Merhabaa!
Sınavlarımdan önce bölüm atayım dedim.
UYARI:Burda geçen bir bişey gerçek değildir. Hepsi hayal ürünüdür!
YAZIM YANLIŞLARI OLABİLİR.
İYİ OKUMALAR DİLERİM!
...
"Artık herşeyi konuşma zamanı geldi.."
Şaşkın bakışlarla bana yarım saattir bakan, biyolojik abilerimle bakışıyorduk.
Tepki vermelerini bekliyordum. Şahsen put misali kalmışlardı.
"Sanırım siz pek konuşmaya hazır değilsiniz. O zaman başka bir zaman bu işi ha-" konuşmamı bölen ses Pars'a aitti.
"Hayır hayır, hazırım yani hazırız. Sen birden şey edince bizde şey ettik." Sıkıntı ile elini başına vurdu.
Pars'ın konuşamayacağını fark edene Eren konuya el attı.
" Kısaca biz konuşmaya hazırız diyor."
" O zaman sizin evinize gidip anne ve babanızın yanında bu konuyu konuşalım?"
" Evet artık seninde evin olan, evimize gidip annemiz ve babamızın yanında bu konuyu konuşalım." Kaya kelimelere bastırarak konuştu.
Anne ve babamız..
Evimiz..
Annem ve babam dışında başka birilerine anne ve baba demek..Benim için zordu.
Fakat Helin hanım ve Alper Bey'in üzülmesini de istemiyordum. Sonuçta onların suçu yoktu. Suçsuz insanlardan bütün suçu çıkaracak değildim.
Ben mantık insanıdım. Mantığım herşeyimdi ve ben ilk defa mantığımı devre dışı bırakmak istedim.
Şu ana kadar mantıklı düşündükte noldu?
Sonuç yine aynı. Bırak ta birazda biz saçmalayalım, duygularımızla hareket edelim.Kendime gelip gerçek dünyaya döndüm.
"O zaman gidelim artık."
Hepsinin kafasını sallamasıyla dükkandan çıktık.
✨
Önümdeki kapı ile durdum.
"Geldik."
"Sonunda be!" Pars
"Dalağım düştü sanırım! Kendimi hayvanat bahçesinde gibi hissediyorum!" Kerem
"Abi biz seninleyken hep böyle hissediyoruz. Yeni birşey değil ama senin da fark etmen güzel tabii" Eren..
Şimdi diyeceksiniz, bunların arabaları yok mu?
Var. Var da şansa bakın ki kocaman arabaya sığmadılar. Ve abilerinin arabası dışında araba ile gelmemişler.
Dışarıdaki kocaman arabalar onların değilmiş. Ön tarafında kocama ' KEREM KARACAOĞLULLARI ' yazan Mercedes'te Kerem 'in değilmiş.
Ben inandım şahsen
"Sus bakalım 4 numara, yoksa aşı anlarını anlatırım hemde" Kerem, Eren'in gözlerine tehditkar bir şekilde baktı."geçen senekini.."
Arabanın içinde bir yutkunma sesi duyduğuma yemin edebilirim.
Artık ne kadar korktuysa arabayı yerinden oynatmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Meleğin Çiftliği
Literatura FemininaMelek ve onun değişen hayattı Karışan bebekler 1#kardeşim 21.11.2023