~~~~~
1k oldukk tşkrlrr tşkrlrrr.s.s.s Dediğim gibi.s Buyrunuz karakterlerr.s Yorumlarınızı alayım.s..
Arkadaslar mobilde olduğumdan her bölüme ekleyemiyorum. Anlayışınızı bekliyorum. Şimdi herkesi buraya yazıyorum. Zeynep yerine kimseyi koymayacağım. Bunu belirtmiştim sanırım. Alkın'ı da sizin istekleriniz doğrultusunda seçmeyi düşünüyorum.
ZEYNEP KIRNIK ~ Yok (Ben dbbfjfj)
KARAN CAN ~ PAULO CASTAGNOLI
OKBAY GÜNAY ~ CAIQUE GAMA
NAFİCAN KODAMAN ~ NATHAN BARONE
ALKIN SEVER ~ ?
Ve erkekler benim seçimlerim.(multimedia) Gerçekten bu insanları seveceğinizi düşünüyorum. Kendileri çok tatlılar :D. Ama lütfen hepsi benim yani. Ve bunlarrr çok tatlış ama siz boşverin vdbfhj. Bir de şimdi sevmeyedebilirsiniz bu sizin tercihiniz ama lütfen sevin yani :D. Sevmezseniz kendi kafanızda da belirleyebilirsiniz. Kısıtlamıyorum kimseyi. Benim hayalimde bu kişiler olduğunu paylaşmak istedim sadece.
Ve de kitabın şarkısını da seçtim. Çünkü sonu kafamda belli. Ve şarkı hayalimde karakter olarak belirlediğim insanların grubunun şarkısı. Her ne kadar portekizce de olsa. :D
Ve de yani bu insanları kişilik olarak açıkcası çok tanımıyorum hatta hiç tanımıyorum. Olur da araştırıp bu böyleymiş şu şöyleymiş derseniz diye söylüyorum bunu. Benim hayalimdeki kahramanların beden bulmuş hali oldukları için bunları seçtim. Neyse.s Ama şarkılarını da seviyorum :D. Tabi tiplerini de, bence iyiler yani :D.
Öptüm.
Saygılarımla...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAR'IŞIK
Teen FictionNe kar olabildin ne de ışık.. Ya ikisiydin ya da karışık.. .............. Karanlıkta karlar altında ölmekte olan bir genç kız ve o an onun ışığı olan bir genç. Sonra.. Sonrası hep kar'ışık...