5. Bölüm / GÖZÜN ARKADA KALMASIN

253 11 0
                                    


Bölüm şarkısı:
Edip Akbayram , Aldırma Gönül

Selda Bağcan ,Ayrılık


Sanrı sizlerle ..


Alparslan'ın sert ve sinirli bakışlarını ilkkez bu kadar net görüyordum ,Ve bu beni korkutuyordu .
Telefondaki ses konuşmaya yine başladı ,
" Leyalacım şimdi sen Alparslan'ın nerde olduğunu söylüyorsun yoksa -" dediğinde kaşlarımı çatarak sözünü böldüm .
"Yoksa ne! ,sen kimsinde beni arayıp rahatsız ediyorsun " diye sinirlendiğimde Alparslan da şaşırdı .

Karşım daki de kahkaha atarak cevap verdi " Leyla he ismine tam layıksın " dediğinde Alparslan telefonu yüzüne kapattı ,sinirden gözleri kararmıştı .

"Ya şu görev olmasa gidip şu itin çük-" daha sını söylemeye gücü yetmiyor gibiydi yada ben varım diye , telefonu bana verdi ve sertçe uyararak " eyer bu it birdaha seni ararsa bana getir !" Dediğinde kaşlarımı çattım tam birşey söyleyecekken herzamanki gibi telefonu çaldı Alparslan hemen telefonunu açtı "yüzbaşı Alparslan Bozkurt , " dediğinde karşıdaki sesi duyunca dikleşti .

"Emredersiniz Komutanım !" Dedi gür sesiyle telefonu kapattı ve bana döndü yutkunarak bakıyordu anlamıştım görevdi , göreve gidicekti ..

Bense hüzünle bakıyor gözleriyle konuşuyordum , Alparslan yutkunarak ve bana bakarak kapıyı güm güm vurdu ve İçerdeki asker arkadaşlarını çağırdı "tim göreve önemli ! "Dediğinde Aybars ve Gökalp kapıdan hızlıca çıktılar ama Alparslan hayla önümde dikiliyordu .

Ben hafif titreyen sesimle " Alparslan hemen gelin " dedi hafice gözlerimde yanma hissi vardı gözlerim dolucak gibiydi , korkuyordum onlara ona birşey olucak diye , birde beni kendine çekti elleri bellimde asılı kaldı dokunamadı, kıyamadı saçımı kokladı kokumu içine çekti .

Bu bir vedamıydı korkuyordum ? İlkkez onunla temas etmiştim ve bu çok garip hissetiriyordu .
Benden ayrıldığında narin bakışlarıyla yüzümü izledi , ve gür sesiyle "gözün arkada kalmasın " dedi
Kalbim yerinden çıkıcak gibi atıyor yutkunmakta zorluk çekiyordum , binadan hızlıca ayrıldı ama ben o andan hayla ayrılamamıştım .

Onlar arabalarını hızlıca sürdüler ve oradan uzaklaştılar , merdivenlere yavaş yavaş yutkunarak çıkıyordum .
Ona bir şey olmasın korkmam kalbimi hoplatan ve bir yandanda kalbimi yakan şeydi ama bende tarifini çözememiştim ,
Titreyen ellerimle kapı deliğine anahtarı geçirdim ve içeriye girdim
Uyku artık bana haram olmuştu , geceler bana küsmüş gündüzler sırtını dönmüştü .
Evet yine gözüme uyku girmedi ben abim den alışkındım çok zordu ..

ALPARSLAN..

5 yıl önce Ali Aykurt'un şehit anı

Bütün tim gitmiş sadece üçümüz kalmıştık Ali komutanım , Murat Komutanım . Yapayalnız değildik ama
Hepimiz biliyordukki gerçekten kala kalmıştık .

Ali komutanım yaralıydı ama elindeki silahla yetinmeye çalışıyordu ,
"Komutanım bu şerefsizler çok fazla !" Dediğimde Ali güldü "bizim yanımızda Allah var korkmayın !" Dediğinde dahada silaha sarıldım mermim azalıyordu .

Murat komutan gür sesiyle Ali komutana seslendi " komutanım yaranız nasıl ?!" Dedi boğuk sesiyle artık sesi boğuk geliyordu .
Ali komutan dişini sıkarak kolunu kenera çekti "iyiyim ben devram haydi !" Dedi zoraki bir sesle kafamı
Tam çevirdiğimde bir terörüstün Murat komutanın tam kalbine isabet ederek mermi sesiyle kan sıçraması bir oldu kan full suratıma gelmişti ve
Ali komutan da bacağından vuruldu .

Terörüstlerin bir tanesinin boynundan vurdum ve etkisiz hale getirdim "komutanım iyimisiniz !" Diyerek bağırdım ve Ali komutan git diyerek işaret yaptı "git Murata bak !" Dedi gür sesiyle gücü yetdiği kadar bağrıyordu .
"Emredersiniz !" Dedim ve sürünerek Murat komutanın yanına gittim .

SANRI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin