Akşam üstü saat altıya geliyordu. Prova yapmak için eşofmanımı ve crop giyerek prova odasına geçtim. Kızıl saçlarımı tepede sıkıca bağlayarak müziği başlattım. Bu akşam ekstradan bir dansım vardı, patronumla. Bu yüzden biraz gergindim. Karaogrefide yakın bölümler çok fazlaydı, bana yapacağı şeylerde çok daha fazla olabilirdi.
Hareketleri birkaç kez çalışarak dansı olabildiğinin en iyisi şeklinde yaptığımda mola vermeye karar vermiştim.
Odadan dışarı çıkıp, bir sigara yaktım. Gün batımına doğru sigara içmek insana keyif veriyordu. Fazla düşünmeye itiyordu. Dün gece tekrardan bahçeye indiğimde Roseanne bana bir mesaj çekip gitmişti. Mesajda ise; "Acil bir işim çıktı, gitmem gerek." yazıyordu. İçime pek sinmesede ona dikkat etmesini söyleyip partiden ayrılacaktım ancak Yuna, Jisu ve Chaeryeong beni durdurmuştu. Birlikte saatlerce sohbet ettikten sonra zengin ama mutlu Chaer beni evime bırakmıştı. İki gibi de bara gelmiştim.
Sigaram bittikten sonra yere atıp ayağım ile ezdim. Ardından içeriye girdiğimde kalabalıklaştığını gördüm. Bu yüzden giyinme odasına geçip üstümü değiştirdim.
Saat 21.00
Büyük gösteri için hazırdım. Grupla olan danstan sonra hızlıca arkaya geçip üstümü değiştirip tekrardan sahneye çıkmıştım ancak bu sefer yalnız değildim, patronum da vardı.
Sahneye beraber çıktığımızda tüm dikkatler bizdeydi ve bu biraz gericiydi. Müşterilere göz gezdirirken onu gördüm. Bu sefer gece mavisi renginde mini bir elbise giymişti. Kısık, çarpıcı gözlerle bir bana bir de patronuma bakıyordu. Bugün burda ne işi vardı ki onun? Ne halta gelmişti?
Onu umursamamam gerekiyordu yoksa dansı yapamazdım. Müzik başladığında patronum olan şahıs elini belime koyup beni, kendine doğru çekmişti. Ardından beni savurup tekrar kendisine çekmişti. Kendi etrafımda döndükten sonra ayrı dans etmeye başlamıştık.
Arada eli, belim yerine kalçama iniyordu. Gözleri de sürekli dudaklarımdaydı ve bu çok fazla rahatsız ediyordu. Final bölümüne geldiğimizde beni kendine çekti. Ben de eğilerek bitiş pozunu verdim. O sıra da o boş durmayıp ıslak dudaklarını dudaklarıma değdi.
Hızla ondan ayrılıp şaşkınca ona baktım. Bunu beklemiyordum. Sahneye atlayan Ryujin ile daha da şaşırdım. Tuhaf bir şekilde gülüp patronuma baktı. Ardından ona biraz yaklaşıp sertçe bir yumruk attı. Daha ne kadar şaşırabilirdim ki? Elimden tutup sahneden indik beraber, çıkışa ilerleyip bardan çıktık. Çıktığımız gibi elini bıraktım.
"Neden yaptın bunu?"
"Rahatsız olduğun herhalinden belliydi."
"Ama şimdi de bana ceza verecek!"
Böyle düşününce gözlerim dolmaya başlamıştı. Ryujin'e tuhaf duygular hissediyordum ve onu asla suçlamak istemiyordum ancak çekeceğim ceza daha da ağırdı.
"Merak etme sana hiçbir şey yapamaz."
"Üzgünüm Ryujin ancak ben zengin biri değilim. Geçinmek için fahişelik yapıyorum!"
Gözyaşlarımı tutamıyordum ama Ryujin'in önünde de ağlamak istemiyordum! Lanet olsun! En azından bir gün mutlu olsam ne olur? Oradan uzaklaşırken Ryujin beni kolumdan tutup kendine çekti ve sıkıca sarıldı. Hayır, onun önünde ağlayamazdım.
" Ağlamayacağım, ağlamayacağım..."
"Şşş, sorun yok, s
ağlayabilirsin. Ağlarsan rahatlarsın.""Korkuyorum..."
"Hiçbir şey olmayacak, güvendesin."
Barın önünde ona sıkıca sarılarak ağlıyordum. Gerçekten korkuyordum, onun ne yapacağını ben bilmiyorken Ryujin nasıl başını belaya sokar? Özür dilerim, ikimizi de koruyamadım Ryujin, lütfen beni affet...
Yeni bölümmm
Kısa bir bölümdüü
Çok olayı da yoktu ama hasta olduğumdan en iyi bunu yazdım umarım beğenirsiniz💜Yeni bir ryeji fici geliyor bu aradaaa
Oy vermeyi unitmayınn 🌟🌟🌟🌟🌟🌟
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bar dansçısı // ryeji
Misteri / ThrillerÜniversite öğrencisi olan Hwang yeji kendi parasını kazanmak için Seul'deki bir barda dansçı olarak işe başlar. Başladığı hafta tesadüfen ünlü iş adamının zengin ve şımarık kızı o gün o bara gelir... Yeji o günden sonra Ryujin ile tanışır ama bilmed...