရေကို နှစ်လီတာ ကုန်အောင်သောက်ပေး ပြီးတော့ ကျွန်တော်ပြောတဲ့ ပင်လယ်စာဆိုင် အချိန်ရရင် သွားစားကြည့်တကယ်ကောင်းတယ် "
"အင်းပါ မင်းလည်း ငါစိတ်ချအောင်နေနော်"
"အဲ့တာ ကျွန်တော်ပြောရမှာ ဘာသံညာသံမကြားချင်ဘူး.. ဟွန့်"
"ကြောက်လိုက်တာ Jeong Jaehyun ဒါနဲ့စပါကတိီလုပ်ကျွေးမယ်ဆို ဒီနေ့ "
"ဟုတ်တယ်လေ အဲ့ဆို ကတိနော် ကျွန်တော်နဲ့milan မှာတွေ့ရမယ်"
"အင်းပါ သွားသွား ဗိုက်ဆာနေပြီ ချက်ပေးတော့"
xxxxxxxxx
June 17
Doyoung DG martini ပွဲမှာ ညစာစားနေရင်းမျက်လုံးက ဖုန်းကိုခဏခဏကြည့်ရင်း စိတ်နဲ့ကိုယ်မကပ် အဲ့ချိန်