Elimde kahvelerle birlikte salona, Yuna'nın yanına geçtim. Kahvenin bir tanesini ona vererek yanına oturdum. Bana gülümseyip kahvesinden bir yudum aldı.
"Sana bir şey dinletmek istiyorum sonra da Ryujin hakkındaki kararlarını ver."
"Peki..."
Konuya hızlı bir giriş yapmıştı ama bu işime yarardı. Artık Ryujin hakkındaki bu düşüncelerimi belirlemek istiyordum. Ondan uzaklaşmalı mı yoksa daha mı yakınına gitmeliyim? Telefonunu çantasından çıkarıp önündeki sehpaya koydu. Ardından kayıtlara girip en üstteki kayıtı başlattı.
"Ryujin sen iyi misin?"
"Belki, nedeny4?"
"Demek neden? Şu haline bak! Kaç kutu bira içtin üstüne bir de... Bir de bu lanet şeyi içiyorsun."
"Üzgünüm Yuna, fazla üzgün!"
"Ne oldu? Anlat bana."
"Yeji... Gözleri, gülüşü, dudakları, tipleri, şakaları, dansı, sesi, elleri, o güzel kalbi... Beni bitirdi. Zaafım haline geldi. Bunun nasıl hissettirdiğini bende bilmiyorum. Mutluyum ama acı çekiyorum. Ancak... Kötü bir acı değil, tatlı bir acı, hoş bir his veren acı. "
" Neden ona bunları söylemiyorsun? "
" Çünku.... Ona fazlasıyla acı çektiriyorum. Benim yüzümden kalbi kırılıyor, görüyorum. Bu yüzden ona açılırsa bana güvenmeyebilir. Birde... "
" Bir de ne? "
" Biliyosun, senden hoşlanıyordum... Seni atlatmak biraz uzun sürdü... "
" Demek istediğini anladım. Böyle olmayacak, emin ol. "
Demek yuna, Ryujin'in ondan hoşlandığını biliyordu. O zaman neden onu öpmüştü ki? Jisu ile sevgili olduğunu sanıyordum.
" Ona açılacağım ama korkuyorum, cesaretim yok. Sürekli kendi içine, barına kaçıp duruyor. O Bar da olmasını istemiyorum. Bana gelsin, benimle olsun istiyorum."
Ryujin'in hıçkırıklarını duymuştum birkaç saniye. Ardından tekrar konuştu.
"Yuna, onu kimseyi sevmediğim kadar çok seviyorum!"
"O zaman git ve konuş onunla."
"Haklısın!"
Kayıt bittiğinde Yuna'ya dönmüştüm. Telefonunu alıp çantasına geri koydu. Ardından bakışlarını bana çevirdi.
"O senden hoşlanıyor Yeji."
"O zaman neden seni öptü?"
"Aslında o seni kıskandırmak için bir bahane gibi bir şeydi diyelim. Bunun yüzünden benim de Jisu ile arama bozuldu. Ryu hemen yetiştirmiş."
Anladığımı belirterek kafamı salladım. Ardından oluşan Sessizlikle biraz düşünüp kararımı verdim.
"Ona açılacağım ancak... Pat diye yapamam. Ortak bir yerde buluşmamız lazım."
"O iş ben de. Haftaya Cumartesi evimde bir parti düzenleyeceğim. Mutlaka orada ol!"
Gülümseyerek kafa salladım ve Yuna'ya teşekkür ettim. Benim için çok şey yapmıştı. Oturduğu yerden kalkıp, çıkışa doğru ilerledi. Bir yere gitmesi gerekmiş. Onu uğurladıktan sonra heyecanla salona geçtim. Ryujin beni seviyordu! Ancak bir sorunumuz vardı: Roseanne'ye ne olacaktı?
Yuna
Yeji' nin evinden çıkıp, arabaya bindim. Ardından arabayı hızla çalıştırıp, Jisu'nun evine doğru hızla sürdüm. Bana hala trip atıyor, mesajlarıma ya da aramalarıma cevap vermiyordu.
Birkaç dakikanın ardından Jisu'nun evine geldiğimde bana verdiği anahtar ile kapıyı açıp içeri girdim. Ev sessizdi, salondan gelen televizyonun sesini duyabiliyordum. Yavaş adımlarla salona doğru gittiğimde Jisu'yu dizi izlerken buldum.
Kırmızı battaniyesinin altına girmiş, saçını tepeden, mor bir toka ile toplamıştı. Önündeki sehpada birkaç atıştırmalık ve gazlı içecek vardı. İzlediği filme baktığımda romantik bir film olduğunu gördüm.
Jisu ile göz göze geldiğimizde filmi durdurup, bana baktı.
"Ne oldu? Neden buradasın?"
Sevecen bir şekilde yanına gidip, oturdum ve battaniyenin altına girdim. Bana yan gözle baktığında ben de ona baktım ama daha çok tatlı gözlerle.
"Neden buradasın dedim?"
"Seni özledim. Mesajlarıma cevap vermiyorsun."
"Gidip özlemini Ryujin ile gider."
"Bak, gerçekten öyle bir şey yok. Evet, beni öptü ama bir kız kardeş gibiydi. Hiç bir şey hissetmedim."
Cevap vermeyip bakışlarını benden çekti. Onun bu tatlı haline gülüp yanağını öptüm. Yine tepkisiz kalmıştı. Bu sefer ardı ardına öptüğümde gülerek bana sarıldı. Ben de ona sarılarak saçlarından öptüm.
" Lütfen bir daha benden başkasını öpme. "
" Asla! Zaten bu güzel dudaklar sadece senin için."
Gülerek bana tekrar sarıldığında ben de ona sarılıp, filmi kaldığı yerden devam ettirdim. O olmasa ne yaparım bilemiyordum doğrusu.
Yeni bölümmm
Haftasonu yoğun olduğumdan yazamadım kb😔
Kısa bir Yulia bölümü okuduk cok güzeller yicemm
Yeni bölümde büyük ihtimal yarına geliir💗
Ya bu mebin harbi amına koyim ben lgsye mi calisim yoksa okul sınavına amk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bar dansçısı // ryeji
Mistério / SuspenseÜniversite öğrencisi olan Hwang yeji kendi parasını kazanmak için Seul'deki bir barda dansçı olarak işe başlar. Başladığı hafta tesadüfen ünlü iş adamının zengin ve şımarık kızı o gün o bara gelir... Yeji o günden sonra Ryujin ile tanışır ama bilmed...