8.

43 4 6
                                    

Kriss nejdříve nevěděla co by tak mohla říct, tak plácala vše možné co ji napadlo, vykládala mu o svých rodičích, o tom jaké to bylo pro ni těžké když se učila ovládat její quirk aby nikomu neublížila, smrt rodičů, studování na akademie a další. Dabi se často zapojil do jejího vykládání, smál se když mu říkala vtipné historky, které se jí přihodily. Takhle si na konec povídali dobré dvě hodiny, oba se uvolnili a jejich rozhovor byl nenucený a naprosto přirozený jako by se znali strašně dlouho. Zrovna mu vyprávěla o tom, jak odešla z města a začala se stranit všem hrdinům, když v tom zaslechli že se k nim někdo blíží. Oba se rychle postavili, Dabi si stoupl před Kriss, v jeho rukách začal plát modrý plamen, měl v plánu nezvaného hosta spálit na popel ale když zaslechl známý hlas tak plamen zmizel ,, myslím že jsme byli domluveni že kdo ji najde tak ji přivede na základnu." Kriss si z poza Dabiho zad prohlížela nově příchozího, modrovlasý se víc naklonil na stranu, aby si mohl dívku prohlédnout ,, jmenuji se Shigaraki a jsem kamarád Dabiho" dívka si ho prohlížela, měl delší světle modré vlasy , které mu malinko padali do obličeje, vysoký byl stejně jako Dabi, kolem očí měl spoustu vrásek a jeho očí zářili rudou barvou ,, už si ale neřekl že ji nemůžu nejdříve poznat" jednoduše mu argumentoval černovlásek. Shigaraki se jenom mírně usmál ,, to máš pravdu" oba padouši se na sebe upřeně dívali a Kriss je se zaujetím pozorovala, nevypadali že by jeden zaútočil na druhého proto se rozhodla postavit vedle Dabiho ,, ráda poznávám přítele Dabiho, já jsem Kriss Aeko, ale to víš" Shigaraki přesunul svou pozornost na onu dívku, prohlížel si ji a zkoumal co na ní bylo tak zajímavého že ji Dabi před ním zatajil. Mohlo uběhnout ani ne třicet sekund i když Kriss to připadalo jako věčnost ,, vypadá to že vy dva potřebujete něco probrat tak já vám nechám prostor a uvidíme se zase v úterý? " podívala se na vysokého černovláska a čekala na jeho odpověď. Dabi svou pozornost zaměřil na dívku ,, měj se, maličká" jednoduché a přesto velmi jasné rozloučení, teď musí vyřešit Shigarakiho. Pomalu prošla kolem modrovláska, když už byla za ním tak zrychlila krok, během chvilky byla pryč z budovy. Shigaraki a Dabi se na sebe pořád dívali ,, tak že, chceš mi k tomu třeba něco říct?" Dabi se jenom smál, tak jak to dělal často a sedl si zpátky, kde seděl dokud je Shigaraki nevyrušil ,, co bych ti měl říkat, potkal jsem ji cca týden zpět a udělala na mě dojem, tak jsem se rozhodl že ji na naši stranu dostanu po svém" mohl hned říct že ji chce získat pro sebe, ale věděl že Shigaraki ho zná, tak že to nebylo ani potřeba říkat. ,, Můžeš jí věřit? Co když teď všechno někomu poví." Dabi jenom zakroutil hlavou ,, není na straně hrdinů, stačilo by málo a měl bych ji jenom pro sebe" jenom co to dopověděl to Shigarakimu došlo, on ji chtěl, ale nejdříve si chtěl pohrát ,, tak že jestli to chápu správně, teď máte domluvené nějaké pravidelné schůzky a během těch ji přiměješ aby do tebe byla blázen?" Dabi se postavil a rozešel se ke svému parťákovi ,, nechci aby do mě byla blázen, chci aby mě miloval. Chci, abych pro ni byl ten nejdůležitější na světě, aby beze mě nedokázala žít tak, jako každý živý tvor na světě nedokáže žít bez vzduchu. Tohle je to co chci a čeho dosáhnu a až se to stane, tak se ke mě přidá a bude stát po mém boku." Dabi neměl v plánu být takhle moc upřímný, ale Shigaraki je jeho přítel a ví že mu můžu věřit, takhle upřímný nebývá moc často, tak že tohle přiznání byla velká věc pro oba dva zúčastněné. Shigaraki chvílí nevěděl jak reagovat, přece jenom tohle bylo přiznání, které zřejmě nečekal ani jeden ,, uvědomuješ si Dabi, že i když ne napřímo, tak si mi tady řekl že ti na té holce záleží? Tohle je velká věc, musíš si být jistý že bude stát při tobě, nerad bych byl ten, kdo ji bude muset zabít kdyby ti ublížila." Slova vyřknutá jeho přítelem byla tak upřímná, vážně se berou jako dobří přátelé, byl rád že mu na něm tak záleží ale věděl že tahle dívka by mu nikdy vědomě neublížila, neznal ji dlouho ale i ten krátký čas co spolu strávili byl dostatečný na to aby ji poznal, dokonce věřil že takhle ji nezná nikdo na akademii. 


Tak na scéně máme dalšího padoucha :D co říkáte na Dabiho přiznání? :) 

Oheň a KrevKde žijí příběhy. Začni objevovat