Bilgisayarda gördüklerim benim dengemi bozdu Canan hanım üzerini çıkarıp arasa benimle birlikte ol diyordu iyle bir iğrenç bir şeydi ki midem bunu kaldıramıyordu bu nasıl bir duyguydu bir insan birinin amcası ile evliyken nasıl onunla ilişkiye girmek ister ki diye kendimce düşünmeye başladım böyle bir sapıklık nasıl olabilirdi ki bunu daha fazla kaldıramayacağımı düşünerek bilgisayarı tam kapatacağım sıra Bir de onun iğrençesini duydum amcanı ortada kaldıralım seninle birlikte olmak istiyorum dediğinde merak ettiğim bir şey vardı Aras buna ne cevap vermişti başını iki yana salladığında hızlı bir şekilde kapıyı açıp korumaları çağırarak arası feci bir şekilde dövdürdü bunu vicdanım artık dayanmadığı için bilgisayarı kapatarak içindekini çıkarıp hızlı bir şekilde götürüp yukarıda çantama yerleştirdim artık Canan hanımın amacının ne olduğunu öğrenmiştim keşke öğrenmeseydim çünkü benim midem bulanmaya başladı lavaboya gidip kustuğumda o kadar yüksek bir ses çıkarmıştım ki Aras hızla ayağa kalkarak yanıma geldi.
Elini alnıma koyup kusmam için bana yardım etti içimdekileri boşalttıktan sonra elimi yüzümü yıkayarak kapıdan tam çıkacağım sıra ellerini bacaklarımın altımdan geçirerek beni kucağına alıp odaya doğru götürdü dudağını alnıma bastırıp öptükten sonra kendini geri çekip başını iki yana sallayarak iyi misin derecesine gibi işaret ettiğinde başımı sallayarak iyiyim Bir sıkıntı yok dedikten sonra beni yatağın üzerine uzandırıp yanıma yatıp beni kendine doğru çekerek sımsıkı sarılıp derin nefesler alıp vermeye başladığında bedenindeki yaraları artık anlıyorduk çünkü bir insan amcasına asla ihanet etmek istemez.
Ona bakarak bence bizim ne yapıp edip buradan kaçmamız gerekiyor ömrümüzün sonuna kadar burada kalıp Canan Hanım'ın işkencelerine maruz kalmayacağız artık yeter dediğimde başını sallayarak beni onayladığında ona bakıp o zaman plan yapmamız gerekiyor ne olursa olsun bizim buradan gitmemiz gerekiyor yoksa Canan hanım bebeğimizi öğrendiğinde emin ol ki onu bile aldırmak isteyecek dediğinde Aras başını sallayarak evet anlamında başını sallamıştı o da iyi biliyordu ki Canan hanım bebeği öğrenirse kesinlikle yaşamasına izin vermeyecek de.
Bana bakarak eline kalemle defteri almaya başladı.
Ay başına az kaldı gelip yine iğnemi yapacak ve kesinlikle bir daha konuşamayacak dereceye geleceğim çünkü iğneler çoğaldı eskiden bir tane yapıyordu şimdi ayda 3 tane yapıyor ve bu da beni gerçekten yıpratıyor zamanla artık dilimi kullanmayacak dereceye geleceğim vücuduma yapılan işkencelere artık dayanamıyorum sana da işkence yapacak diye ödüm kopuyor eğer anlarsa seninle birlikte olduğunu kesinlikle bir daha kabule düşünmeden seni burada öldürür çok acımasız bir insandır.
Bittikten sonra kağıdı bana verdiğinde okuyup kenara bırakarak o zaman plan yapalım ikimiz bizim buradan bir an önce çıkmamız gerekiyor.
Bana bakıp tekrar kalemle defteri eline aldı kapıdaki korumalar benim evin içinde dolaştığımı bilmiyorlar en içeride imdat diye bağıracaksın onlar hepsi içeriye girdiğinde ben onları döveceğim ve ne kadarını başarabilirsem artık bu halimle şans bizden yana olursa eğer ikimiz dışarı çıkıp onları da benim bağlandığım odaya hapsedip telefonlarını elinden alırsak eğer kurtulmamız o zaman gerçekleşmiş olur.
Dedikten sonra kağıda bakıp okuduğumda bu planda eksik bir şey var dediğine bana bakarak ne derecesindeki gibi ona bakıp bence beni dinle ben daha çok güzel bir plan düşündüm başarı sallayarak ne dercesine gibi uyku ilacı onların çayına karıştırıp bir termin çay yapıp hepsini vererek içtiklerinde emin olduktan sonra yukarı pencereden onlara bakacağım eğer onlar uyuduğu zaman kapıyı açarak ellerini kollarını dışarıda bağlayıp elindeki telefonları da alıp oradan kaçıp gideriz yoksa onları sağlam bir şekilde devirmek mümkün değil kapıdaki 9-8 tane koruma var hangisini devireceksin ki dediğimde başını sallayarak beni onayladı ona bakıp o zaman hızlı davranmamız gerekiyor ayağa kalk dedikten sonra hızlı bir şekilde kalkarak bütün varislerimizi hazırladıktan sonra hiçbir şey artık eskisi gibi olmayacaktı belki de aras'la Yeni Bir hayata başlayacaktık o hayatta bizleri ne beklediğini kesinlikle bilmiyorduk.
Varisleri yavaş yavaş aşağı taşıyarak büyük bir termosta çay demleyip kapıyı açarak korumalara bakıp hava soğuk bunu alın için içiniz ısınsın dediğinde korumalar başını sağlayarak teşekkür ederiz diyerek kapıyı kapatıp yukarı kata çıkarak pencereden onları izlemeye başladım hepsi teker teker bardaklarını doldurup içmeye başladılar birer bardak içtikten sonra tekrar doldurup bir daha içtiler hepsi üçer bardak içtikten sonra ilk baştaki kapının önünde yığılmaya başladığında teker teker kapıda uyumaya başladılar hızlı bir şekilde davranarak aşağı inip aras'la birlikte valizlerimize elimize alarak
Kapıyı açıp çıktığımızda hiç kimse uyanık değildi hepsi uyuyordu Aras hepsinin cebinde telefonlarını alarak arabanın anahtarını alıp beraber arabaya binerek hızlı bir şekilde buradan ayrılıp nereye gideceğimizi bilmeyecek bir şekilde araba sürmeye başladık belli bir zaman sonra ona bakarak nereye gideceğiz hiçbir fikrin var mı dediğinde başını sağlayarak evet demişti.
Araba hızla ilerlediği için zamanın nasıl geçtiğini bilemedik arada geçen zamanla. Arasın cebindeki telefon çalmaya başladı arayan kişi Canan hanım'da Aras bana bakarak tebessümle gülmeye başladı. Telefonu bana uzatarak aç dediğinde başımı sallayıp hayır bekle şimdi değil gideceğimiz yere vardıktan sonra bu telefonların içinde takip cihazı var hepsini kırmamız gerekiyor dediğinde bana bakıp başını sallayarak beni onayladı sonra numarasını ezbere bildiği bir numaraya mesaj atmaya başladı.
Ben Aras canan'dan kendimi kurtardım senin bağ evine gidiyorum ilk gelecekleri kişi sensin biliyorum ama yine de başka gidecek hiçbir yerim yoktu o yüzden lütfen yerimizi kimseye söyleme dedikten sonra telefonu kapatıp tekrar arabayı durdurup kapıdan çıktıktan sonra bütün telefonlarını tek tek kırıp kenara attıktan sonra arabaya binerek hızlı bir şekilde sürmeye.
Deli gibi korkuyordum ya bizleri yakalarlarsa içim sanki korkuyla dolmuştu belli bir zaman sonra büyük bir bahçede doğduğumuzda arabadan inerek evin içine girip ışıkları yaktığında ikimiz birlikte sağa sola bakıyorduk ev kocamandı çok büyüktü yatak odasına doğru giderek valizleri oraya bırakıp eline hızla tekrar kalemle defteri almaya başladı çok dikkatli olmamız gerekiyor Mehmet'in ağzı çok sıkı ama eğer annesiyle kız kardeşiyle tehdit ederse iş değişir o yüzden bizim bir an önce başka bir yer bulmamız gerekiyor diye yazıp kağıdı bana uzattığında ona bakarak ben bir yer biliyorum aslında.
Dediğinde başını sağlayarak neresi derecesine gibi kız kardeşim için bir yer almıştım 2 odalı ama bize belli bir zamana kadar orada idare eder dediğinde el işareti ile bu gece burada yatalım yarın gideriz dediğinde ona bakarak onu onayladım.
Bana bakıp kendine doğru beni çekerek şimdi dinlenelim derecesindeki gibi işaret etti onunla birlikte yatağa uzanarak uykunun kollarına kendimi bırakmıştım sabaha kadar onunla birlikte burada yatmıştık sabah gözlerimi açar açmaz evin içinde gelen tıkırtılarla korku dolu gözlerimi arasa dikerek onu dürtmeye başladım kalk birileri dolaşıyor içeride bizi yakaladılar diye korkuyla gözlerine baktığımda.
Sizce aras'la meleği yakaladılar mı eğer yakalarlarsa ne yaparlar Canan hanımın gazabından kendini nasıl koruyacaklardı
İyi okumalar
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİAŞK
General FictionÜvey annesi genç kızın kolundan tutarak dışarı atıp git Rıfat bey'den yardım iste yoksa eve baban hastanede yardım etse yine Rıfat bey yardım eder Dediğinde genç kız gözleri yaşlı bir şekilde üvey annesine bakarak adama her beni gönderdiğinde yerin...