Nem, nem lett más.
Felix sóhajtva figyelte, ahogy Hyunjin frusztráltan vágta be maga mögött az istálló ajtaját, miután elsietett Felix mellett, aki éppen Bbamával játszott a kertben.
Értetlenül fordult hátra, amikor Hyunjin majdnem fellökte őt a családi ház konyhájában. Felix próbált beszélgetést kezdeményezni vele, de Hyunjin úgy tett, mintha meg sem hallotta volna.
Szomorúan figyelte, ahogy Hyunjin mindig egyből kisétált egy helyiségből, amint meglátta, hogy a szőke is ott tartózkodik.
És nem csak ez szomorította el őt.
Hiába telt el egy hét, Felix nem tudott hozzászokni a lovak jelenlétéhez. De nem csak neki voltak ilyen problémái: Hyunjin nem akart hozzászokni a szőke jelenlétéhez. És emiatt Felix rosszul érezte magát. Néha úgy gondolta, hiba volt idejönne. Hiszen mégis mit akarna itt csinálni, ha a lovak közül egyhez sem mer odamenni, a telek konkrét tulajdonosának a fia pedig utálja őt? Sokat gondolkozott ezen, és igazából betolakodónak érezte magát. Hiszen Hyunjin volt az, aki itt lakott, ez az ő telkük volt, és az idősebb láthatóan nem szerette, ha Felix is itt volt. Igaz, nem küldte őt el, de a szőke mégis úgy érezte, talán jobb lenne, ha nem akarna ennyire idetartozni. Hiszen nem tartozott ide. Igaz, a többi fiú egyből befogadta a szőkét, és úgy viselkedtek vele, mintha már évek óta ismerték volna őt, ami Felixnek nagyon jól esett, de a mellkasa mégis fájt, hiszen az is lehet, hogy Hyunjin csak azért nem töltött együtt több időt a társaság többi tagjával, mert ő itt volt. És ő nem akarta szétszakítani ezt a társaságot, főleg nem úgy, hogy csak egy hete ismeri a többieket, ők pedig már évek óta szinte egy családként tekintenek egymásra.– Föld hívja Felixet! Felix?
A szőke zavartan pislogva eszmélt fel a bambulásból, a mellette ülő Jeongin pedig csak mosolyogva megforgatta a szemeit.
– Seungmin, én mondtam, hogy túl unalmas vagy. Nézd meg Felixet, mindjárt elalszik.
– Te akartad ezt a filmet nézni, cserebogár – húzta fel a szemöldökét az említett, mire Jeongin felhorkantott. – Lehet, hogy szar a chips, amit viszont te hoztál! Nem a filmmel van a baj! Vagy... de? – kérdőn a szőke felé fordult, aki csak szótlanul bámult maga elé.
– Szerintem mindkettőtökkel baja van – szólt oda Minho a szobában lévő másik kanapéról, mire Jisung popcornt tömött a szájába, ezzel elhallgattatva a fiút, mert a többiekkel ellentétben őt tényleg érdekelte a film.
– Hmm? Ó, nem, nekem tetszik a film is, a chips is, és ti is... – magyarázta Felix oda sem figyelve.
Seungmin kihívóan felhúzta a szemöldökét, majd elvigyorodott.
– Megértem, én mindenkinek tetsze... – fájdalomról árulkodó arccal kapott az oldalához, amikor a mellette ülő Jeongin oldalba verte őt, de inkább csak hatalmas vigyorral a száján közelebb húzta magához a fiút, és halkan a fülébe suttogott:
– De nekem csak te tetszel...
– Menjetek szobára, te jó ég... – húzta fintorba az arcát Jisung, mire Jeongin sértetten vitatkozni kezdett.
– Te beszélsz? A film eleje óta Minho ölében ülsz!
– Shhh, Binnie alszik... – motyogta rekedt, álmos hangon Chan a szoba másik végén lévő fotelből, Changbin pedig békésen pihent az idősebb karjai között. Aranyosak voltak, és talán ők voltak az egyetlen normális pár a szobában.
Felixnek nevetnie kellett azon, hogy mennyire máshogy viselkedett a három pár, de közben legbelül hálás is volt, amiért ilyen kis idő alatt ennyire befogadták őt maguk közé. Jól esett neki, hogy senki nem játszotta meg magát előtte.
YOU ARE READING
with you, it's different | hyunlix
Romance"A szavak késként fúródtak az idősebb szívébe, mégsem érzett fájdalmat. Pont az ellenkezője történt. Melegség járta át a testét, olyasmi, amilyet korábban még nem érzett, és hirtelen minden megszűnt létezni, csak ők maradtak a világon. Ő és Felix...