Sunrise part.2

251 6 0
                                    

Pov: Konopskyy
W nocy cały czas budziły mnie dziwne odgłosy za oknami, lecz jak sprawdzałem za oknem to nic tam nie było, czy ktoś mnie prześladuje? Może powinienem załatwić sobie ochroniarza? To prawdopodobnie dobre rozwiązanie.
-O boże - powiedziałem kiedy moja kicia zaczęła ugniatać mi szyję z wyrazem pyszczka jakby chciała mnie zabić.
-Wiesz może ugniataj poduszkę, a nie moją szyje?- zapytałem kota licząc na to, że posłusznie zmieni swoje miejsce do ugniatania.
-No już chanellka- zabrałem kota z mojej szyji i ruszyłem do kuchni, żeby zrobić sobie kawę. Gdy w czajniku gotowała mi się woda, otrzymałem wiadomość. Czy ktoś by się nie spodziewał jeżeli powiedziałbym że to od nieznajomego numeru? Wątpie. Otworzyłem wiadomość i zobaczyłem tam zdjęcie mojego kota, który leży na kanapie w salonie. Przerażony pobiegłem do salonu, żeby zobaczyć czy ktoś tam jest. Sprawdziłem wszystkie okna czy są zamknięte oraz drzwi. Byłem przerażony, dlaczego to mi się dzieje? Zablokowałem ten numer i wróciłem do robienia sobie kawy.
Gdy moja kawa była gotowa, udałem się do pokoju aby przejrzeć nowe wiadomości mailowe w sprawie stuu i nie tylko. Przeglądałem już tak może półgodziny kiedy zgłodniałem, więc udałem się do kuchni, żeby zrobić sobie jakieś kanapki. Zrobiłem je i wróciłem do komputera, aby dokończyć swoją pracę. Czas tak mijał i mijał a z tym czasem wiadomości były coraz bardziej obrzydliwe, dlatego postanowiłem, że na dziś to wystarczy i zabrałem się za robienie obiadu.
Jak zobaczyłem, że w lodówce nic prawie nie ma to się załamałem, więc zamówiłem pizzę i udałem się do salonu i przeglądałem youtuba, żeby się trochę rozluźnić. Po pewnym czasie usłyszałem dzwonek do drzwi i poszedłem sprawdzić kto to. Zobaczyłem, że to pan z pizzą, więc otworzyłem drzwi i odebrałem moją pizzę oraz zapłaciłem i znów usiadłem na kanapie. Właczyłem jakiś serial na netflixie i zacząłem oglądać. Wtedy zrozumiałem, że jestem dosyć samotny, ale przecież miałem przyjaciół. Może powinienem znaleźć sobie współpracownika? Ale kto będzie chciał się zajmować sprawą pedofili. Chyba jest taka osoba, ale mino tego, że już nie jesteśmy pokłóceni watpię, że on chciałby ze mną pracować. Najlepiej będzie  jak  się sam tym zajmę. Zjadłem trochę pizzy i posprzątałem mieszkanie, bo nie ukrywam ostatnio się tu trochę brudno zrobiło. Reszta dnia była dosyć nudna, wieczorem też nic się za bardzo nie działo, więc postanowiłem, że pójdę spać dziś trochę wcześniej. O godzinie 19 już byłem w łóżku gotowy do spania, ale zadzwonił dzwonek do drzwi, więc wstałem i udałem się otworzyć...

———————————————————————————
Polsat<333
Pierwsze rozdziały będą trochę nudne bo nie chcę zaczynać tym że Konop od razu się zakocha
Postanowiłam zrobić to w takiej formie że będą części nazwane porami dnia np sunrise jako wschód słońca i z każda porą dnia będzie się robić coraz ciekawiej, myśle że każda pora będzie miała 4 części
Dajcie znać czy wam się takie coś podoba i możecie też dawac swoje pomysły i chętnie je przeczytam!!!
To chyba najdłuższa cześć narazie (bo są tylko 2....)
Miłego dnia/wieczoru i miłego czytania!!

Midnight secrets // Konopskyy x Wardega Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz