Fırat'ın bize verdiği adrese doğru yola çıktıktan sonra arabayı hızlı süren Aras korkuyla arada bir aynaya bakıyordu çünkü gerçekten şu anda bizim ondan kaçmamız gerekiyordu Aras daha konuşamıyordu ve ben hamileydim kız kardeşim uzaktaydı her birimiz bir yerdeydik nasıl bir araya geleceğiz diye düşünürken bırak beni arayarak yenge korkma kız kardeşini aldırdım şu anda arkadaşımın yanında güvende Bir iki saat sonra uçağa bindirip gönderecek ve biz havaalanında alıp direk sizin yanınıza getireceğiz dediğinde ona teşekkür edip telefonu kapatarak arasa dönüp adresi bulabilecek misin dediğimde başını evet anlamında salladı.
Belli bir yol kat ettikten sonra durduğumuzda orada çalışanlar da vardı.
Elimizdekileri hepsini alarak eve doğru ilerlediğimizde yaşlı bir amca bize doğru gelerek hoş geldiniz Fırat oğlum aradı sizin geleceğinizi haber etti korkmayı burada güvendesiniz kesinlikle burada yaşadığınızı kimseye söylemeyeceğiz şimdi siz yukarı çıkın ben şoföre söylerim arabada kalanları hepsini eve getirir dediğinde minnetle amcaya bakarak aras'la birlikte yukarı çıktığımızda valizleri odaya koyup arasa bakarak ya bizi burada da bulurlarsa dediğinde ararsa el işareti ile başka yere gideriz sıkıntı etme en az burada birkaç gün güvende oluruz çünkü burayı kolay kolay bulamazlar burası Fırat'ın adına değil diye işaretle konuştuğunda onu anlamıştım.
Valizi yatağın üzerine koyarak açtıktan sonra uzun bir elbise alıp banyoya geçip bir duş aldıktan sonra elbiseyi üzerime giyerek duştan çıkıp odaya girdiğimde Aras oturup düşünüyordu yanına yaklaşarak elimi omuzuna koyarak korkma her şey oluruna varır dediğinde Aras bana bakarak hızlı bir şekilde ayağa kalkıp beni göğsüne çekip sımsıkı sarılıp dudağını dudağıma bastırarak şehvetle öpmeye başladı tekrar benden ayrılıp kapıyı sürdürerek eline aldı kalemle yazmaya başladı seni özledim belki senden ayrılabilirim o yüzden seninle her anımın tadını çıkarmak istiyorum dediğinde başımı iki kere sallayarak hayır seninle biz asla ayrılmayacağız seni yakalasalar bile dahi senden asla vazgeçmeyeceğim diyerek elimi elinden dolayarak ona sımsıkı sarılıp başım ancak onun göğsüne yetişmişti dudağını saçlarımın arasına bastırarak derin bir öpücük aldıktan sonra hızırca gülerek elini etek uçlarıma götürüp elbiseyi hızlı bir şekilde başında sıyırıp kenara bıraktıktan sonra elini çıplak bacaklarımın üzerine gezdirmeye başladı dudaklarını açıkta olan boynuma bastırıp öptükten sonra kendini tekrar geri çekip dudaklarını dudaklarımla buluşturdu ve belli bir zaman sonra Aras kendini üzerindeki bütün elbiselere de çıkararak sırtımı yatakta boğuşturup hızlı davranıyordu sanki Fırat'ın geleceğini bildiği için aceleciydi biraz ona bakarak bu acele neden dediğimde tekrar dudağını dudağımın üzerine bastırarak konuşmana bile izin vermiyordu.
Bedenimiz buluştuğunda sanki ruhumuz bir oluyordu ellerini vücudumun her zerresinden gezdirerek dudaklarını dudaklarımdan asla ayırmıyordu hızlı bir şekilde kendini bana katarak dudağını dudağımla buluşturup ellerini sırtımdan gezdirip daha sıkı kendini bana bastırıyordu işini bitirdikten sonra kendini yana yatırıp.
Derin nefesler alıp çektikten sonra beni kendine doğru çekerek sarılıp tekrar kaleme eline aldı seni çok seviyorum hayatım boyunca da seveceğim bil ki bu adam nefes aldığı sürece de kalbi çarptığı sürece de her zaman için sen onun için çok özelsin bir kadını aşık olacağım hiç aklımın ucundan geçmezse ama seni ilk o odada gördüğüm anda sanki kalbimde kopan bir fırtına gibiydin ve şu anda canan'ın eline geçeceğim diye korkmuyorum sadece sensizlik beni bu korkutuyor sensiz kalırsam artık yaşayamam yemin ederim canım beni öldürmese de kendi canımı ben kıyarım dediğinde başıma iki yana sallayarak kalemi defteriyle yan tarafa bırakıp lütfen böyle konuşma seni hiçbir zaman yalnız bırakmayacağım her zaman yanında olacağım ileride hatta benden sıkılacaksın da sana en azından 4 tane çocuk getireceğim dediğinde tebessümle bana bakıp tekrar başını omuzuma bastırarak beni kendi göğsüne çekip sımsıkı sarıldı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİAŞK
Ficción GeneralÜvey annesi genç kızın kolundan tutarak dışarı atıp git Rıfat bey'den yardım iste yoksa eve baban hastanede yardım etse yine Rıfat bey yardım eder Dediğinde genç kız gözleri yaşlı bir şekilde üvey annesine bakarak adama her beni gönderdiğinde yerin...