Evandželina
Po lova, tamsi kaip naktis,
gyvatė juoda tyliai šliaužia.
Pakyla švelniai, lyg tamsos šešėlių glostoma, ir po patalynėmis, kur miegu, tyliai slenka.Gyvatė švelniai užšliaužia savo glotnia papilve ant mano kojų, lyg siūlas patalynės.
Verčia siela virpėti.
Ji sušnypščia lyg nepatenkinta ir švysteli liežuviu, juodutėliu lyg šakota naktis, tartum aplaižydama lūpas. Per mano kūną slenka tarsi švelnus vėjas. Kyla aukšyn klubais, dubeniu, pilvu. Vis dar šnypščiojant pasiekia krūtinę. Noriu pajudėti, bet kiekvienas kūno raumenėlis neklauso. Ji pasiekia mano raktikaulį, kaklą. Prislenka prie ausies ir šnypščia. Kūnas surakintas lyg gyvatės nuodų neleidžiančių pajudėti.***
Atsikeliu valanda ankščiau, jog galėčiau neskubėdama susiruošti. Ir man tai nepatinka nei kiek nepatinka. Prasivarčius šiek tiek dar lovoje ir išsibudinusi atsikeliu. Iš savo guolio atsikėlęs prie manęs iš kart prieina mano geriausias ir ištikimiausias draugas. Šefas pašokęs ant mano kelių padeda savo priekines letenas ir pradeda laižyti mano veidą, o aš jam pradedu glostyti galva ir kaklą. Sukikenu, kai jis palaižo mano nosį.
- Gerai viskas, užteks bučiuotis, nagi man reikia ruoštis į darbą, - Dar paglosčius jo ilga kailį ir nusižiovajus atsistojau ir nuėjau į vonia nusiprausti.
Juodą gyvatę sapnuoju jau kelis mėnesius. Juokinga, bet kai pirma kartą ją susapnavau, pagooglinau ką tai galėtu reikšti.
Sapnuoti gyvates - perspėjimas apie gresiančias blogybes, išdavystes, apgavystes ir suktybes, kurių reikia saugotis. Pasikartojantis sapnas su gyvatėmis - dažniausiai perspėja apie gresiančias ligas;
Nelabai tikėjau tokiais dalykais, kol tai nepradėjo pildytis...
Nusipraususi skyriau pusvalandį jogai. Dėja, kad ir kaip stengiausi, bet dėl to sapno su gyvate atsipalaiduoti nepavyko. Susiruošusi pavalgau ir prieš išeidama išgeriu vitaminus ir vaistus. Pakviečiu Šefą prie savęs ir užsegu pavadėli, pasiėmusi raktus nuo spintelės išeinu pro duris ir jas užrakinu. Kol laukiu savo draugo pavedžioju Šefą, kad atliktu gamtinius reikalus. Apėjusi namą kelis kartus jau pamatau manęs laukianti automobilį, tad paskubu link jo. Atidarau galines duris ir leidžiu Šefui įšokti pirmam ir įlipu pati.
- Labas rytas, ma cherie, ( Mieloji )- Keistai laimingas nuo pat ryto pasisveikina su manimi prancūziškai Kristijanas. Jis užveda mašina ir mes pajudam iš vietos.
-Labas rytas. Nuo kada tu tokios geros nuotaikos tokį ankstų rytą? - Tariu nusižiovaudama.
- Tiesiog geras rytas, - Pakeliu akis, jis taip pat ir mūsų žvilgsniai susitinka veidrodėlyje. Jis nusišypso, o aš kilstelėdama antakius pažiūrėjau į jį žvilgsniu, kuris lyg sakytu "Tikrai?" netikėdama ką jis sako. Aš jį pažįstu nuo šešerių metų ir puikiai žinau, kad jo nuotaika nebūna tokia gera šiaip sau, ypač septintą ryto. Kristijanas laikinai dirba taksi vairuotoju ir kiekvieną rytą mane nuveža į darbą. Ir aš jam labai už tai dėkinga, nes labai nemėgstu viešojo transporto, kaip autobusai. Ten labai daug žmonių.
Išlipusi iš automobilio atsisveikinu su Kristijanu ir nueinu iki savo darbo pastato. "Clinique Vétérinaire Métivet" Įėjus į vidų pasisveikinu su mūsų registratore Oktavija ir nueinu į persirengimo kambary. Baigus man persirengti į darbo rūbus į vidų įėjo mano kolegė Elijana.
- Sveikas, Šefai,- Ji paglostė šuns galva ir pasisveikinus su manimi apsikabino mane.- Girdėjai šiandien turi ateiti naujokas? - Išsišiepus paklausė manęs.
- Ne, negirdėjau. O turėjau?- Buvau nustebusi, kad ateis naujas žmogus. Niekas nieko nekalbėjo apie tai.
- Tikriausiai ne, aš sužinojau tik šiandien, kai mus su Oktavija ir Amarina pasikvietė Henris į savo kabinetą. Beje girdėjau, kad jis meksikietis, - Nusijuokiau iš to, kaip ji kalbėjo jį lyg jis būtų graikų dievas. Jai patinka visi šiltųjų kraštų vyrai, nes pagal ją ten ir vyrai "karšti". - Galbūt jis bus tas man tas skirtasis? - aš tik nusijuokiau iš jos žodžiu.
ESTÁS LEYENDO
Tu Mano Prakeiksmas
Romance*** - Būk tu prakeiktas, š**s**ki! - surėkiu jam tolstant, įsikabinusi į grotas. - &@€*#!?*. - Regis jau esu. Tu mano prakeiksmas. - Išgirstu jį atrėkiant atgal. *** Kartais žmoguje keistai susipina juoda ir balta. Kaip pavyzdį paimkime Michaelą Jac...