Üstünde kıyafetleri inceledi melek ama daha çok aklı Başka yerlerdeydi.
(Kombini)
Nolmuştu birden bire? Sağlıklı gayet yerindeyidi. Halsizliği bile olmamıştı. Birşeyler dönüyordu ve bunun farkındaydı melek. Kokusu yakından ortaya çıkar diye düşündü. Şuan önemli olan hasteneye gidip gelmesiydi. Hem hatice teyzesi rahatlar hemde en azından bir kontrol ettirmiş olurdu.
Çantasını eline alıp odasından çıktı.
mutfağa doğru ilerlerken sesler duymaya başladı."Anne tamam bende seni özledim de ben bi' bizim kızı görseydim." Dedi çok tanıdık bir ses. Melek adımlarını hızlandırdı.
"Bizim kız kaçmıyor ya oğlum biraz sarılayım öyle git hele."
Koşarak mutfağa girdi melek. "ABİ!" Dedi heyecanla.
Adam gülerek meleğe döndü ve kollarını açtı."Meleğim!"
Melek küçük çocuk gibi genç adam adamın boynuna atladı.
Genç adam sımsıkı sarıldı. Burnunu saçlarına yaklaştırdı ve kokusunu içine çekti. Başını öpücükler kondurdu.
"Ne kadar özlemişim be kızım seni" melek Kıkırdadı.
"Bende sizi özlemişim Erdem bey"
Biraz öyle kaldıktan sonra melek Erdem'den aylırdı. Tek kaşını kaldırarak Erdem'i gözleri ile kontrol etti.
"Vurulma?"
"Yok"
"Kırık?"
"Sapa sağlamım"
"Sıyrık?"
"Bir çizik bile yok"
"Morluk?"
Erdem ofladı. "Sapa sağlamım Öztürk."
"Bu sefer yalan söylüyorsan seni yakarım kınalı." Dedi alayla.
Melek gibi Erdem'de tek kaşını kaldırdı."Bir yüzbaşını tehdit etmen hiç etik değil Öztürk."
Tehditkar bir şekilde baktı melek."Emin misin kınalı benim kimin kızı olduğumu unutun sanılırım ben Lotos Öztürk ve Gök Öztürk'ün kızıyım. Benim isteyipte yapamayacağım birşey yok"
Erdem homurdandı." Koskoca Erdem Yüzbaşı 23 yaşındaki bir kıza karışı gelemeyor. "
Melek duymamış gibi Erdem'e yaklaştı. " Birşey mi dedin?"
"Haklısınız komutanım diyordum."
Melek sırıttı. Elini Erdem'in omzuna koydu."Aferin seni böyle böyle adam edeceğim."
"Çocuklar sofra hazır gelin artık." Dedi Hatice hanım.
"Karıcığım Haklı gelin artık. Erdem yapışma kızıma da elime almayım seni!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğin Çiftliği
ChickLitMelek ve onun değişen hayattı Karışan bebekler 1#kardeşim 21.11.2023