Bölüm şarkısı :
Sezan aksu , Son Bakış
Sezan aksu , küçüğümSanrı sizlerle..
KARDELEN ARSLAN..
Bırak gülün dikenini acı çeksin . Nefesis kalırsa dalsız olan sen olursun . Dalın olmazsa nefesin kesilir ,
Bırak inciltsin seni belki kurur gider
Belki batar acır dalı kalır .
O dalı inciltme elinde kalır . Gülün nazı çekilmez dal batarsa acı çekersin sana nazını zehir eder işte o zaman zehirsiz naz hiç çekilmez.Bağzen yaralarımız kurşun gibi iz bırakır bağzende izi geçmeyecek kanamaya devam eden aciz bir yaraya dönüşür.
Benim yarama tuz basıldığında bile acımıyacak bir hale gelmişti.Daha sekiz yaşındayım okuldan eve evden okula gitmek için o yolu kullanmak zorunda kaldırıldığım yaştaydım , kendimden nefret ettiğim yaştaydım , kirli hissetdiğim yaştaydım ama tertemiz masum bir kız çocuğuydum.
Nerden bile bilirdim bir gün o sokakda bir kapalı otaparkta tecavuza uğruya bileceğimi . Benden sadece beş yaş büyük bir erkek çocuğundan tecevuza uğrucağımı nerden bilicektim .
Daha küçücüğüm ama sekiz yaşımda benden çok büyük bir ağırlık bıraktı bu , daha ne olduğunu bilmeden beni sıkıştırdı o zaman başladı kurşun gibi izlerim . Önce yaptı yapacağını ama ben çırpındım çığlıklarım yankılansada yalnızlığım iliklerime kadar gelmişti .
Bir daha yaptığında arkadaşını çağırdı ve gülerek beni izlediler , çok utandım ilkkez utançlığı o anda öğrendim ve kendimi iğrenç hissettim .
Ama iğrenç olan onların olduğunu büyünce anladım yani Savcı Kardelen olunca..
Daha çocuğum, ben kıyafetlerimi giyerken ellerim tutmaz bir halle bürünüyordu çünkü o an hep gözümün önüne geliyordu .
Büyüdüm genç kız oldum ergenliğimde
Yine o çocuğu gördüm sokakda oda büyümüştü ama yüzüme bakamamıştı .Ama ben onu görünce kıriz geçirdim yere düşüp hıçkıra hıçkıra ağlamıştım , o ise bende bıraktığı kurşun gibi izleri bilmiyordu .
Kendimden iğrendim nefret kustum kendime, erkeklere, çevreme.
Annem önemsemedi bile takmadı beni çünkü inanmadı bana o an işte terk edilmiş bir kız çocuğuydum.
Oradan taşındık bir daha o mahalleye adımımı bile basmadım ,basamadım , korktum.
Sonra büyüdüm kadın oldum sırf bunlar gibi sapık yetiştirilen ve kız çocukların hayellerinin katili olan canavarlardan korunmak için hırslandım .
Cumhuriyet savcısı oldum kendimi sevdim biliyormusunuz bir adam var asker o beni ilkkez temiz hissettirdi kirli hissetdiğim şeyi arındırmış gibiydi.
Kaç tane cinayet dosyası açtım hepsi kadın katledilim tecavuz edilip atılmıştı ve yakılıp atılmıştı , yada bir çöp kutusuna .
Küçüktüm küçücuktüm kendi yaşımdan ağır bir acı verildi sırtıma ben onu taşyamadım o acı nın altında ezildim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANRI
Novela JuvenilSilah tutmaktan parnakları kabuk bağlamış adam. Hasta iyleştirmek için bileklerine kadar kana bulanmış kadın. İki el birleşince parmakların ucunda çiçek filizlenir ve siyah gül ortaya çıkar. Belki onlara siyah gül hikâyesi çok yakışır.