10 bölüm

431 15 0
                                    

Bana bakarak başını iki yana sallayıp ne yapabilirsin derecesini gibiydi yüzüne bakıp seninle evlenirken bana 2 milyon para verdiler 1 milyonu daha hesabında duruyor 1 milyonu babamın ameliyatı için harcadım çok az bir miktarda kız kardeşimin hesabına aktardım ve dışarı çıkıp bir şekilde bir yer ayarlayıp seni bir şekilde buradan çıkarmam gerektiğini gayet şu anda anladım.

Dediğim sıra ayağındaki frenkayı gösterdiğinde ona bakarak hüzünle gözlerim doldu onun da bir çaresini bulacağım ama şu kapıdaki koruma her girdiğimde o üzerimi aradığında ne getirirsem getireyim gayet o alet ötüyor dışarı çıkıp birkaç tane anahtar getirip denemem gerekiyor ama o koruma kapıda olduğu sürece de o anahtarı nasıl getireceğim orasını da bilmiyorum dedikten sonra o benim omuzumdan tutup beni daha çok kendine bastırarak elini boş ver derecesine gibi salladığında umutlarımı sanki kaybediyor gibiydim ama yine de çabalayacaktım ne pahasına olursa olsun onu buradan kurtaracaktım sabaha kadar onunla burada yatıp beraber uykunun kollarına kendimizi bırakmıştık sabah gözümü açtığımda halen bana sımsıkı sarılmış bir vaziyetteydi usulca kalkıp dudaklarımı dudakların üzerine bastırıp günaydın paşam dedikten sonra ona bakıp tebessümle güldüğümde o da bana başını sallayarak görmüştü şimdi benim markete gitmem gerekiyor bir şeyler alıp geri geleceğim dediğinde başına evet anlamında sallamıştı.

Hızlı bir şekilde odadan çıkıp yukarı çıkıp üstümü değiştirip çantamı alarak kapıdan çıkacağım sıra korumalar nereye gidiyorsunuz ne ihtiyacınız varsa biz alırız dediğinde nlara bakarak Özel ihtiyaç bilmem ne kadarını anlatabiliyorum sinirlenmiş bir vaziyette onları geçerek markete doğru yola çıktım marketin içine girdiğimde sepete alışveriş için bazı şeyleri attıktan sonra.

Benim aklım halen orada nasıl kurtulacağız ondan da yaşlı bir teyze bana yaklaşarak kızım bana yardım eder misin gözüm görmüyor şu ürünün fiyatı ne kadar dediğinde teyzeye bakarak tebessümle yaklaşıp ürünün fiyatını söylediğimde bana bakarak kızım biz seninle komşuyuz senin arka tarafında oturuyoruz benim yatak odanın penceresi senin yatak odanın penceresinin tam karşısındadır dediğinde kafamdan bazı şeyler geçirmeye başladım.

Kapıda koruma olduğu için fazla teyze ile irtibata geçemiyordum teyzeye sadece bakarak dudaklarımın arasında konuşmaya başladım bana yardım et teyze senin yardımına ihtiyacın var dediğinde bana bakarak ne konuda dediğinde kapıdaki korumayı görüyor musun o sürekli beni takip ediyor arkamda hiçbir yere gidemiyorum yalnız senden bir şey rica edebilir miyim dediğinde bana hafif eğilerek söyle kızım dediğinde

Sen bana şu zencileri bağlayan anahtarlıkların birkaç tane anahtar alıp getirebilir misin getirdiğinde sizin pencereden bir şekilde senden alırım dediğinde teyze tekrar eğilerek nasıl alacaksın kızım çok zor olur dediğinde ben ona bakarak 2-3 paspas ucunu birbirine bağlayıp oradan oraya bana uzatabilirsin şimdi ben sana bir miktar para  vereceğim dediğinde teyze tamam kızım bir miktar para gizlicene çantamdan çıkarıp teyzeye verdikten sonra ben her gün o pencereden sana bakacağım en azından 20 tane falan alsan çok iyi olur belki bazıları uymazsa illaki biri uyma gerekiyor dediğinde bana bakarak bunu neden istiyorsun.

Derin bir nefes çekerek çok uzun bir hikaye teyze ama sana sadece bu kadarını anlatayım benim kocamı içeriden pranga ile bağlıyorlar ve sahte raporlar düzenleyip adamın deli olduğunu kanıtlayıp yıllardır orada bağlıyorlar dediğinde teyze elini dudaklarının üzerine koyarak bundan iki sene önce orada sürekli bir bağırtı sesleri gelirdi demek ki ben yanılmamışım bizim adam rahmetlik olmadan önceydi ve ben ne kadar orada biri bağlı dediğimde bana kafayı yemişsin dert olurdu demek ki ben yanılmamışım kızım sana yardım edeceğim ama bana söz ver bir gün bana her şeyi anlatacaksın dediğinde başıma evet onun da sollayarak korumanın içeriye girdiğini görünce teyzeye bakarak senden ayrılmam gerektiğini söyleyince teyze başını sallayarak koruma tam karşında durduğunda teyze kızım kulağım duymuyor bu fiyatı ne kadardı dediğinde teyzeye bağırarak fiyatı 20 TL teyze kaç kere de söylüyorum duymuyorsun teyze ne yapayım dediğinde koruma bana çık işareti yaptığında teyzenin omuzuna elimi koyup.

Ben sana bir görevli çağırayım o seninle ilgilensin dedikten sonra arkamı dönüp görevliye seslenerek teyzeye yardımcı olur musunuz ürünlerin fiyatını düzgün bir şekilde okuyamıyor gözleri görmüyor dediğimde maksat korumanın şüphelenmemesi gerekiyordu.

Malzemeleri aldıktan sonra koruma ile birlikte eve doğru yola çıktım eve vardığımda yine aleti üstümde gezdirerek üzerimde Demir taşıyıp taşımadığını kontrol etmek içindi içeriye girdiğimde derin bir nefes alıp mutfağa doğru geçtim.

Malzemeleri indirdikten sonra hızlı bir şekilde arasın bulunduğu odaya doğru koşarak gidip arasa sımsıkı sarılıp buldum çaresini en azından evin içinde rahatlıkla gezebileceksin dediğimde bana minnetle bakarak nasıl derecesine gibi başını salladı ona bakarak yaşlı bir teyzeye para verdim birkaç tane anahtar alacak yukarıdaki yatak odası benim yatak odamın tam karşısındaymış ve bana bir şekilde o noktaları verecek ve ben de seni bu durumdan kurtaracağım dediğinde bana sımsıkı sarılıp yukarıyı işaret ederek seninle orada uyuyacak mıyım derecesine gibi işaret ettiğinden başını evet anlamında sağlayarak onayladım bunu.

Güzel bir kahvaltı hazırladıktan sonra tekrar arasın yanına gelip beraber kahvaltı edip hayaller kurmaya başladık umarım herkesin hayali gerçek olduğu gibi bir gün bizim de hayalimiz gerçek olurdu Aras bana tebessümle bakarak dudağıni alnıma bastırıp tekrar kendini geri çektikten sonra eline kaleme alıp yazmaya başladı eğer bir gün burada çıkarsam sadece çıkabilirsem eğer her şey bambaşka olacak.

Ne kadar bana iftira atıp benim adıma dosya hazırlatıp deli damgasını vursalarda benim de kendimce aldığım tedbirlerim var diye yazdığında ona bakıp mesela ne dediğimde tekrar yazmaya başladı benim bir miktar param bir arkadaşımın yanındadır ve o parayı ne zaman istersen bana verir burada çıktığım anda o paraya bir ulaşırsam hiçbiri bana artık bir kötülük yapamaz dediğinde tekrar kalemle defteri kenara bırakarak bana baktı.

Ben de ona bakarak eğer teyze anahtarları getirirse en azından evin içinde serbest olursan belki bir çıkış yolunu buluruz dediğimde o  başını sallayarak beni onayladı onunla oturup epey sohbet ettikten sonra ona bakarak ben bir yukarı çıkayım bakayım belki teyze oralardadır.

Şüphe ile bana bakarak eline tekrar kalemle defter alıp yazmaya başladı dikkat et başını belaya sokma senin başına bir şey gelirse benim artık burada çıkışım olsa da çıkmayacağım lütfen diye yazarak elime verdi ona hızla dönerek sımsıkı sarılıp yanından öperek sen beni merak etme bana hiçbir şey yapamaz deyip ondan ayrılarak yukarı çıktım.

Tam yukarı çıktığımda pencerede çatırtı sesler geliyordu pencereye baktığımda teyze oh diye derin bir nefes çekip bana bir dakika işareti yapıp bir kağıdın üzerinde kendi numarasını yazıp pencerenin camına yapıştırdı hızlı bir şekilde yanımda getirdiğim telefonu ona da numarasını bastım kızım anahtarları getirdim 3 tane paspas sapını birbirine monteledim şimdi sana uzatacağım biraz ağır olduğu için dikkatli davranacağım sen de dikkatli bir şekilde al aşağıdaki zebaniler daha yeni orada kayboldular teyze pencereyi açarak anahtarları orada uzatmaya başladı.

Korkmadım desem yalan olur her an düşecek diye ödüm patlıyordu teyzenin biraz gücü de yetmediği için zar zor sapları tutuyordu deneyin ucu bana yetiştiği anda anahtarın ucu tam düşeceği sıra hızlı bir şekilde eğilip aldığım zaman neredeyse tepetakla düşecektim anahtarı elime alarak elimi göğsüme bastırıp of diye derin bir nefes çektikten sonra teyzeye bakarak el sallayarak iki elimi birleştirip göğüs kafesinin üzerinde birleştirip ona teşekkür ama işte işaret yaptım bana bakıp bir şey lazım ederse bana telefonu aç diye işaret de bana bildirdi sonra hızlı bir şekilde pencereyi kapatıp arasın yanına doğru koşmaya başladım.

Sizce Melek arası bu şekilde ortala bilecek mi veya yardımı dokunabilecek mi bakalım durum neyi gösterecek Aras orada kurtulsa bile dahil kapıda yine korumalar var oraya nasıl atlatacak bu işin sonu nereye gider hep beraber görürüz.

İyi okumalar

DELİAŞKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin