6.

52 3 4
                                    

Tohle bylo pro Kriss příliš, cítila vzrušení po celém těle, stačilo malinko a stála by na jeho straně ihned. Na jeho tváři bylo vidět pobavení, jako kdyby věděl že stačilo málo, jako kdyby to udělal naschvál a chtěl tomu nechat víc času, napadlo ji že v tom bude něco jiného ,, informace jsou ti ukradené, chceš jenom můj quirk na své straně že? Věděl si kdo jsem tak že si musel moc dobře vědět že hrdiny nenávidím ale i tak si mě včera nazval hrdinou a to jenom proto aby si viděl mou reakci" když to vyslovila na hlas tak jí to do sebe zapadlo jako puzzle, nezajímá ho ona ale její quirk a to že jí blbnul hlavu byla strategie jak ji dostat na svou stranu. Dabi se přestal usmívat a jenom ji upřeně pozoroval, částečně měla pravdu, její quirk chtěla liga mít na své straně, byla pro ně nebezpečná, ale jeho k ní něco táhlo a proto o ní nikomu neřekl ,, nevěřil bych že dokážeš takhle dlouho mluvit" opět se na jeho tváři objevil ten jeho úšklebek. Kriss od něho ustoupila, cítila jak ji chybí jeho dotek na tváři, ale nesměla si ho pouštět blízko k sobě, jenom by si pohrál s jejími city ,, napadlo tě že kdybych se chtěla přidat k padouchům tak to udělám už dávno? Na víc s hrdiny budu trávit víc času a už teď je tam pár lidí..." chtěla pokračovat ale nevěděla jak dál, co měla říct? Že ji záleží na lidech které sotva zná, že by je nezradila? Pořád to byli hrdinové nebo budoucí hrdinové ,,pokračuj, jakých pár lidí? Pár na kterých ti záleží nebo je máš ráda? Moc dobře víš co jsou zač a přesto mi chceš tvrdit že je tam někdo na kom ti záleží" při posledních slovech už bylo slyšet že je vážně naštvaný, chtěla mu na to něco říct, ale než stačila cokoliv říct tak pokračoval ,, všichni jsou stejní a nejhorší z nich je Endeavor, víš že jeho syn se kvůli němu zabil? Jeho manželka ublížila vlastnímu dítěti, které bylo naprosto nevinné? Všechny jeho děti trpěli ale i přesto ho svět uctívá jako boha" na konci už křičel. Nemohl uvěřit že se jí takhle otevřel. Všechno to co řekl znělo až moc osobně, jako kdyby to zažil, musel tyhle pocity v sobě držet strašně dlouho. Kriss cítila potřebu mu pomoc, věděla co Endeavor provedl a to byl jeden z důvodů proč ho nenáviděla, rozhodla se tedy ukázat Dabimu, že věděla jak se cítí, vyhrnula si tričko, které odhalilo obrovskou spáleninu na jejím boku jež se táhla až někam na záda ,, vím co provedl, tohle je taky jeho dílo" podívala se dolů na svůj odhalený bok ,, ještě když jsem chodila na akademii tak při práci venku jsem byla přidělena k němu na obyčejnou obchůzku, chtěl mi dávat rady ale já jsem mu řekla že od člověka, který ubližuje své rodině nechci nic slyšet, na to mi řekl že bych se neměla míchat do věcí, do kterých mi nic není, ale já jsem musela pokračovat a říct mu že je to jenom zasraný vrah a že by měl skončit v pekle" pustila triko aby schovalo její odhalené břicho a rukou si otřela neposednou slzu ,, než jsem se nadála tak jsem cítila neuvěřitelnou bolest, pak už jsem se jenom probrala v nemocnici, kde mi řekli že to byla nehoda." Dabi ji pozorně poslouchal, když vyhrnula tričko nemohl odtrhnout pohled od její popálené kůže, zpozoroval i slzu kterou si rychle utřela, chtěl ji obejmout ale to by znamenalo že mu na ní záleží ,, ostatní hrdinové to zametli pod koberec?" měl vztek ale musel se už s emocemi krotit, v její přítomnosti bylo strašně jednoduché se otevřít. Neodpověděla mu, jenom přikývla na souhlas ,, a i tak chceš stát na jejich straně" konstatoval to jako fakt, přišlo mu to neuvěřitelně směšné, vždyť i samotné Kriss to přišlo jako nesmysl, ale něco uvnitř jí říkalo, že je tam někdo komu na ní záleží ,, já jsem zrovna ten poslední kdo by stál na jejich straně ale i přesto je tam někdo kdo se vážně snaží změnit můj názor, možná jeho přízeň způsobuje to, že mám pocit že mu na mě záleží." Dabiho výraz se změnil, na naštvaný? Nelíbilo se mu když upřesnila že je to on ,, dokážu ti, i přes to že se s ním budeš vídat častěji, tak naše schůzky tě přesvědčí stát po mém boku, maličká" byl si tak jistý a to se Kriss líbilo. Řekl že budeš stát po jeho boku ne po boku ligy.


Až dneska jsem si všimla že jsem po tak dlouhé době přidala kapitolu a ta byla stejná jako ta předešlá :DDD tak dneska jsem to napravila a kapitoly budou vycházet zase častěji :)

Oheň a KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat