Dabi bloudil ulicemi města. Zjištění, že dívka, kterou miluje chová nějaké city k hrdinovi se mu vůbec nelíbila. Potřeboval si utřídit myšlenky, lhala mu. Věděl že toho okřídlence nemiluje, ale i přes to kvůli němu lhala. Věděl, že kdyby tam s ní zůstal tak by jí mohl ublížit a to rozhodně nechtěl, proto bylo nejlepší řešení odejít. Byl venku už skoro hodinu, pořád měl chuť najít toho zasraného hrdinu a ublížit mu, na konec se ale rozhodl, že nebude riskovat a vrátí se zpátky do úkrytu. Přemýšlel jak se zachová až uvidí Kriss, měli by si promluvit, ale co když se znovu naštve a tentokrát by se neudržel a řekl jí něco zlého? Nechce na ní být zlí, nechce jí ani ublížit, ale v její přítomnosti je tak jiný. Sám si to moc dobře uvědomuje. Zrovna prochází kolem parku, když z něho zaslechne známý hlas, myšlenky na jeho dívku jdou stranou. Podívá se směrem odkud slyšel ten hlas, ta osoba tam sedí na lavičce i se svým spolužákem. Měl by odejít, hlavu mu říká jdi, ale srdce říká aby na chvíli zůstal. Tohle rozhodování je vždy otřesné, na konec se rozhodne, že přejde o něco blíže a schová se za stromy, co jsou poblíž. Pozoruje svého malého brášku jak si tam bezstarostně povídá ,,už se na ten film vážně těším, co ty, Shoto?" oslovený se podívá na zelenovlasého společníka ,, tvoje dětské nadšení je vážně nakažlivé, Midoriyo" chvíli jsou oba po tichu, ale pak se začnou oba nahlas smát, i Dabi mu se na tváři vykouzlil malý úsměv, nepřiznal by to nahlas, ale to, že může vidět svého brášku se takhle bavit, mu dělá radost. Moc dobře ví, že jeho dětství, tak jako to jeho, bylo strašné, ale i přes to má přátelé, na kterých mu záleží. Ještě chvíli je poslouchal jak se spolu baví. Tohle malé, jednostranné setkání bylo příjemné, ale měl by se už vrátit. Kriss se po něm určitě shání, musí si promluvit. Potichu odešel od chlapců a vydal k úkrytu. Až teď mu došlo, že když odcházel, minul se Shigarakim, snad se nepotkal s Kriss, jejich setkání by nemuselo dopadnout dobře. Zrychlil krok, aby byl dříve doma.
Kriss a Shigaraki stále seděli ve společenské místnosti, bylo stále ještě dopoledne a oni už měli pátou skleničku whiskey. Bavili se o všem možném, od oblíbeného jídla až po trapné zážitky. Ani jeden z nich si nemyslel, že si takhle sednou. Nebyli tam celou dobu sami, během jejich dýchánku za nimi přišli i ostatní členové ligy. Kluci tam byli chvíli, měli strach, co by se stalo kdyby přišel Dabi a viděl je, jak sedí vedle Kriss. Toga tam s nimi byla nejdéle, ale potřebovala si jít ven něco zařídit, tak že je také opustila. Ve společenské místnosti jsou dveře, které mají zadní vchod na ulici, těmihle dveřmi odešel i Dabi. Když Toga vyšla na ulici, tak se tam zrovna střetla s Dabim. Podle pohledu na něho si tipla, že spěchal ,, kam ten spěch" na tváři měla ten svůj šílený úsměv, Dabi se na ni po usmál, měl ji rád a bral ji jako svou malou, šílenou sestru. Vlastně všichni členové pro něho byli jako rodina, i když si to ve většině případů nedávali moc na jevo ,, jestli jdeš za Kriss, tak sedí se Shigim a pijí" než Dabimu došly slova, která z úst vypustila Toga, tak už byla pryč. Neváhal ani chvíli a rychle se vydal dovnitř, aby zjistil jestli to, co Toga řekla byla pravda. Jakmile se dostal dovnitř, první co viděl, bylo jak se Kriss se Shigim smějí. Byl hodně zaskočený scénou, kterou mohl sledovat. Nemyslel si, že zrovna oni dva si takhle rychle sednou do noty. Přišel k nim blíže, na stole viděl půlku vypité láhve whiskey, na to kolik bylo hodin, tak se vůbec nešetřili. Jako první si ho všiml Shigaraki ,, podívejme se, kdo se vrátil" jenom co to dořekl, tak se začal opět na hlas smát, za to Kriss se na něho chvíli koukala zmateně, chvíli trvalo než jí došlo co vlastně řekl. Otočila se tedy za sebe, v celé své kráse za ní stál Dabi, chtěla mu toho tolik říct, ale nedokázala vypustit z úst jediné slovo. Když ho potkala poprvé, okouzlil ji hned na první pohled, ale teď jí přišlo, že je snad ještě krásnější než, když ho viděla poprvé. Modré oči ji sledovali a zkoumali v jakém stavu se nachází, vypadala v pořádku, ba dokonce šťastná, byl za to rád. Poté si ale všiml modřin na jejím krku, přišel k ní blíž, chytil ji za bradu, aby ji mohl zvednout hlavu a pořádně si prohlédnout modřiny, byli nové. Otočil se na Shigarakiho, ten už se nesmál ,, hele můžu ti to vysvětlit, nechtěl jsem jí ublížit" víc toho nestihl říct, Dabimu vzplál v ruce modrý plamen, který by Shigarakiho zasáhl. Naštěstí Kriss stihla i přes svou opilost reagovat a strhla Dabiho na pohovku, plamen tak zasáhl opěrku křesla. Rychle se postavila na nohy, aby zamezila dalšímu napadení, stála tak tváří tvář, naštvenému Dabimu, který teď byl opět naštvaný i na ni ,, řeknu to jenom jednou, maličká. Uhni!" ona se, ale nepohnula. Tahle situace vznikla jenom díky její lži a nemohla dopustit, aby Dabi ublížil svému příteli ,, neuhnu, dokud se neuklidníš" řekla to velmi odhodlaným hlasem ,, tohle vše se stalo jenom kvůli mě a já tě prosím, aby si mě to teď nechal napravit". Černo vlásek pozoroval dívku před sebou, chrání muže, který dával od samého začátku jasně najevo, že se mu nelíbí. Zajímalo ho, jak chce situaci napravit, proto nechal zmizet plameny a pohodlněji se posadil na pohovku ,, tak povídej". Shigaraki tomu zatím přihlížel, chvíli přemýšlel že odejde a nechá si je to vyříkat o samotě, ale z neznámého důvodu zůstal. Sledoval jak si Kriss sedá zpátky na místo, kde seděla před celým incidentem ,, jako první se ti chci omluvit. Nechtěla jsem ti lhát a rozhodně jsem ti nechtěla ublížit" dávala si pozor na každé slovo, které řekne ,, je pravda že mám nějaké city k Hawksovi, nejsou to nějak hluboké city, ale jsou tam". Bylo pro ni velmi těžké celou tu situaci vysvětlit, nedokázala se ani podívat Dabimu do očí. Shigaraki naštěstí věděl jak ji může pomoci ,, mluvili jsme o tom co se stalo, řekla mi, že její city k tomu hrdinovi jsou jenom přátelského rázu" na chvíli se odmlčel a čekal jestli Dabi něco řekne, ten ale mlčel, tak tedy pokračoval ,, zeptal jsem se jestli ho miluje. Čekal jsem zápornou odpověď, ale ona hned myslela na tebe, ani ji nenapadlo, že se ptám na toho hrdinu" Shigaraki se podíval na Kriss a mírně se na ni usmál, ta mu hned úsměv oplatila. Nečekala, že se za ni postaví, ale byla ráda. Oba čekali až Dabi něco řekne, byli nervózní z jeho propalujícího pohledu ,, fajn" otočil se na Kriss ,, jdeme, musíme si něco vyříkat."
Konečně jsem zpět s další kapitolou :) trvalo déle než jsem myslela, ale potřebovala jsem čas na předělaní, tak snad se vám to bude líbit a brzy se vidíme při další kapitole.
ČTEŠ
Oheň a Krev
FanfictionMusela to konečně ukončit a zmizet odsud, než ale stihla něco udělat tak se kolem ní prohnal modrý plamen a spálil všechny čtyři oběti. Při tom co si prohlížela spálené mrtvoly na zemi, se jí krev začala vracet zpět do těla,, co jsi zač, maličká?" K...