Dabi dorazil do pokoje jako první, vzápětí za ním došla i Kriss. Neřekla by to nahlas, ale měla strach co se teď stane, přece jenom Dabi nevypadá vůbec šťastně i přes vysvětlení situace. Zavřela dveře a odhodlaná čelit tomu, co se teď stane, se otočila na muže, kterého milovala. On seděl na posteli, ruce měl opřené za zády na posteli. Ticho naplňovalo místnost, Kriss odvrátila pohled od Dabiho. Byla z něho čím dál víc nesvá, jeho nic neříkající pohled, kterým se na ni díval ji děsil. Nikdy by neřekla, že ji bude nějaký muž dostávat do takových stavů, od strachu až po pocity lásky. On si byl samozřejmě moc dobře vědom toho co s ní dělal, líbilo se mu, jak v ní mohl jednoduše číst. To, jak je z něho nervózní a neví co teď přijde. Neublížil by ji, ale musela si tenhle pocit zapamatovat, aby mu už nikdy nelhala. Musí k němu být upřímná, i přes to, že se mu to nebude líbit. Nějak se s tím vždy vypořádá.
Kriss na svém těle cítila jeho pohled. Dodala si odvahy a konečně zvedla hlavu. Dabi seděl pořád stejně, i když teď už se opíral jenom jednou rukou, druhou ruku zvedl a prstem ji ukázal ať přijde za ním. Viděla mu v očích jiskřičky pobavení, proto se rozešla a zastavila se těsně u jeho nohou. Nezaváhal ani minutu, chytil ji za ruku a stáhl ji na sebe. Teď už mu seděla na nohách a upřeně se mu dívala do obličeje. Poznala, že už se na ni nezlobí, musela hned využít situace. Sedla si více do jeho klína, ruky mu dala za krk a vášnivě se přisála na jeho rty. Dabi ji polibky začal oplácet. Pravou rukou ji chytil za zadek, snad aby si ji k sobě přitáhl ještě blíž, druhou rukou ji chytil za prso a zmáčkl ho. Z úst jí vyšel tichý sten. Ten zvuk se mu tak moc líbil, že pohyb znovu zopakoval, aby pro něho znovu zavzdychala. Kriss se třela o Dabiho rozkrok, boule v jeho kalhotech byla každou chvíli větší a větší. Ona sama byla mokrá a chtěla víc. On ji mezitím začal líbat na krku, na kterém zanechal malou značku ,, Dabi, prosím..." bylo tak těžké, říct jenom tyhle dvě slova. Usmál se do jejího krku ,, o co prosíš, maličká?" znovu ji začal krk zasypávat polibky a čekal až odpoví, ale ani po chvíli nic neřekla. Jediné co slyšel byli její vzdychy, přestal ji tedy líbat a podíval se jí do obličeje ,, když mi neodpovíš, tak nebudu pokračovat." Kriss překvapením otevřela oči a podívala se na něho. Usmíval se, ale mlčel. Vážně by ji nechal neuspokojenou, i přes to, že i on by zůstal neuspokojen. Hledala správná slova, jak to říct, ale přes vzrušení, které jí způsobil, ji v hlavě putovalo jediné ,, ošukej mě." Dabi byl chvíli překvapený její upřímností, ale nedal to na sobě znát. Líbilo se mu, že byla tak upřímná ,, jak si přeješ." Oběma rukama ji chytil za zadek a postavil se. Otočil se k posteli, do které ji následně hodil. Chvíli tam jen tak stál a sledoval ji s úšklebkem na tváři. Sundal si tričko a Kriss se zahleděla na jeho tělo. Když spolu spali včera, tak nebyl čas si pořádně prohlédnout tu krásu. Jeho quirk mu ubližoval, části jeho těla byli popálené, jí ale i přesto přišel nádherný a sexy. Posadila se a chtěla se ho dotknout, on jí v tom zabránil. Vylezl na postel a tím donutil Kriss si zpátky lehnout. Ruky si opřel kolem její hlavy a jemně na ni nalehl. Sklonil se a foukl Kriss na krk ,, pojďme si pohrát, maličká." Hned potom se přiblížil k jejím rtům a silně ji kousl do spodního rtu. Nečekala to, nadechla se a toho hned černovlásek využil a strčil jí jazyk do pusy. Polibky byli surové, plné chtíče. Ruky obou zkoumali tělo toho druhého, Dabi chytil spodek trička a přetáhl ho Kriss přes hlavu. Posadil se, pohledem začal klouzat po jejím těle, ačkoliv byli na její kůži jizvy, viděl v nich mnohem víc než zranění. Některé jizvy byli hluboké, jiné jemné, ale každá z nich vyprávěla svůj příběh. Jako poslední jeho pohled spočinul na pravém boku, kde byla tmavá spálenina. Kriss hlavou běhalo tisíce myšlenek. Bojovala s pocitem studu a nejistoty, myslela si, že Dabi bude její tělo považovat za nedokonalé až odpudivé. Ale jeho pohled byl jiný ,, jsi nádherná," zašeptal s úsměvem na tváři. ,,Ty jizvy? Jsou důkazem tvé síly, Kriss. Každá z nich vypráví příběh tvé odvahy, tvojí statečnosti." Jeho slova pro ni byla jako světlo v temnotě. Byla překvapená tím, jak dokázal vidět v každé jizvě víc než jen zranění. Jeho upřímnost jí pohltily, jako plameny. Naklonil se k ní a začal líbat každou z jejich jizev na hrudi a břiše. Ty jemné, někdy jen stopy, jiné více patrné, každá z nich dostávala Dabiho láskyplnou pozornost. Byli to polibky plné něžnosti a uznání. Ustal s polibky a neodpustil si pohled na své vlastní jizvy, které mu kreslily na kůži vlastní příběh. ,, Moje vlastní kůže není úplně.... pohledná" prohlásil. Jeho slova nesly stín sebekritiky. ,, Mám na sobě jizvy, které jsou zřetelné na první pohled a jsou odpudivé." Zvedl pohled k dívce a to co viděl a slyšel ho dostalo. Dívala se na něho jako na toho nejkrásnější muže na planetě, v jejích očích je čistá láska. A její slova to jenom potvrdila ,, není to pravda" řekla to tak tiše, ale odhodlaně ,, jsi nádherný Dabi. Jestli jsem já statečná, tak ty musíš být ten nejstatečnější člověk na světě. Naše těla nesou jizvy, které nám budou už navždy připomínat vše, co se nám za celý život událo, ale jsou to právě tyto jizvy, které nám dávají sílu a odvahu." Jeho oči zářily, když domluvila. Naklonil se k ní a políbil ji. Oba do polibku vložili všechny city, které cítili k tomu druhému.
Hurá, jsem zpět :D nejdříve bych se chtěla moc omluvit, za to že nevycházeli kapitoly. Upřímně jsem měla plnou hlavu příprav na vánoce, do toho obě děti nemocné, pak já nemocná, no hrůza to byla :D ale jsem zpět, tak snad se najde ještě někdo kdo bude číst :) jinak teda jsem tuhle kapitolu přepisovala tak 1000X :D původně to měl být usmiřovací sex, ale pak jsem si řekla, že bude asi mnohem lepší, když si vyznají city. Snad se mi to podařilo popsat správně a trošku vás dojme to jak se vlastně milují :D 😘
ČTEŠ
Oheň a Krev
FanfictionMusela to konečně ukončit a zmizet odsud, než ale stihla něco udělat tak se kolem ní prohnal modrý plamen a spálil všechny čtyři oběti. Při tom co si prohlížela spálené mrtvoly na zemi, se jí krev začala vracet zpět do těla,, co jsi zač, maličká?" K...