Davet Akşamı

327 26 21
                                    

2 katlı, havuzlu, lüx evin önünde ağzım açık bir şekilde bakıyordum. Gerçekten oldukça zenginlerdi ancak sadeliği seviyorlardı.

"Beğendin galiba?"

"Güzelmiş."

Ryujin gülerek elimden tutup kapının zilini çaldı. Acaba ikinci katta olan biri bu zili duyabiliyor muydu? Sorumun cevabını kapı açıldığında aldım; hizmetçiler. Tabikii hizmetçileri vardı.

"Önden buyur."

Yapmacık bir şekilde gülümseyerek eve girdiğimde oldukça kalabalıktı. Seul belediye başkanı, önemli iş adamları ve birçok siyasetçi vardı. Az buçuk araştırmamlqa Ryujin'in ailesi kendi emekleriyle zengin değil, hazıra konarak zengin ve başarılı olmuştu.

Ryujin'in annesi olduğunu düşündüğüm kadın yanımıza gülerek gelip kolumu okşadı.

"Hoşgeldiniz tatlım."

"Merhaba Anne."

Annesi güler yüzüyle ve elindeki şampanyası ile Ryujin'in kulağına doğru eğilip birşeyler söyledi.

"Neden yanına bir kız getirdin?"

"İstediğim kişiyi getirebileceğimi söylemiştin."

"Erkek olarak dedim. Şimdi herkes lezbiyen olduğunu bilecek."

Ryujin dayanamıyormuş gibi elimden tutup sinema salonu kadar büyük olan salondan çıkarmış, merdivenlere ilerlemişti. Hiçbir şey bilmediğim için sadece onu takip ediyor, onun gibi merdivenleri ikişer ikişer çıkıyordum.
Beyaz kapılı bir odaya girdiğimizde Ryujin, hızla kapıyı kapatıp kilitlemişti.

"Ryujin neden buraya geldik?"

"Çünkü canım sıkıldı."

"Ya da annene kızmışsındır?"

"Sus, onun hakkında konuşma!"

"Peki, özür dilerim."

Sakinleşmesine izin vermek için sessiz kalıp odanın kenarındaki lacivert koltuğa oturdum. Odayı biraz incelediğim de pekte onun kalacağı bir odaya benzemiyordu, yatak bile yoktu. Daha çok kafa dinlenebilecek ya da eğlenebilecek bir odaydı.

" Senin odan gibi değil."

"Benim bu evde odam yok zaten."

"Nerde kalıyorsun o zaman?"

"Kendi evimde."

"O zaman neden ilk bu odayı seçtin?"

"Ben- Bazen çok soru soruyorsun."

"Ah, affedersin."

Gözlerimi ondan çekerek odayı incelemeye devam ettim. Büyük bir kitaplığı, iki tane puf koltuğu bir de çalışma masası vardı.

"Yeji."

"Efendim?"

"Sormaya devm et."

"Ne? Neden?"

"Sorun işte,merak ettiğin her şeyi sor."

"Peki... Neden ilk bu oda aklına geldi?"

"Bu evde kaldığım zamanlarda bu odayı seviyordum. Güzel bir lavanta kokusu, çalışma alanı vardı. Ancak en çok sevdiğim şeyi sessizdi."

"Bu evden neden ayrıldın?"

"Annem sürekli üstümde baskı kurmuştu. Babam ise beni hiç önemsememişti. Annemden kaçarak babama gidiyordum ama o yine beni anneme itekliyordu."

Koltuktan kalkarak yanına gidip ona sarıldım. Normalde asla yapmayacağım bir şeydi ancak karşımda zayıf durduğunda ona sarılmamak elde değildi. Fakat Ryujin beklemediğim bir anda beni kucağına aldığında korkarak ona tutundum.

" Ne yapıyorsun? "

" Ödülünü veriyorum."

"Sevgilim olmayan biri ile birden fazla sevişmem."

"Benim için?"

"Ha-"

Cümlemi tamamlayamadan dudaklarıma yapışmıştı. Geri dönüşü olmadığını anladığım içinayaklarımı beline sarıp öpmeye başladım. Çoktan saten olan gömleğimin omzunu qaçıp öpmeye başlamıştı. Onun açık olan boynunu öperken Ryujin'in telefonu çaldı.

Ryujin'in kucağından indiğimde telefonu alıp arayan kişiyi cevapladı.

"Efendim?"

Karşı taraf endişeli bir sesle birşeyler dedikten sonra Ryujin cevapladı.

"Tamam geliyorum."

Geliyorum mu? Beni buraya getirdikten sonra nereye gitmeyi planlıyordu?

"Kimmiş?"

"Boşver. Ben gidiyorum sen takılabilirsin."

Ne? Ne bu şimdi? Ben onun oyuncağı falan değildim. Beni canı istediği için buraya getirip sonrada zevk için benimle sevişemezdi.

"Oruspu çocuğu seni!"

Odadan çıkarak bulabildiğim en yakın tuvalete girip kapıyı kilitledim. Oruspu çocuğu yüzünden boynumda ve omzumda ısırık izleri oluşmuştu. Çantamdan kapatıcıyı çıkararak ısırık izlerinin olduğu yerlere sürdüm. Ardından ellerimi yıkayarak kendimi toparladım ve çıkmak için hazırlandım. Tabii telefonum çalasıya kadar.

Bilinmeyen numara arıyordu.

"Alo?"

"Yeji, benim Ryujin. Beş dakika içinde evden çıkman için aramıştım."

"Çoktan çıktım zaten!"

"Tuvalette olduğunu biliyorum."

"Sapık mısın sen? Sapık! Numaramı nerden aldın?"

"Yeji, lütfen. Çık o evden."

Telefonu yüzüne kapatıp tuvaletten çıktım ve merdivenlerden aşağı indim. Neyseki kimse beni fark etmemişti. Evden çıktığımda gürültücü olan ses kesilmişti. Peki oruspu çocuğu söyle bakalım, eve nasıl gideceğim ben? Bu saatte otobüs kaldığından emin bile değilim.

Sokağa çıktığımda ne yapacağıma karar verirken birden patlama sesi geldi. Başımı eğerek kendimi korumaya çalıştım ama patlamanın etkisiyle kaldırıma savrulmuştum.

***
Kendime yeni yeni geldiğim de etrafta siren sesleri ve de sarı tozlar görüyordum. En son patlayan bir ev gördüğümü hatırlıyordum. Kafamı biraz kaldırdığımda Ryujin'in evinin tamamen yıkıldığını gördüm. Aman tanrım...

Yeni bölüüüümm

Okullar açılıyo oo mutlu musunuzzz???

Birde the ghost ile ilgili yapılan reels videolarına beni etiketlerseniz sevinirimm💗🤗

Oy vermeyi unitmayınn 🌟🌟🌟🌟🌟

Bar dansçısı // ryejiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin