Aras hızla ayağa kalkarak yatak odasının kapısını yavaş bir şekilde açıp dışarıyı gözlemeye başladı bana el işareti ile sessiz ol derecesine gibiydi merdivenin boşluğunda gördüğü Sima ile tebessümle ona bakıp gülmeye başladı galiba arkadaşı gelmişti hızlı bir şekilde kapıdan çıkarak arkadaşına sımsıkı sarılıp kendini geri çektiğinde el işareti ile bana gösterdiğinde anlamıştım arkadaş olduğunu arkadaşı bana el uzatarak ben Fırat arasın arkadaşıyım yenge anladığım kadarıyla sen de onun eşi oluyorsunuz dediğinde başımı evet anlamında sağlayarak benim adım da Melek dediğinde arasa bakarak gerçekten melek gibi bir kız bulmuşsun dediğinde Aras tebessümle ona bakıp elini omuzuma koyup kendine doğru çekerek şakağından öperek kendini geri çekip başını evet anlamında salladı.
Fırat bize bakarak aşağı inelim arkadaşlar ben size yiyecek bir şeyler getirdim dediğinde hep birlikte aşağı inerek mutfağa doğru ilerleyip onlara bir şeyler hazırlamak için girdiğimde onlar ikisi içeride oturmuş sohbet ediyorlardı hazırladığım kahvaltı masasını düzenli bir şekilde kurduktan sonra onlara seslenerek kahvaltıya gelebilirsiniz dediğimde ikisi gelip oturup beraber güzel bir kahvaltı ettikten sonra Fırat arasa bakarak oğlum her yerde seni arıyorlar yemin ederim kendimi zor kurtardım onların elinden sanki senin yengen biliyormuş gibi sürekli beni sorguya çekip durdu.
Onlar gittikten sonra gittiklerinden emin olup direk markete inerek bir şeyler alıp buraya geldim dediğinde Aras ona şüpheyle bakıp el işareti ile ya arkandan seni takip ediyorlarsa dediğinde başını iki yana sallayarak hayır görmedim dikkatli geldim dediği an benim telefonum çalmaya başladı telefonumu açıp kulağıma koyduğumda.
Teyze arıyordu o cezaevi gibi olan evde kalırken yan komşumuz teyzenin numarasıydı sessiz bir şekilde teyze konuşmaya başladı kızım dikkatli olun onlar her yerde sizi arıyorlar beni de sorguya çektiler sorguya çektikleri sıra bir yerden telefon geldi o telefonun sesi biraz yüksek olduğu için hepsini duydum sizin yerinizi öğrendiler her neredeyseniz oradan çıkın çünkü Aras oğlumun bir arkadaşı Fırat denen birinin sizin yanınıza geldiğini ve onu takip ettiklerini söyleyen adamı duyan şahıs buradan direkt hızlı bir şekilde çıkıp onun yanına geldiler her neredesiniz dikkatli olun kızım yakalanacaksınız dediğinde telefonu hızlı bir şekilde kapatıp.
Arasa bakarak bizleri buldular dediğinde Fırat ayağa kalkarak Nasıl buldular dediğinde teyze beni aradı seni takip etmişler buraya kadar onun yanındakiler de 20 dakika önce çıkmışlar galiba hepsi birlikte evin içine girecekler dediğinde Aras korkuyla ayağa kalkıp direkt elini omuzuma koyup yanına çekerek el işareti ile sen kaç git ben yakalanırsam da en azından sen dışarıda olursun.
Başımı iki yana sallayarak asla seni bırakmam o kadının eline asla seni bırakmam diyerek defalarca bunu izah ettiğimde Fırat koymayın ben bir yolunu bulurum dedikten sonra arasa bakarak hani bizim gizli bir geçitimiz vardı ya burada dediğinde Aras başını evet anında sallayarak onu onayladıktan sonra Fırat tekrar konuşmaya başladı işte o gizli geçişte ideceksen bittiği yerde zaten biliyorsun her zamanki gibi ormanlık alanın ortasında bitiyor orada ağaçların arasına gizlediğim senin araban var o arabaya binip istediğiniz yere kadar sizi götürecek benzini var içinde sıkıştığınızda beni aradığınız zaman eğer sana neredesin yerini söyle dediğimde sakın yerini söyleme eğer sana nerede olduğum benim umurumda değil dediğinde o zaman yerini söyle dediğinde Aras başını sallayarak ona onayladıktan sonra hızlı davranıp yukarı gidip bizim bütün eşyalarımızı alarak aşağı indiğinde Fırat sakin ol biraz düşünelim bu işin içinde nasıl.
Telefonu kulağına koyarak iki arkadaşını çağırdı buraya gelin diye sonra bizi gizli geçiş için oraya götürüp gömme dolabın arkasını açarak bizi oradan gönderip ışıklar açık korkmayın çıkışa kadar güvendesiniz çıktığınızda zaten ormanın ortasında kimse orada olduğunuzu şüphelenmez dediğinde ikimiz birlikte gizli geçişte girerek yavaş adımlarla ilerlemeye başladık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİAŞK
Художественная прозаÜvey annesi genç kızın kolundan tutarak dışarı atıp git Rıfat bey'den yardım iste yoksa eve baban hastanede yardım etse yine Rıfat bey yardım eder Dediğinde genç kız gözleri yaşlı bir şekilde üvey annesine bakarak adama her beni gönderdiğinde yerin...