Parti bitmişti, herkes evlerine dağılmış dinleniyordu. Biz de Ryujin ile birlikte benim evime gelmiştik. Ona açıldıktan ve beni öptükten sonra işler biraz daha değişmişti.
Kapıdan içeriye girer girmez dudağıma yapışmış, beni öpmeye başlamıştı. Elimdeki eşyaları yere atarak ben de ona ayak uydurdum. Üstümdeki ince ceketi çıkarıp olduğu gibi yere fırlattım. Ryujin, ellerini belime çıkardığında ben de ellerimi onun yüzüne koydum. Ardından onu odama doğru yönlendirdim. O, yatağa oturduğunda ben de ayaklarımı iki yanına geçirerek onun kucağına oturdum. dudaklarımız yine birleştiğinde sevgiyle beraberinde üst dudağımı emdiğini hissettim. Ben de onun alt dudağını emerken birden belimden tutup beni kendine çekti. artık daha yakındık ve o yakından daha seksiydi. ona sürtünerek kucağında yukarı aşağı kalktım.
Ağzından çıkan küçük inlemeler hoşuma giderken birden beni kucağına alıp havaya kaldırdı. Ayaklarımı beline dolamıştım ancak o hemen beni yatağa doğru döndürüp, yatırdı.
Ardından üstüme çıkıp, ellerini ellerime kenetledi. Göz göze geldiğimiz de gözlerindeki parıltıyı net bir şekilde görebiliyordum. Dudaklarıma doğru eğildiğinde gözlerimi kapayıp, onu hissettim. Sıcak dudakları vahşice boynuma inmişti. Orayı işgal ederek öpüp, ısırmaya başladı.
Daha da aşağı indiğinde elleri, elbisemin askılarını tutup, yavaşça aşağı çekti. Elbisem bedenimden ayrıldığımda sadece iç çamaşırlarımla kalmıştım. Madem ben çıplaktı o da çıplak kalmalıydı. Ben de giydiği elbisenin ince askılarını yavaşça onun bedeninden ayırdım. İkimiz de çıplak kaldığımız da gülerek ona baktım. O tekrardan boynumdan aşağı, göğsüme doğru indiğinde ben de onun kalçalarını tutup, sıktım. Ağzından çıkan inleme ile gülümsemi tutamamıştım.
Gülmeme karşılık, ellerimi yeniden tutup, havada birleştirdi. Ardından dudaklarıyla göğsümün etrafını öpmeye devam etti. Arada ısırıyor bazen de mükemmel bir şekilde öpüyordu. Göğsümden daha aşağı inip karın kısmımı öpmüştü. Ben yerimde kıvranırken o dudaklarıma hızlı bir çıkış yapmıştı.
Ellerimi serbest bıraktığın da ellerimi saçlarına geçirmiştim. O ise elini göğsümden aşağı, iki bacağım arasına yerleştirmişti. Elini orada hissettiğimde saçlarını çekiştirmiştim. Ancak durmamış, işine devam etmişti. Elini, içime sokup ileri geri hareket ettirdiğinde inlemeler yüksek sesle çıkmıştı. Kendimi ona bastırıp birkaç kez sürtmüştüm. Sonunda elini çektiğinde derin bir nefes almıştım. O ise sadece gülüyordu...
***
Tanıdık, gürültülü bir ses duymuştum. Tüm evde yankılanıyordu.
Tanrım, zil!
Uykulu gözlerimi açtığım da güneşin çoktan doğduğunu gördüm. Tabii bir de yanımda yatan güzeller güzeli sevgilimi. Bana sıkıca sarılmış, başını göğsüme yerleştirmişti. Onun güzelliğine dalmışken zil tekrar çalmıştı. Onu yatakta bırakıp, üstümü giyindim ve kapıyı açmaya gittim.
Siktir! Gelen Roseanne'ydi. Onu unutmuştum. Kızı öpmüş ve sonra hiç bir şey demeden gitmiştim. Bana kızarsa kesinlikle haklıydı.
"Günaydın!"
"Günaydın."
"Gelebilir miyim?"
"Ah, tabii gel."
Roseanne, elindeki paketlerle içeri girdiğinde ben de hızlıca odama gittim. İlk olarak aynaya baktığım da sçım başım dağınıktı. Göz altlarım morarmış, makyajım akmıştı. Kahretsin! Rezil olmuştum.
Hızla odadaki banyoya girip hızlıca duş aldım. Ardından temiz kıyafetler giyip, odadan çıkacaktım ki Ryujin uyandı.
"Günaydın, nereye?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bar dansçısı // ryeji
Misterio / SuspensoÜniversite öğrencisi olan Hwang yeji kendi parasını kazanmak için Seul'deki bir barda dansçı olarak işe başlar. Başladığı hafta tesadüfen ünlü iş adamının zengin ve şımarık kızı o gün o bara gelir... Yeji o günden sonra Ryujin ile tanışır ama bilmed...