Sadece Seninim

276 20 7
                                    

Hastanenin beyaz duvarlarını görmekten sıkılmıştım. Birkaç saattir buradaydım ve serumun çıkarılmasını az bir vakit vardı. Ryujin elinde iki bardakla yanıma geldiğinde ona gülümsedim.

"Artık gidebilirsin."

Sesim istemsizce ters ve birazda sert çıkmıştı. Yine de Ryujin bunu önemsemeyip, yatağın kenarına oturup, elimi tutmuştu. Bu yaptığı hem şaşırmış hem de hoşuma gitmişti.

"Yeji, seni 40 derece ateşte bırakacağımı mı düşünüyorsun?"

"O gün bıraktın ama."

"Ben... O gün için özür dilerim."

"Umrumda değil artık."

Yalan.

O kadar umtumdaki onu hemen affedio sarılmak belki de öpmek istiyordum. Bana o masum gözleriyle bakınca ne isterse yaparım gibime geliyordu. Sessizlik olduğu sırada acile Minho ve Seungmin'in girdiğini gördüm. Terlemişlerdi. Koşmuş muydu onlar?

"Seung!"

Seslendiğimde beni görüp, yanıma koştular. Seung iyi olup olmadığıma bakarken Ryujin onlara garip bir şekilde bakıyordu. Kim olduklarını elbette bilmiyordu.

"Sen iyi misin?"

"Iyiyim Minho, mesajda da söylemiştim."

"Olsun kızım belki mesajı yazdıktan sonra fenalaştın?"

"Iyiyim!"

"Tamam ya!"

Minho ve Ryujin göz göze geldiğinde birbirlerine ölümcül bakışlar atıyorlardı. Ortamı yumuşatmak için konuşmaya başladım.

"Siz nerden geliyorsunuz?"

"Dersten. Otizmli edebiyatçı Bi salmadı amık keline çakcam bir tane."

Kahkaha attığımda Ryujin de biraz olsun gülümsemişti. Serumum bittiğinde nazikçe kolumdan çıkardım. Seung kaş göz yapsa da umursamadım, saatlerce buradaydım ve canım sıkılmıştı. Yataktan kalktığımda koluma Seung girmiş, çıkışa yöneltmişti beni. Arkadan Ryujin ve Minho ikilisi geliyordu.

-R-

Yeji ve Seungmin önden yürürken ben ve Minho denen çocuk arkalarından yürüyorduk. Bana ölümcül bakışlarıyla baksa da ben de ondan eksik kalmıyordum. Zaten neden böyle baktığınıda tam bilmiyordum.

"Çocuklar siz derse gidin, ben eve geçerim."

"Saçmalama istersen!"

"Seung, iyiyim ben. Hem eve gidip iş aramam lazım."

Doğru, benim yüzümden işten çıkartılmıştı. Seungmin biraz düşünüp tekrar Yeji'ye döndü.

"Peki o halde, eve git ama dikkatli ol. Bir şey olursa ara beni."

Yeji gülümseyip kafa salladığında Minho ve Seungmin yanımızdan uzaklaşmıştı. Onlar gidince Yeji motoruna doğru bir adım attı ancak kolundan tutup onu durdurdum.

"Nereye?"

"Eve gidiyorum."

"Böyle motor kullanamazsın, arkaya geç."

"Seni hala affetmedim, farkındasın değil mi?"

"Farkındayım ama yine de seni bu halde tek bırakamam."

Yeji göz devirip bir şey demeden kaskını takıp, diğerini bana uzattı. Kafama bol gelen kaskı takıp motora bindim, ardından da Yeji binmişti.

"Eğer üşürsen bana sarıl."

"Hiç sanmıyorum."

Omuz silip motoru çalıştırdım ve yola çıktım. Evinin adresini artık neredeyse ezberlemiştim. Yolda Yeji korkudan mı yoksa üşüdüğüm için mi bilemiyorum ama o kadar sıkı sarılmıştı ki arkamı dönüp ona sarılmak istemiştim.

Eve geldiğimizde motordan inip hızlıca eve girmiştik. Gerçi benim girdiğimi pek fark etmemişti.

"Ee?"

"Ay!"

"Sakin ol, benim."

"Arkamda durmasana! Bugün için teşekkürler artık kendi işine bak."

"Peki, tamam."

Durup Yeji'yi izlemeye başladığımda bana garip bir şekilde bakıyordu.

"Ne? Ne bakıyon?"

"İşine bak demiştin."

"Ben-Ah, her neyse."

Sevinçle otuz iki diş sırıtıp ayakkabılarımı çıkarıp, salona geçtim. Yeji'de üstünü değiştirmeye gitmiş, birkaç dakika sonra salona gelmişti.

"Söylesene Ryujin, neden hala benimle takılıyorsun?"

"Çünkü biz arkadaşız."

"Hayır, değiliz. Sana bunu söyledim."

"Neden bir şans vermiyorsun?"

"Artık sana şans vermekten bunaldım."

"İyi de-"

"Artık git Ryujin."

Sinirle ayağa kalkmıştım. Onu önemsediğimi göremiyor muydu?

"Hayır, gitmiyorum. Bugün sadece seninim, bana istediğini yap!"

Yeji şaşkınca bana baktığında ben de kendime şaşırmıştım. Utançla koltuğa oturduğum da Yeji'de yanıma oturmuştu. Bana sıkıca sarıldığında ben de ona sarıldım.

"Teşekkürler Ryujin, her ne kadar şerefsiz olanda."

Gülüp ona daha da sıkı sarıldım. Onunla bu kadar yakın olacağımızı düşünmemiştim. İlk kez aramızdaki o kıvılcımı hissettim. Umarım hep hissederim.

Yeni bölüüümm

Evet yaşıyoruummm

Bugün bana deneme bir girmişş yok olmusum

Oy vermeyi unitmayınn 🌟🌟🌟🌟🌟

Bar dansçısı // ryejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin