5 bölüm

624 22 1
                                    

Sormak istesem de sormamıştım artık onun canını sıkmak istemiyordum tepsiyi elime alarak başka ne istiyorsun onu yaz dediğimde bana bakarak tamam deyip başını salladıktan sonra tekrar kalemi eline alıp bana güzel bir kahve yapar mısın yıllardır ki kahve içmiyorum en çok sevdiğim Türk kahvesini bana yaparsan çok sevinirim dediğinde tebessümle ona bakıp şimdi getiriyorum.

Hızla mutfağa geçip tepsiyi tezgahın üzerine bırakarak iki tane güzel Türk kahvesi yaparak tekrar onun yanına geldiğimde yanındaki minderi işaret ederek oturmamı istemişti bir yandan korkuyordum bir yandan mecburen onun yanına oturuyordum çünkü üzülmesini de istemiyordum bana bakarak kalemi eline alıp yazmaya başladı.

Korkma sana zarar vermem sadece ilaçları kullandığımda dengemi kaybediyorum yengem buraya geldiğinde bana ilaç verdikten sonra sakın yanıma yaklaşma dediğinde başımi evet anlamında sallayarak ona bakıp neden diye sorduğumda tekrar kalbime eline alarak yazmaya başladı boş ver fazla sorma dedim ya başın belaya girmesini istemiyorum.

Yazdıktan sonra tekrar kalemi indirerek kahvesini içmeye başladı her içtiğinde sanki tadını tekrar tekrar alır gibiydi.

Onun yüzüne bakarak neden bu haldesin hiç doktora gittin mi dediğimde derin bir nefes aldıktan sonra başını iki yara sallayarak hayır demişti konuşmasa da hareketlerinden anlıyorum yüzüne bakarak peki neden konuşmuyorsun dediğinde kalemi eline alarak yazmaya başladı yengem her ay gelir dil altı iğnesi yapar ve ben kesinlikle konuşamam böyle sakin durduğuma bakma o gelip bana ilaç verdiğinde dengemi tamamıyla kaybediyorum ve her seferinde o şekilde videoya alıp doktorlara göstererek benim deli olduğum kanıtlıyor ve hiçbir şekilde benim burada kurtuluşum yok ayağımdaki prangayı görüyorsun bir hayvanı zincirler gibi beni buraya zincirlemişler.

Amcam yıllardır buraya gelip gitmez sadece yengem gelip gider o da her geldiğinde bir sürü adamla gelir ve bana istediğini yapar çeker gider geleceği zaman buradaki bütün malzemeleri kaldır eski elbiselerimi ver onları giyeyim yoksa senden şüphelenirse senin başın belaya girer.

Senin benimle evlendirmelerin tek sebebi artık benimle uğraşmak istemedikleri için çünkü benim malımı mülkümü hepsini elimde almak istiyorlar ve ben imza atmadığım için de o yüzden deli raporumu çıkarıp bütün mal varlığımın üzerine oturdu belki amcam bilmiyor onu bilemem ama yengem her şey gayet bilerek yapıyor.


Dedikten sonra kağıdı yere bırakarak zaten oraya yazdığında ben de okuyordum göreyim bir nefes alarak yüzüme baktığında başını sallayarak anladın mı derecesine gibiydi elimi yanakların üzerine koyup erin nefes alıp konuşmaya başladım seni bir şekilde buradan kurtarmam gerekiyor dediğinde başını iki yana sallayarak tekrar kalemi eline alıp işte bu zor kapıdaki koruma ne yaparsak yapalım hepsini ona bilgi veriyor ve bu gördüğün zinciri açmak hiç de kolay değil bunu sakın unutma o yüzden başını belaya sokma biz burada seninle yaşayabildiğimiz kadar yaşarız gerisini boş ver.

Ama çok üzülmüştüm onun bu hayatı hak etmediğini gayet iyi biliyordum yüzüne bakarak derin bir nefes alıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım sen bu hayat hak etmiyorsun senin annen ve baban seni çok seviyorlardı babamın dediğine göre sen onlar için çok ayrıydın seni burada bir şekilde kurtulman gerekiyor bu şekilde bir hayvan gibi burada bağlanarak ömrünü sonuna kadar burada kalamazsın sana da yazık neden bu şekilde kalacaksın ki onlar dışarıda gününü gün ederken senin mal varlığın üzerinde oturup hayatını yaşarken senin burada olman haksızlık dediğimde bana bakarak elinin tersiyle gözyaşlarımı silip.


Dudaklarını alnıma bastırıp kalemle defteri tekrar eline aldı.

Ben alıştım artık burada kalmaya sessiz olmaya şimdi bunlar benim iyi günlerim ilk başlarda her gün ilaç veriyorlardı dil altı iğneleri her gün yapıyorlardı canım çok yanıyordu şimdi ayda bir kere yapıyorlar çünkü artık konuşamıyorum ya ondan.


8 ile yakın oldu burada olman sessizliğe şiddete ve her şeye maruz kaldım ve artık alıştım o yüzden senin başının belaya girmesini istemiyorum sana ilk başta baktığımda. O gün bana sapıksın demiştin ya aslında sapıklık değildi benim için yıllardır bir kadının hüzünü bile görmediğim bir adamım Bir erkek olarak beni düşünürsen eğer seni gördüğümde kendimden geçtim o yüzden o şekilde davrandım ama dedim ya sana bir daha Zarar vermeyeceğim ne kadar ihtiyaç duysam da sana kesinlikle istemediğin sürece de dokunmayacağım.

Dedikten sonra kalemi defterinin üzerine koyarak kenara indirdi.

Tekrar aklına bir şey geldiği gibiydi kalemi tekrar eline alıp

Bana bakarak bugün seninle geçirdiğim son gün olabilir çünkü yarın yengem buraya gelecek çünkü yarın gelip iğne yapacak o iğneyi yaptıktan sonra tam benim yanıma bir hafta boyunca yaklaşmam senden tek ricam uzakta dur.

Öyle dediğinde ben çok üzüldüm demek ki yarın yengesi gelecekler ve bu korkuyu iliklerine kadar hissediyordu çok güçlü olmasına rağmen eli kolu bağlı bir şekilde burada durması gerçekten insanı düşündürüyor ona bakarak benim için dayan ben senin karınım sana ihtiyacım var seninle birlikte çok hayatım değişti sana evet dedim diye babamın ameliyatını yaptılar babam vefat etti evet ama kız kardeşimin hayatı kurtuldu ve şu anda senin yanında olduğum için hiç de pişman değilim evet dediğim için.

Bir anlık cesaret mi toplayıp ona sarılarak o zaman sen yarın eğer çok acı çekeceksen sana bugün çok mutlu bir gün geçirteceğim dedikten sonra ayağa kalkarak ona bakıp biraz sonra geleceğim direk yukarı çıkıp düşünmeye başladım 8 yıldır burada bir kadına hasret bir şekilde yaşamış bir adam vardı ve ben onun eşiydim üzerime düşen görevi yapmak zorundaydım ve bunu bir zorluk olarak görmüyordum isteyerek bilerek onun olacaktım geceliğimi yatağın üzerine bırakarak baktığımda siyah dantelli çok güzel bir gecelikti

Bir anlık cesaret mi toplayıp ona sarılarak o zaman sen yarın eğer çok acı çekeceksen sana bugün çok mutlu bir gün geçirteceğim dedikten sonra ayağa kalkarak ona bakıp biraz sonra geleceğim direk yukarı çıkıp düşünmeye başladım 8 yıldır burada bir...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Geceliği üstüme giyip saçlarımı tarayarak güzel bir koku sürüp uzun ince topuklu ayakkabıları giyerek aşağı doğru yol aldım kapıda girdiğimde Aras çok şaşkın bir şekilde bana bakarak elini dudakların üzerine koyup gözlerini sımsıkı kapatarak benimle oynama gerçekten bu bir şakaysa yapma dediğinde yanına usulca yanaşıp elimi yanakların üzerine koyarak bu bir şaka değil bu gerçeğin ta kendisi ben senin karınım ve senin yanındayken çok mutluyum seni de mutlu etmeye karar verdim.

Madem benim kocam 8 yıldır bir kadına dokunmamış ve bu bir ihtiyaç değil bilerek isteyerek seninle birlikte olmak istiyorum dediğimde şaşkın bir şekilde bana bakarak kalemi eline alıp sonradan pişman olma benim gibi bir adamdan sana hayır gelmez yarının senin başına ne geleceği belli değil benim sonum yok dediğinde kalemi elinde indirerek elimi tekrar onun bel boşluğuna koyup başıma göğsüne yasladım seni bütün benliğimle istiyorum dediğimde elini enseme koyup dudağımı öpmeye başladı.

Kendini kaybetmiş bir şekildeydi hızlı bir şekilde davranarak üzerimdeki sabahlığı çıkarıp geceleyin ipini çıkarıp kenara koyduğunda yıllardır burada kaldığı için belki de sevişmeyi bile unutmuş bir adam vardı karşımda elimi yavaşçana ensesine koyup parmak uçlarıma yükselip kulağına doğru fısıldadım sakin ol gitmeyeceğim bir yerde yanındayım o yüzden canımı yakmadan benimle birlikte olabilirsin ve bundan sonra seninle her zaman birlikte olacağım için sakin ol dediğimde derin nefes aldıktan sonra saçlarımın arasına ellerini geçirip tekrar beni öpmeye başladı şehvetle öpüşmenin derinliklerine doğru indiğinde sırtım minderle buluştu.

Ellerini çıplak bacaklarımın üzerinde gezdirerek derin derin soluklar vermeye başladığında anladığım kadarıyla sabırsız bir şekilde davranıyordu.

Sizce melek yanlış mı yaptı kendini arasa teslim etmekte.

İyi okumalar

DELİAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin