ნიკი pov:
ჯანვუნს კარებზე იმდენჯერ დავუბრახუნე რომ ხელი ღამისას გამომცლოდა, მარა სულ კიდია მაგას, ვაბშე რაში აინტერესებს ჩემი ნერვიულობა.
სუნოსთან წავიდოდი, მაგრამ ეგ მარტო არ არის, ეს კიდე კარს არ მიღებს, ვახ ჩემ ბედს რა ვუთხარი.
ორი წლის უშედეგო ბრახუნის შემდეგ მომიწია, რომ მისთვის დამერეკა;
_ბიჭო, ორი საათია კარებთან გიდგავარ და არ გეციდები რომ გამიღო?
_ნიკი შენ ხარ? მაიცა გაგიღებ ორ წამში.
_დროზე გელოდები.
როგორც იქნა გააღო კარები, მე კიდე საყვედურებით ავავსე და შევჯლაგუნდი მის სახლში.
_რაიყო რა ჯანდაბამ დაგაყრუა, ისედაც ვერ ვარ ჩემ მატორზე და რომ გამიღო კარები ვერა?
_მაცადე ახსნა, ყურსასმენები მეკეთა და მე თუ მარტო ვარ ხო იცი ვერაფერი დამიშლის ყურსასმენების გაკეთებას, ამიტომ უნდა ჩაიგდო ენა და სანამ ჩაიგდებ ამიხსნა რა ჯანდაბა გეტაკა?
_მე რავიცი ძმაო როგორ გითხრა, მეც ვერ გავიგე თვითონ რა უნდა გითხრა და ნერვები მეთხრება.
_დროზე, კაცი არ ხარ? თუ ჩვენი კლასელი ჩოისავით მოგივიდა გაფრენა?
_ჯერ ესერთი ჩოი გოგოა, მეორე კიდე მაგაზე ლაპარაკი არ მინდა, ტვინი გამიხმო უკვე.
_ ებიჯო მეტყვი? თუ გისროლო აქედან?
_ ნუ არაფერი უბრალოდ სუზუმე ვიკის ვეჩხუბე და ნერვები მაქ აშლილი.
_ იმ ლამაზ გოგოს? ჩვენთან სულ რაღაც ერთი დღის უკან რომ გადმოვიდა?
_ხო მაგას, მთელი გაკვეთილი ჟირაფს მეძახოდა.
_ტყუილს ამბობდა თუ?_ გადაიხარხარა და შემდეგ ამხედ ჩამხედა თავისი დამცინავი ტონით.
_ოე ჯანვუნ ჩემთან ეგეთები არ გაგივა.
_ენა დაიმოკლე, შენზე უფროსი ვარ ჭკვიანო.
_ჭკვიანი რომ ვარ მაგიტო ვარ შენზე უმცროსი.
_ჰაჰაჰა_ ვითომ გაიცინა ეხლა.
_აუ ჯანვუნ ჰიანგ იცი ვინ ჩამოდის დღეს?
_ვინ აბა?
_ როუზე ნუნააა.
_ვაიმე, მართლა? თუ მეღადავები?
_არა რას გეღადავები
_ძაან კაია გამიხარდა ღმერთო._ ხან იქით გადახტა ხან აქეთ, რა ჯანდაბად სჭირს.
_რა გჭირს ოე?!
_ა არაფერი
_აბა დებილივით რატომ იყურები.
_ვაიმე შენ თავს შეხედე?
_ვაიმე რა სასაცილოა. იცოდე იმიტომ თუ იცინი რომ გგონია როუზესთან შანსი გაქვს შემცდარხარ_ მკაცრი ტონით ვუთხარი.
_ვაიმე რას გადამაყოლე ეგ შენი როუზე, მიხედე რა, ვაბშე ვის ადარდებს.
_შენი ადგილი იცოდე ჯანვუნ ჰიანგ, თორემ თავს წაგაცლი.
_ შენც ნიკი, შენც იცოდე_ ჩასმირკა და ოთახი დატოვა.
რა სჭირს ამ ტიპს ვერ დავადგინე, დღეს მასთან რომ ვრჩები იმედია იცის, რა კარგია ხვალ როუზეს ვნახავ,იეიე.
YOU ARE READING
რა თქვი, რა მქვიაო?
Novela Juvenilარ დაგასპოილერებთ, პროსტა ფიკი ნიკიზეა ცნობისთვის.