BÖLÜM BAŞI :
bölüme oy atmayı unutmayın! ,
Yazım yanlışları varsa özür dilerim.
Sizi seviyorum ," bu kitapdaki her karakter hâyal ürünüdür "
Bölüm şarkısı ;
Balmorhea- RemembranceSanrı sizlerle..
Evet kafeden atılmıştık , ama orası kafe denilicek bir yermiydi bilmiyordum . Ali asaf benim zıtdıma daha çok benden daha rahat davranıyordu ,
Ankara adalet sarayındaydık ve Asaf kapıda bekliyordu bense kapının ününde baş savcı nın çağırmasını bekliyordum .Orada çalışan beni çağırdı "sayın savcım baş savcım sizi çağırıyor " dediğinde başımı salladım ve tam gidicekken Asaf' la kısa bir bakıştık .
Sinirden kime patlıcağımdan korkuyordum , kapıyı çaldığımda ses gelmediği için içeriye girdim .
Baş savcım sinirli gözlerle bana bakıyordu , ufak bir korkuyla sorumu sordum "sayın baş savcım beni çağırmışsınız " dediğimde elindeki büyük dosyayı sertçe masaya koydu .
"Birde utanmadan" beni çağırmışsınız" diyorsun sanki neden çağırdığımı bilmiyorsun " dedi sesli bir şekilde başlamıştık azar işitmeye .
Elimi saygıdan ve korkudan arkaya doğru birleştirmiştim .
" savcım sen nasıl olay çıkarta biliyorsun ? mesleğine zarar gelseydi hiçmi düşünmüyorsun !" Dediğinde başımı aşağıya indirmiştim .
"Haklısınız ama o kız orada tacize uğrarken ben susamazdım " dedim ve kafamı kaldırarak göz teması kurdum .
Baş savcı başını tutarak ince sesiyle konuştu "Adamı döverekmi ?, yani uçan tekme atmak nedir !?" Dedi sesi fazla çıkmaya başlamıştı , küçük dilimi ısırdım .
Kapının çaldığını işittiğimde baş savcım bana bakarak "gir !" Dediğinde kapı hızlıca açıldı , Ali asaf kapıda dikiliyordu .
Baş savcı başına vurdu "evet olayın tam adamıda geldi gir içeri " dedi beense Asaf 'a döndüm , asaf kaşlarını çatmış bir şekilde içeriye sert adımlarla girdi .
Yanımda tam benim hizamda durdu bana döndüğünü hissediyordum ama ona bakmamaya çalışıyordum.
Baş savcım "siz kimsiniz ?" Dediğinde Ali asaf baş savcı ya döndüğünde içimden dua okuyordum , çünkü baş savcıya hakkaret yada üstüne atlaya bilme potansiyele sahip bir insan dışıydı.
Gür sesiyle konuşmaya başladı "ben teğmen Ali asaf göktürk , özel kuvvetlerde görevli bir askerim " dediğinde baş savcım dik durmaya çalıştığında istemsizce sırıttım .
Baş savcım konuşmaya başladı " olay çıkartmanız mesleğiniz için büyük bir tehlike ikiniz içinde " bana bakarak bastırarak söylemişti .
"Benim suçum boşuna Savcı hanıma kızmayın " dedi kaşlarımı çattım , Asaf 'a döndüğümde bana bakmıyor baş savcıya bakıyordu iki elinide önde bağlamıştı .
Gür sesi oratma sitrest katıyordu ,
Baş savcım gözlüğünü çıkardı " Ali asaf bey bu olayı bir daha yaşanmaması için elimizden geleni yapıcağız ve sizde buna destek olursanız seviniriz , ve bu olaylarda dayak atmayıp polisi araya bilirsiniz " dediğinde Asaf sırıtarak başını salladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SANRI
Teen FictionSilah tutmaktan parnakları kabuk bağlamış adam. Hasta iyleştirmek için bileklerine kadar kana bulanmış kadın. İki el birleşince parmakların ucunda çiçek filizlenir ve siyah gül ortaya çıkar. Belki onlara siyah gül hikâyesi çok yakışır.