თავი 2

114 13 40
                                    

ნიკი pov:

_ნიკი გაიღვიძე შვილო, სკოლაში გაგვიანდება._დედამ ჩამჩურჩულა ყურში.

_კიდევ ცოტა ხანიც რა დე, ძაან მეძინება._ვუთხარი ნახევრად მძინარემ.

_არა შვილო, მალე ადექი, ნახევარი საათი გაქვს მარტო.

_მთლად უკეთესი, ნახევარი საათი მეყოფა ძილისთვის. მაგრამ მაინც ავდგები._ავზოზინდი ლოგინიდან და მაიკა გადავიცვი.

_დროზე ნიკი ჯანვუნი გელოდება ქვემოთ.

_ხო მოვდივარ მაცალეთ ვახ.

ჩავიცვი ფორმა და ჩვირბინე ქვემოთ, როდესაც საწყალი ჯანვუნი თავისი  ნახევარ ტონიანი ჩანთით მიცდიდა, თან ბანანის რძეს წრუპავდა.

_ოჰ, დიდება შენს გამოჩენას ცოტა კიდევ ხოარ წაუძინებდი ჰა?_ თქვა ჯანვუნმა.

_კაი კაცო, თუ გინდა გავბრუნდები და დავიძინებ, მე პრობლემა არ მაქვს.

_არა, ძლივს აგაღლიტე მაგ ლოგინიდან, ეხლა მალე ჩახეთქე და წამობრძანდი სუნო გველოდება.

_არ მშია რამეს ვიყიდი._მადა მართლა არ მქონდა_ გუშინ ღამე გვიან დავიძინე მეცადინეობის გამო.

_ეგ რომ სუნოს ეთქვა გამიკვირდებოდა, ტიპი ღამეებს შენი სურათის ყურებით ათენებს_თქვა და გადაიხარხარა.

-რატომ ერთი?

_შელოცვას გიკეთებს ოღონდ ვინმე მოგეწონოს და.

_აუ თქვენ რა ტვინი გამიხმეთ, გააჯვი ეხლა სკოლაში მალე.

_შენ არ მომეწევი?

_წყევლა ვიღამ გასწავლა?_ვიკითხე და კარები გავაღე.

_ოოო, ეგ უკვე სერიოზული საქმეა.

_რაა არის ბიჭო სერიოზული, ორი წლის ბალღი ხარ წყევლა ადრეა შენთვის._ვუთხარი და გარეთ გავაბრძანე.

_ვინ არის ორი წლის ბალღი, შენზე დიდი მაინც ვარ.

_ოჰ, მერე ჩემ კლასში რატომ სწავლობ.

რა თქვი, რა მქვიაო?Where stories live. Discover now