6 bölüm

582 18 0
                                    

Çok zevk verici bir şey değil kendimi öyle özel hissediyordum ki ellerini göğsümün üzerine koyup oluşmaya başladığında göğüs ucumu öperek kendini geri çekip gözlerimin içine bakıp sanki mutluluğu hissetmek ister gibiydi elime ensesine koyup kendime doğru çekerek dudaklarını öpmeye başladığımda elimi sırtında gezdirerek ona bu mutluluğu ben de tattırmak istiyordum elini bacaklarımın üzerine koyup koşmaya başladığında eli kalçanın üstüne gittiğinde daha mutlu olmuş gibi zevkin tadına varır  gibiydi.

Dudaklarını bacaklarının üstüne bastırıp öptüğünde derin derin soluklar alıp veriyordu ellerini kadınlığımın üzerine götürüp oluşamaya başladığında nefesi kesilmiş derecedeydi tekrar yukarı gelerek dudaklarını dudaklarımla buluşturup saçlarımın arasına elini daldırarak beni şehvetle öpmeye başladı ve geceleyin ipliğini hızlı bir şekilde çektiği için parçalayıp kenara attığında ona bakarak vahşi erkeğim.

Bu onun hoşuna gittiği için gülerek tekrar beni öpmeye başlayıp yerini aldığında benden sanki onayı bekler gibiydi ona başımı sallayarak tamamıyla senin olmak istiyorum dediğimde sertleşmiş erkekliği bana girdiği an Çığlık atacağım sana dudaklarımın üzerine dudaklarını bastırıp engel olmuştu.

Hızlı hızlı gidip gelmeleri başladıktan sonra artık canım yanmıyordu ama bana zevk veriyordu dudaklarımın arasında onun dudakları vardı ellerini sırtımda gezdirerek benimle bu mutluluğun tadına varmak ister gibiydi bedenlerimiz buluşmuştu artık biz bir bütün olmuştuk ve artık ben onu tamamıyla karısıydım kendinden geçtikten sonra bana bakarak tebessümle yüzüme bakıp dudaklarını dudaklarımın üzerine bastırıp öptükten sonra kendini geri çekip yan tarafa yattığında üzerimdeki örtüyü üstüme çekerek

Sırt üstü uzanıp kalemi eline alıp yazmaya başladı ben daha önce de hiçbir kadınla birlikte olmadım eğer canını yaktımsa beni affet beni maruz gör 8 yıldır buradayım ve hiçbir kadının yüzünü görmüyorum ve sen bana bu günü yaşattığın için sana binlerce defa teşekkür ederim ömrümün sonuna kadar unutmayacağım bir gün geçirdim onun için sana çok teşekkür ederim dediğinde yüzüne bakarak bunun gibi bir sürü günler sana geçireceğim seninle birlikte çok mutlu günlerimiz olacak dediğinde tekrar yazmaya başladı

İmkansız biliyorsun değil mi ayağındaki farangayı görüyor musun onu çıkarmak çok zor bilmem sana ne kadarını anlatabilirim dedikten sonra tekrar bana dönerek dudaklarını yanağıma bastırıp kaleme eline alıp tekrar yazmaya başladı şimdi sen geç yukarıda duşunu al ben de burada alıp üstümü giyineceğim dediğinde başımı evet anlamında sallayarak ayağa kalkıp örtüyü kendime sarıldığında.

Gözleri kocaman olmuş bir şekilde mindere baktığını görünce tekrar yazmaya başladı bu senin ilk kim ve dediğinde başıma evet anlamında sağlayarak biliyorsun bizim doğuda bir genç kız ilk gecesini eşiyle geçirir ve son gecesini de eşiyle geçirir dediğinde tebessümle bana bakıp tekrar yazmaya başladı hayatım boyunca bana en güzel hediye ilk defa çok güzel bir kadın bana verdi ve o kadın da sensin senin güzelliğin karşısında kalp krizi geçirip ölmüyorsam eğer seninle daha çok zaman geçirmek istediğim içindir dediğinde tebessümle gülerek şimdi ben yukarı geçi duş alıp geleceğim dedikten sonra yerdeki çamaşırlarımı alıp yukarı çıktığımda o da ayağa kalkarak banyoya geçeceği sıra vücudundaki.

Kasları görünce kendimden geçmiş bir şekilde ona baktım adam çırılçıplaktı tekrar bana geri dönerek gülmeye başladı utanmış bir şekilde başımı yere eğip direkt yukarı çıkıp Güzel bir duş aldıktan sonra üzerimi giyinip aşağı indim duşunu almış oturmuş beni bekliyordu beni gördüğünde gözleri kocaman olmuş bir şekilde bana bakarak derin nefes aldıktan sonra kapıda durduğum için elini işaret edip gel yanıma oturup derecesine gibi yaptı en alt katta olduğu için hurdalık gibi bir yerde kalıyordu.

Elini omzuma koyup beni kendine doğru çekerek dudaklarını boynuma bastırıp öptükten sonra kendini geri çekip eline kalemle defteri alıp tekrar yazmaya başladı.

Niyetime tekrar bozuyorsun kızım bu ne halin dediğinde gülerek ona bakıp dışarıda böyle giyinmiyorum sadece sana özel dediğinde tekrar yazmaya başladı böyle giderse eğer bir yere kalmadan burada seninle ikinci çocuğu dizeriz dedikten sonra tekrar bana dönüp kaleme yazmaya başladı çocuk dedim de aklıma geldi Allah korusun hamile kalırsan yengem bacına her şeyi getirir sakın kendine dikkat et hamile kalma

Tebessümle ona bakıp gülmeye başladım keşke senden çocuğum olsa senin gibi mert delikanlı bir oğlum olsa belki bana yoldaş arkadaş olurdu ama merak etme seni buradan kurtarmanın yolunu muhakkak bulacağım dediğimde bana bakarak ellerini yapacaklarm...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tebessümle ona bakıp gülmeye başladım keşke senden çocuğum olsa senin gibi mert delikanlı bir oğlum olsa belki bana yoldaş arkadaş olurdu ama merak etme seni buradan kurtarmanın yolunu muhakkak bulacağım dediğimde bana bakarak ellerini yapacaklarmış üstüne koyup hafif okşamaya başladı bildiğin bir tek bir şey var diyerek yazmaya başladı burada kalp krizinden ölüp gideceğim galiba dediğinde kahkaha atarak gülmeye başladım neden öyle düşünüyorsun dediğimde elinin birini omuzuma koyup kendine çektiği için kalemi diğer eliyle alıp dizine koyduğu deftere yazmaya başladı çünkü evin içinde.

Yarı çıplak gezen bir karım olduğu için ve aşırı derece güzel olduğu için hayat bu gidişle bana kazık atarak beni erken yolda öbür tarafa gönderecek galiba bu güzeller güzeli karımı burada bırakmak istemiyorum dediğinde gülerek ona bakıp merak etme bildiğim bir tek bir şey var seni burada bırakıp hiçbir yere gitmeyeceğim dedikten sonra ona sımsıkı sarılıp başıma göğsüne yaslayıp hayatım boyunca hiçbir erkekle yakınlığım olmadı bugüne kadar hep ailemle uğraşmaktan sevgi aşk nedir hiç bilmedim o şekilde büyüdüm.

Ama şimdi bakıyorum da bir insan sevgisiz büyüme kadar kötü bir şey yoktur seni gerçekten çok önemsiyorum ileri bize ne getirecek onu bilemem ama seninle burada kalmaktan gerçekten mutluyum ilk seni gördüğümde çok korktum ama şimdi düşünüyorum da sensiz galiba Bir gün bile dayanamam dediğinde gülerek bana sarılıp beni kendine doğru çekip tekrar yazmaya başladı dışarıdaki insanlar o kadar gezerken senin gibi bir güzelliği kaçırmışlar Allah'a binlerce defa şükürler olsun ki dönüp dolaşıp gelip beni bulduğun için ben evin içinde otururken bile böyle güzeller güzeli bir karımın olması demek ki benim Dünyada çok şanslı bir insan olduğunu bir daha kanat getirdim.

Kapılar ardında ayağına falan Kayla akli dengesi yerinde olmayan bir adama böyle güzel bir kadın göndermekle ona binlerce defa şükrediyorum tekrar bana dönerek kalemi kenara bırakıp beni direkt alıp kucağında oturtup bir elini bacaklarım üzerine koyup diğer elini başımın altından geçirip ona sımsıkı sarılıp dudaklarını alnıma bastırarak ben artık ona ne diyeceğimi bilmiyordum sözcükler yetmiyordu elimi ensesine koyup dudaklarımı onun dudaklarının üzerine koyarak onu öpmeye başladım kendimi geri çekerek gözlerinin içine bakıp sen tek şanslı değilsin ben de çok şanslıyım ki bu kadar sorunların içinde Rabbim bana mucizeler yaşattı.

Öyle bir mucize yaşattı ki kapılar ardında dünya yakışıklı bir kocam olacağını hiç düşünmezdim ama şu anda düşünüyorum da demek ki ben de çok şanslı bir insanım gelip kapılar ardında da olsa seni bulup Selin karın olabildimse ne mutlu bana dedikten sonra tekrar onun dudağına yapışıp öpmeye başladım ellerini sırtımın üzerinde gezdirerek dudaklarını açıkta kalan göğsümün üstüne bastırıp hafif ısırıp kendini geri çekerek derin nefes almaya başladı.

Sizce bunların aşkı çok güzel değil mi bakalım önümüzdeki günler neler olacak bunu öğrenen yenge hanım neler yapabilir ki bekleyip görelim.

İyi okumalar

DELİAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin