Bylo osm hodin ráno a všichni studenti a hrdinové už stáli před bránou akademie, kde čekali už jenom na určení skupin. Kriss se necítila vůbec dobře, když se ráno probudila tak ji šíleně bolela hlava a cítila se jako kdyby spala jen pár minut. Na víc hned od rána, opět přemýšlela co má dneska udělat. Snažila se dávat pozor a poslouchat koho dostane ona na starost, chvíli to zabralo než k ní ředitel došel ,, dobré ráno Kriss, jak se dneska cítíte?" vzpomněla si na včerejší výslech, kdo ví jestli ji vážně uvěřil ,,dobré ráno i vám řediteli Nezu. Je mi mnohem lépe" nechtěla mu vykládat, jak toho moc nenaspala a neměla ani chuť si něco vymýšlet. Kývl tedy jenom na souhlas a pokračoval v tom proč vlastně přišel ,, doufám že se na mě nebude zlobit, ale nechtěl jsem vás moc zatěžovat po včerejší události a proto jsem se rozhodl že byste mohla tvořit skupinu s Hawksem, nebude to problém?" dal je dohromady aby ji Keigo hlídal? Nechtěla se s ním dohadovat, že by to zvládla, tak jenom kývla na souhlas ,, dobrá, jsem rád že s tím nemáte žádný problém. Přiřadil jsem k vám tedy Shotu Todorokiho, Momo Yaoyorozu a Fumikage Tokoyamiho." Bylo překvapující že je k nim přiřazen Shoto, Endeavour musí šílet že není jeho syn s ním. Ředitel jim ještě předal další informace o tom, kterou oblast budou mít na starost a kdy se mají nejpozději vrátit. Od univerzity se začali všichni pomalu rozdělovat, Kriss s Keigou měli společnou cestu z Aizawou. Ten dostal na starost Midoriyu a Ochako. Studenti si cestou povídali společně, byli nadšení že můžu vyrazit ven do terénu. Keigo zrovna něco probíral s Aizawou, neznělo to ale moc zajímavě, tak je Kriss neposlouchala, začala opět přemýšlet nad Dabim. Ani jí neřekl kdy se dneska setkají, snad neměl v plánu se zase objevit na půdě univerzity. Tahle představa byla mírně děsivá, ale snažila se uklidnit, že by to snad znovu neudělali takhle. Musela nad tím přemýšlet dlouho, jelikož už byli na místě rozdělení ,, tak jo děcka, každý z vás má určenou jakou část kontrolovat. My vás budeme z povzdálí pozorovat, kdyby se dělo něco nebezpečného, tak hned budeme u vás" Aizawa se dal do vysvětlování hned jako první ,, jde jenom o klasickou obhlídku města, nemělo by stát nic vážného, ale kdyby náhodou, tak na sebe dávejte pozor a hlavně se do všeho nevrhejte po hlavě" pokračoval Keigo. Všech pět jich přikývlo na souhlas ,, dostali jste vysílačky, tak že se můžete navzájem spojit, ale jenom v nejkrajnějším případě. Ne že si budete vykládat co jste včera dělali, rozumíte?" už mluvil znovu Aizawa, bylo vidět, že je to jejich třídní. Měli se pomalu vydat na obchůzku, ale Ochako se podívala směrem odkud jsme sem dorazili, v jejích očích bylo překvapení a možná i strach? všichni se tedy otočili směrem kam se dívala, nevěřili vlastním očím, stála tam snad kompletní Liga padouchů. V čele stál Shigaraki, po jeho pravé ruce stál Dabi, díval se jenom na Kriss. Vedle Dabiho stála malá blondýnka s velmi šíleným úsměvem na tváři. Vedle blondýnky stál ještě muž, kompletně celý zahalený v černo šedém kostýmu. Po levé ruce Shigarakiho stál další muž, který vypadal na první pohled jako kouzelník, no a jako poslední tam byl muž se zelenou kůží, jeho tělo a obličej byli pokryty šupinami a jeho obličej hodně připomínal vzhled ještěrky. Shigaraki spolu s Dabim udělali pár kroků dopředu, už stáli vedle sebe a dívali se jenom na Kriss. Bylo to tak očividné proč tam byli, všichni přítomní si toho všimli. Aizawa s Hawksem si okamžitě stoupli před dívku, neměli sebemenší tušení, co se tady teď stane. Studenti se postavili do bojových pozic a čekali co se bude dít. Kriss nevěděla co má dělat, nemohla dopustit aby tady spolu teď bojovali, mohli by ohrozit jak nevinné lidi tak studenty, které měli na starost. Nejdříve se podívala na studenty, stáli tam připraveni bojovat ,, nikdo z vás bojovat nebude, je vám to jasné? Kdyby se schylovalo k nejhoršímu tak utečete" samozřejmě, že chtěli protestovat, ale nedala jim žádnou šanci na další debatu, její pohled to dal dost jasně najevo. Teď musela zabránit, aby na ně oba hrdinové zaútočili, prošla kolem blonďáka a chtěla si stoupnout před něj, ale chytil ji za ruku a nechtěl ji pustit ,, co to děláš Kriss? Včera chtěli, aby si se k nim přidala, proč tady teď asi jsou že?" podívala se mu do očí, měl o ni strach. Tohle není dobré, vůbec nečekala, že se objeví takhle brzo. Otočila se na padouchy, Dabi sledoval jak ji Keigo drží za ruku a mračil se. Tohle není vůbec dobré, musí něco udělat ,, věř mi. Musím tady teď něco vyřešit." Hawks neměl tušení o čem to mluví, ale pustil její ruku. Usmála se na oba hrdiny ,, omlouvám se" s tímhle se od nich otočila a udělala dva kroky před ně.
ČTEŠ
Oheň a Krev
FanfictionMusela to konečně ukončit a zmizet odsud, než ale stihla něco udělat tak se kolem ní prohnal modrý plamen a spálil všechny čtyři oběti. Při tom co si prohlížela spálené mrtvoly na zemi, se jí krev začala vracet zpět do těla,, co jsi zač, maličká?" K...