Nedělní den vždy znamenal lenošící den, to by ale nesměla být akademii pro hrdiny. Už od rána je tu hlučno že si nemůže člověk ani přispat, do toho jí pořád někdo klepe na dveře a pořád ji připomíná že má v deset hodin schůzku v ředitelně aby probrali současný stav. Proč by někdo dělal schůzku v neděli dopoledne? Jenom ředitel Nezu může mít tyhle hloupé nápady. Bylo za dvě minuty deset a Kriss vcházela do ředitelny kde už byl Aizawa s Hawksem ,, dobré ráno Kriss, vypadáš unaveně, snad tě nezmáhá hlídání dětí" ten okřídlenec měl vážně hodně odvahy takhle rýpat. Úspěšně ho ignorovala i když by mu nejraději teď servala jedno pírko po druhém. Odbilo přesně deset hodina a do ředitelny vešel All might s Endeavorem, jak trapné že musí přijít přesně jak se řeklo. Zřejmě se nečekalo na nikoho dalšího, jelikož ředitel začal s ranní schůzkou ,, přeji vám všem dobré ráno, jsem moc rád, že jsme se tady takhle mohli sejít v neděli. Jak jistě víte, zítra začíná studentům praxe v terénu, v současném stavu by to spoustě z vás mohlo připadat riskantní, ale pokud se mají studenti stát opravdovými hrdiny, tak musí projít i praxí v terénu za jakékoliv situace." Ředitel se na chvíli odmlčel, aby dal prostor pro případné připomínky všem zúčastněným, nikdo ale zatím nic nenamítal tak pokračoval dál ,, Liga padouchů na nás může zaútočit v jakoukoliv hodinu.." Kriss bývá vždy pozorný posluchač když se rozebírá něco takhle důležitého ale zmínka o Lize padouchů v ní okamžitě vyvolala vzpomínky na černovláska s kterým se scházela. Je to teprve pár hodin co se viděli naposledy a už teď má nutkání chtít ho vidět znovu, topit se v jeho očích, užívat si jeho smích a prostě být jenom v jeho přítomnosti i když je jí jasné, že o ni má zájem jenom z toho důvodu, aby se přidala k nim skrz její sílu a skrze informace. Tak moc chtěla, aby to bylo všechno jinak, ale hluboko uvnitř sebe věděla, že Dabimu jde jen o tohle. Dál by přemýšlela o přitažlivé černovláskovi ,zaslechla jak někdo říká její jméno ,, Kriss souhlasíš?" Podívala se na Aizawu, vypadá že na ni mluvil minimálně dvakrát, nechtěla aby to vypadalo že nedává pozor, tak jenom odsouhlasila co říkal. Aizawa na ni ještě chvíli koukal, věděl že byla myšlenkami mimo. Hawks se posadil vedle Kriss, začínala si všímat že jeho přítomnost už pro ni byla příjemná, cítila se s ním dobře i když by to na hlas před hrdiny neřekla. Ředitel si je prohlédl zkoumavým pohledem, i pro něho bylo zvláštní vidět dívku jak zvládne vydržet přítomnost hrdiny ,, jak jsem tedy říkal, studenti se rozdělí do několika skupin, každou skupinu bude mít na starost jeden z našich hrdinů." Všichni přítomní jenom přikývli na souhlas.
Zbytek porady už se jenom probíralo jak bude vše probíhat, kdy se ráno sejdou, do kolika budou venku a pak také jaké budou skupinky žáků. Přesné rozdělení se dozví až večer. Všichni už byli na odchodu a tak se Kriss také zvedla ze sedačky a chtěla se vydat na pokoj si odpočinout ,, Kriss, prosím počkej" moc dobře věděla kdo je onen dotyčný ,, co potřebuješ Keigo?" Jmenovaná se ani neotočila, pokračovala dál v cestě, věděla že okřídlený chlapec ji bude následovat ,, máš dneska volno že ano? Tak mě napadlo, že aby si ho nemusela trávit sama na pokoji, mohli bychom zajít do města" moc dobře věděl kdy má volno, jako kdyby si to hlídal ,, chybí ti moje společnost?" Oba se zastavili, blonďák nevěděl co odpovědět, každá odpověď mu přišla strašná, v tom momentu se začala smát ,, měl by si vidět svůj výraz, takhle nervozního jsem tě ještě neviděla" Keigo se nejdříve tvářil překvapeně, nevydrželo mu to dlouho a začal se taky smát. Oba se smáli a pokračovali v cestě ke kolejím, těsně před budovou se zastavili ,, Keigo, jsem moc ráda že mě chceš zabavit, ..." nestihla ani dokončit větu, kousek od nich se objevil portál a z něho vylézal Dabi se Shigarakim.
Jaké nečekané překvapení na konci :D je to kratší kapitola, ale tak snad to nebude vadit. Chtěla bych vám i všem moc poděkovat :) kdyby jste měli nějaké připomínky nebo vás něco zajímalo, tak stačí zanechat komentář <3
ČTEŠ
Oheň a Krev
FanfictionMusela to konečně ukončit a zmizet odsud, než ale stihla něco udělat tak se kolem ní prohnal modrý plamen a spálil všechny čtyři oběti. Při tom co si prohlížela spálené mrtvoly na zemi, se jí krev začala vracet zpět do těla,, co jsi zač, maličká?" K...