Sunrise

449 10 4
                                    

Pov: Konopskyy
Od niedawna zajmuję się sprawą pedofili w świecie youtuberów, nie ukrywam sprawa jest bardzo poważna, lecz myślę że dam sobie z tym radę. Co jeżeli to mnie przerośnie? Co jeśli ludzie będą myśleć, że to nie prawda? Czy na pewno dam sobie radę? Mikołaj spokojnie dasz radę znaleźć rzetelne dowody, ale jeżeli mi się nie uda?
Z moich rozmyślań wyrwało mnie dzwonienie telefonu. Zdziwiłem się ponieważ był to nieznany mi numer, lecz odebrałem
-Halo?- zapytałem po odebraniu telefonu. Czekałem kilka sekund i nikt nie odpowiadał.
-Halooo?- zapytałem ponownie, ale jak za poprzednim razem nikt mi nie odpowiedział.
-Jest tam ktoś?- powoli mi się nudziło, ponieważ rozmowa trwała już 45 sekund, a dalej nie otrzymałem odpowiedzi.
-Jeżeli nikt mi nie odpowie, to się rozłącze.- powiedziałem podirytowany i znów oczekiwałem na odpowiedź od nieznajomej osoby dzwoniącej.
-Nie patrz przez okno.- po tej wypowiedzi rozmówca się rozłączył. Przeraziłem się na te słowa i natychmiastowo ruszyłem w stronę okien w salonie, żeby zobaczyć czy nikt mnie nie obserwuje. Na moje zaskoczenie nikogo tam nie było, ale i tak byłem mocno wystraszony całą sytuacją. Sprawdziłem wszytskie okna oraz je zamknąłem. Dla swojego bezpieczeństwa zamknąłem też drzwi na dwa zamki, podczas tej czynności dostałem wiadomość, znów od nieznajomego mi numeru, gdy wszedłem w tą wiadomość zamarłem. W wiadomości było moje zdjęcie, zrobione gdy zamykałem okna. Był wieczór mogłem niezauważyć tej osoby, ale zdjęcie wyglądało jakby było zrobione prosto przed moim oknem, gdyby zostało tak zrobione to na pewno bym zauważył osobę wykonującą zdjęcie racja?
Wystraszony sprawdziłem czy aby na pewno zamknąłem wszystkie okna i tym razem również je pozasłaniałem. Zostawiłem w każdym pokoju zapalone światła wrazie gdyby ktoś się włamał. Po wykonaniu tych czynności usiadłem w salonie, ponieważ z kanapy miałem widok na prawie każdy pokój.
Gdy już się w miarę uspokoiłem stwierdziłem, że przydałoby się zrobić porządny skincare, dlatego się do tego zabrałem. Wieczór bez fajnego skincare to nie wieczór. Nie ukrywam przez ostatni czas trochę mniej czasu poświęcałem na dbanie o moją skórę twarzy. Ta sprawa na prawdę zabiera mi dużo czasu, już nawet nie pamiętam kiedy ostatni raz byłem na jakimś wyjściu ze znajomymi. Jak trzeba to trzeba, prawda?
Nawet nie zauważyłem kiedy z godziny 18 zrobiła się godzina 22, tak sobie pomyślałem, że w sumie dużo czasu poświeciłem tej sprawie, więc może zrobię sobie jakiś wieczór filmowy z popcornem i moją jedyną prawdziwą miłością, moim kotem. Poszedłem przygotować przekąski i wybrać film. Po wykonaniu tych rzeczy usiadłem na kanapie z moim kotkiem i oboje oglądaliśmy jakiś film. Nie minęło nawet półgodziny, a ja wtulony w mojego kota udałem się w krainę snów.

——————————————————————————
Dajcie znać czy wam się podoba pierwsza część i jeżeli macie jakieś pomysły to chętnie je przeczytam!!! Papapapa

Midnight secrets // Konopskyy x Wardega Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz