თავი 19

59 7 4
                                    

2 წლის შემდეგ*
მზე ჩადის...აცივდა
ისევ ისეთი სითბო აღარ არის, როგორც მაშინ....ვიღაცას რომ ეძინა ჩემს მკლავებში,თუმცა ეს სითბო შეცვალეს...
ვიკი..მანათობელი ვარსკვლავი ჩემს გულში, მას რომ ვუყურებ ჩემი გული რამისაა საგულედან გადმოვიდეს...მიყვარს და მასაც ვუყვარვარ...
იმის შემდეგ, რაც გავიგე რომ შვილი მყავდა, გადავწყვიტე ჩემი და ვიკის ურთიერთობა თავიდან წამომეწყო...
ჯერ უარზე იყო, შემდეგ კი თან დაავიწყდა წყენა და დამთანხმდა...ჩემზე ბედნიერი არავინ არ იყო მაშინ კიდეც....მივხვდით, რომ მე და მას მხოლოდ ჰინა არ  გვაკავშირებდა, მივიღეთ ის ფაქტი, რომ ერთმანეთი კი არ მოგვწონდა, გვიყვარდა და ეს ბავშვური გატაცება უნდა დასრულებულიყო..
ჰინაც მოიზარდა და ყველაფერს მიხვდა...მეტიც, მას ისევ ისეთი ურთიერთობა აქვს დედასთან, ჩემთან კი  ძალიან ძალიან ახლოსაა...

ჩემმა დამ, როუზემ გადაწყვიტა შანსი არ მიეცა ჯანგვუნისთვის და პარკ ჯიმინს აეკიდა....არ მოგესმათ..პარკ ჯიმინს! პოპულარულ kpop აიდოლს, რომლის სახელიც გოგოებში ენის ტრიალით გადაისროლება. ვერც კი ვხვდები ასეთი sexy კაცი როგორ ააგდო ჩემმა დამ...მთავარია უყვარდეს კაი არ დავეძებ.

ჯანგვუნს კი ჩემი და კარგა ხანია ფეხებზე კიდია, მიხვდა რომ ურიგო არ იქნებოდა თავის სიყვარულთან დაბრუნება, ხოდა დაუბრუნდა მომოსთან..1 კვირაში ქორწილი აქვთ...ძაან კაი.

სუნოო..ოჰ ეს ბალღი, რომ იჯინებს დიდი ვარ დიდი ვარო...საბავშვო ბაღი გახსნა და პატარა ბავშვები ისე უყვარს, მშობლებს ეხვეწება კიდევ ცოტა ხანს დატოვეთო.. უტვინოა.

ჰისიონს და მინას შვილი შეეძინათ..ბიჭი. ჰისიონს გოგო უნდოდა, თუმცა ისე უყვარს მისი შვილი, რომ არ ვიცი რა ვთქვა. მინას კი დღემდე უხარია შვილის ყოლა..ახალგაზრდა დედიკოა..

სანგჰუნი და ჯეიკი ავსტრალიაში გადავიდნენ საცხოვრებლად..მაგრა ჩაძმაკაცდნენ და კიდე ძმაკაცები გაიჩინეს...მოიცს რა ქვიათ? ავსტრალიელები არიან, თუმცა კორეიდან...ხო ხო ფელიქსი და ბანგ ჩანი...მაგარი ტიპები არიან, მარტო თუ დატოვე ერთად, ჩათვალე რომ სახლი კი არა საღორე დაგხვდება....სანგჰუნს კი ავსტრალიურ ინგლისურს ასწავლიან სამივე..ხოდა ეს ბიჭიც "სოუ"ს ნაცვლად "სოურ"ს იძახის და გვხეთქავს სიცილით....

მე კი ჩემი ცხოვრების მეგზურთან ვარ...ღმერთო, რა ლამაზია, როგორ გააჩინა ასეთი დედამ...ვერ ვხვდები, ვერ გადმოვცემ....ძალიან მიყვარს..._ამას რომ ვამბობ თან მეღიმება, ხელებს ნაზად ვუსმევ სახეზე და ვუყურებ, თუ როგორ უხდება მზის სხივები სხეულზე... ვეღარ ვითმენ და ვეხვევი, თან ყურში ჩავჩურჩულებ:
__ მე შენ მიყვარხარ, მაგრამ არ მიყვარხარ მხოლოდ ჩემი გულით, ან უბრალოდ ჩემი გონებით, მე შენ მიყვარხარ ჩემი სულით, ჩემი არსებობის არსით, ასე რომ, თუ ჩემი გონება დაივიწყებს და გული გაჩერდება, იცოდე, რომ შენ არ იყავი რომანი ამქვეყნად, მაგრამ სამაგიეროდ, ის გავრცელდა მეორეზეც, ეს იყო ერის ხელი ცაზე, რომელიც ჩვენ ვიცით, ჩემი სიყვარული შენდამი რწმენას ჰგავდა, ასე სუფთა, მაგრამ მყიფე, ასეთი ჯიუტი, მაგრამ ასეთი გულუბრყვილო, ღმერთებს შორის, ჩვენ არ ვიცით, მაგრამ მხოლოდ ღმერთმა იცის, ჩემი სიყვარული შენდამი ღვთაებისთვის მიცემულ დაპირებას ჰგავდა, დაკმაყოფილების ვალდებულებას, ჩემი შენდამი სიყვარული იყო რწმენა, რწმენა და ყველაფერი რაც ვთქვი. მიყვარხარ...



                     დ.ა.ს.ა.ს.რ.უ.ლ.ი

















_________________________________________
აბა ბოვშები კაია ფიკის დასრულება როცა არ მოსულხარ ჯერ კაი ხნის?

ამას მხოლოდ ეს ვითომ კეთილი ავტორი ატრაკებს

დააკომენტარეთ და დაავოუთეთ თორემ ღამე თავხოტორა ფელიქსი მოგეპარებათ👹😈























რა თქვი, რა მქვიაო?Where stories live. Discover now