..
MERHABALAR! HOŞ GELDİNİZ!UYARI:Burda geçen bir bişey gerçek değildir. Hepsi hayal ürünüdür!
YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR.
İYİ OKUMALAR DİLERİM!
Mert'in konuşması ile duygusal ortam dağılmıştı.
Helin hanım ve Eren boş bir zamanda bu dava konusuyla ilgili bir buluşma ayarlamaya anlaştık.
Ondan sonra ise birbirimize sorular sormaya başlamıştık.
Sohbet edip bilgiler edinmeye çabalamıştık.
Daha doğrusu onlar çabalamıştı. Ben de sorular sormuştum fakat gerginlikten aklıma pek soru gelmemişti..
Şuan ise Kerem anılarını anlatıyordu.
"Bak şimdi Melek!" Diye heyecanla konuştu.
Zaten onda olan gözlerimle tebessüm ettim.
Eliyle Eren'i gösterdi.
"Şu yandaki bilmiş,egoist olan şahıs var ya hata şuan pişmiş kelle gibi gülerek sana bakıyor-" Bendeki olan bakışları biran duraksadı. Kaşlarını çatarak yavaşça kafasını Eren'e çevirdi.
Kafasına bir tokat attı.
"Lan? Sen niye pişmiş kelle gibi gülerek Meleğe bakıyorsun harbiden ?!"
Eren hiç onu takmadan elini çenesine koydu ve beni izlemeye devam etti.
"Fazlasıyla adının hakkını verdiği için bakmamak elde değil." Konuşması biter bitmez çapkın bir şekilde göz kırptı.
Ne demek bu çocuk benim abim olduğu için yürüyemiyorum! Bu bana kurulmuş bir komplo dur!
Bakışmamızı bölen sağ taraftan ensesine yediği tokat olmuştu.
Bakışlarımı sağ tarafına çevirdim.
Kaya, kaşlarını çatarak Eren'e bakıyordu.
Eğer ki bakışları ile insan öldürebiliyor olsaydı, ilk Eren ölürdü."Oğlum benim be! Yemin ederim benim elim kaşınıyordu iyi oldu bu." Alper bey gururla Kaya'ya bakarak konuştu.
Eren bana dönüm gözleriyle bu ikiliyi gösterdi.
" Bak gör bunları gör! Kimse bizi çekemiyor kız. Kıskanıyorlar hep. Bu evde bi ben fazlayım demek ha? Öyle olsun baba, öyle olsun abi. Öyle olsun. Hıh."
Küçük çocuk gibi kollarını önünde birleştirdi.
Hiç büyümeyen bir karakteri vardı sanırım.
Hala aramızda çocuk olanların olması güzeldi.
Kerem sırıttı.
"Nerede kalmıştım."
Düşünür gibi yaptı sonra da elini sıklaştı." Bu gerizekalı varlık, aşı olmak için benim yanıma gelmişti. " Eliyle Eren'i gösterdi.
"Bunu böyle güçlü, cesur durduğuna bakma. Götünden ter aktı aşı korkusundan."
"Abi! Seni dava edeceğim! Sus!"
"Sus lan! İşte buna aşı yapacak hemşire de kadın. Böyle sarışın birşey, ee bizim ki durur mu?" Cevap vermeme izin vermeden yeniden konuştu.
"Durmaz."
Bir saniye o sarışın kız mı demişti?
"Sen git kendini bir süper kahraman edası ile anlat. E bu kızda bunu birşey sanmış." Eren'in dağılan yüzüne baktı. İnceledi." Artık ne yalan söylediyse kız da bunu bir cacıksanmış. "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğin Çiftliği
ChickLitMelek ve onun değişen hayattı Karışan bebekler 1#kardeşim 21.11.2023