12.

2.1K 196 114
                                    

Hyunjinin daha önceden seçtiği gerilimli bir film izliyorduk. İki tane cips açmış ve içecek almıştık.

"Bence en sonunda şu adam suçlu çıkacak."

"Hayır bu arada. Net kızın babası suçlu."

"Felix adam o gece kızının yanındaydı diğer adamın nerede olduğunu bile göstermediler."

"Adam sadece kızını bir kanıt olarak kullanıyordu. O uyuduktan sonra öldürmek için yeterli bir süresi var."

"Ah emin değilim hepsi olabilir gibi."

"Belki de iki kişilerdir."

"Olabilir."

"Off ne zaman göstericekler şu suçluyu? Meraktan çatlayacağım."

İkimizde farklı teoriler kuruyor ve onları savunuyorduk. Tek sorun ikimizde birbirimizin teorisini mantıklı buluyor ve kesin bir sonuç koyamıyorduk ortaya.

"Lan! Ne oluyor şuan?"

"Nasıl ikiside olmaz?"

"İnanmıyorum katil kızmış."

"Oha şaka mı bu.?"

"Bu nasıl film lan?"

"Kız nasıl suçlu çıkabilir?"

"İnanamıyorum ya. Cidden."

"Abi kız tam psikopatmış. Adamında günahını aldık."

Hyunjin kahkaha attı.

"Ay cidden beklemiyordum neyse."

"Bende bende."

"Güzeldi ama film."

"Bende sevdim. Yorumlar beğendiği için izlemek istedim. Herkes çok beğenmişti."

Gözlerimin yavaş yavaş kapanmasıyla geriye yaslandım. Hyunjinin omuzuna vurdum biraz sertçe. Sarsıldıktan sonra bana döndü. Gülerek vurduğun yeri tuttu .

"Napıyorsun Felix?" Hala gülüyordu.

"Aferin düzgün bir film bulmuşsun ama teorilerin çöptü."

Kahkaha attı.

"Asıl katilin babasını suçlu saniyordun Felix benimki daha mantıklıydı."

"Ah sanırım benim uykum geliyor."

"Hadi ama Felix kabullen benimkiler daha güzeldi."

"Ha ha ha öyle miymiş?"

Kafasını salladı ve boş kaseleri toplayıp mutfağa gitti.

-hyunjin-

Cips poşetlerini çöp kutusuna atıp kirli kaseyi bulaşığa koydum. Susadığım için bir bardak su içip geri felixin yanına dönmüştüm.

Uyuyan bir melekle karşılaşacağımı bilseydim kendimi, daha doğrusu kalbimi buna hazırlardım. O lanet olsun... o çok harika bir eser. Bu eseri bütün hayatım boyunca izleyebilirdim.

Uzun bir süre izledim onu. Hayatımın geçen en güzel dakikalarını çalan telefonumla bozmuştum.

Minho arıyordu. Felix uyanmasın diye hızlıca açtım ve kulağıma götürdüm. Sessizce

"Ne oldu minho?"

"Ah Tanrım gelmiyor musun cidden?"

"Nereye ya?"

"Ne demek nereye hani bara gidicektik."

"Ah unutmuşum gelebileceğimi sanmıyorum."

"Şaka mı yapıyorsun sen? Hyunjin kendine gel ne demek gelemiyeceksin?"

Hwang Felix mi? - HyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin