Her şey seninle güzel

3.6K 156 81
                                    

Dudaklarımın üstündeki baskı Ferman komutanın dudaklarına aitti ben şaşkınlıkla ağzımı aralamıştım ama o bundan faydalandı ve dilini ağzıma soktu ardından orayı talan etti. Bende kendime gelip onu ittim.

Derin bir nefes aldım onun gözlerinin içine bakarak "sen ne yaptığını sanıyorsun?"dedim kaşlarımı çatarak. Kalbim yerinden çıkacaktı adeta elimi kalbimin üzerine koydum ve rahatlamaya çalıştım.

Ondan kaçmaya çalıştıkça adam dibimde bitiyordu. Sinirle ona bakmaya devam ettim biraz kendimi toparlayıp konuşmaya devam ettim. Ona yalan söylemem lazımdı benden uzaklaşması ve bir daha bana dokunmaması lazımdı.

"Ben senin gibi değilim benden uzak dur ben düzüm düz duydunmu beni. Sadece kendi hislerinle hareket edemezsin karşındaki insana sor bakalım istiyormu?"diye devam ettim.

Ferman komutan biraz bocalar gibi oldu sonra omuzunu dikleştirdi"ama sen konuşmayı duydun bende sandım-"diye konuşmasına devam ediyorduki konuşmasını böldüm"kendi hislerini aldatıyorsun iki yüzlü davrandığını sandığım için ordan uzaklaşıyordum"dedim kendimi açıklamaya çalışırak.

Ferman komutan kafasını iki yana salladı" bir yılın ardından aşkı tekrar buldum seni bırakmam bırakamam"dedi bana ama daha çok kendi kendisiyle konuşur gibiydi.

Ona arkamı dönüp derin bir nefes aldım gözümden bir yaş düşmüştü. Onunla olamazdım, kimseye aşık olamazdım. Herkesden saklamam lazımdı burası bir askeriyeydi o komutan bense sıradan bir asker.

Arkamı dönüp kaderimi değiştiren adamla yüz yüze geldim" herkes bir gün aşkını kaybeder Ferman bin başı. Ölerek kaybederler"dedim karısını ima ederek.

"Ya seni kaybetmezsem,ya seninle çok mutlu olursak?" diye sordu kırgın bir sesle. Beni ne denle zor duruma soktuğunu bilmiyordu karşımdaki kişi zira kimseyle sevgili olmak istemiyordum. Ben sadece askerliğimi yapıp gitmek istiyordum.

"Ben sevgili olmak falan istemiyorum anladınmı? Rahat bırak beni"dedim gözlerinin içine bakarak benden umudunu kesmesi lazımdı başka bir seçeneği yoktu.

Nedeni ise doktor bir şeyden daha bahsetmişti oda benim hamile kalmam la ilgiliydi. Doktor bana demiştiki hamile kalmam çok riskliymiş bir tarafı mucize iken bir tarafı ise lanetti.

Ailem giderken bana bir miras bırakmışlardı. İyimiydi, kötümüydü bilmiyordum ama iki ucu boklu deynek gibiydi. Bunu iyi biliyordum. Sonra Ferman elini yumruk yapıp sert duvara vurdu sinirlenmişti görebiliyordum.

"O zaman neden beni kıskandın?" diye sordu onun söylediğine gülecek gibi oldum sinirden ama gülmedim.

"Seni kıskanmadım. Komutanım dediğim gibi sadece komutan ve asker ilişkimiz var daha fazlası olamaz"dedim ve dahada dibine girip devam ettim konuşmaya"ister ateşli bir gece geçir, ister önüne geleni becer ama sen benim umrumda bile değilsin"dedim onu ittirip uzaklaştım.

Koşarak uzaklaşırken gözlerim ihanet edip yaşlar akmaya başlamıştı.En sonunda durup bir ağaçın altına girip yaslanmıştım.Yüzümü gök yüzüne çevirip ailemi düşünmeye başlamıştım.

İçimden'bu hayat çok zor ve çok acı verici'diye geçirdim ağlarken. Bir süre sonra ağlamam durdu şimdi ise sadece ağacın dibinde oturmuş koca bir boşlukta gibi hissediyordum.

Ayağa kalkıp askeriye ye doğru yol almaya başladım bir duş alsam iyi olacaktı askeriyeden içeri girip koğuşa gittim. Dolabıma doğru gelip bir kaç parça kıyafet, şampuan ve havlu aldım.

Koğuştan çıkıp duş alacağım yere geçtim düşüncelerime ara verip üzerimdekileri çıkarmaya başladım. Suyu açtıktan sonra biraz ısınmasını bekleyip suyun altına girdim.

Fermandan

Eray son sözlerini söyleyip gittiği an adeta yerimde öylece dumura uğramıştım. O giderken sadece onun arkasından bakmakla yetinmiştim.

Erayın sözleri benim kabime bir bıçak misali gibi saplanmıştı. Alevin dedikleri elbeteki doğru değildi ikimiz sadece özel bir görevdeydik.

Askeriyenin içinde bir hain vardı onun için oluşturulan özel bir ajanları almıştık. Onun adına ise "Kartal" diye bir isimde vermiştik Kartal benim kod adımdı.

Onun başında özel istihbarattan olan benim babam vardı kendisi eski paşalardan olan Orgerenaldi.

Cumhur başkanın onayı ile kurulmuştu henüz grupta güvenilir on kişi vardı grubun başında ben vardım babam ise sadece toplantılara katılırdı ve durum değerlendirmesi yapılırdı.

Eşim Cerenle bizimle çalışmaya başladığı an tanışmıştık kısa bir süre sonra evlenip çocuk sahibi olmuştuk çok mutluyduk. Ben ve eşim birde kızım Kumsal... Ama bu mutluluk kısa sürmüştü.

Eşim kumsalın doğumundan iki ay sonra ölmüştü.Onu hayat benden almıştı bir yıl kendime gelememiştim babam araya girip beni kendime getirmeseydi belki savrulup gidecektim bende.

Ama bir tane kızım vardı çok sevdiğim eşimden dünyalar tatlısı bir kızım. Ceren ölmeden önce benimle son bir kez konuşmuştu. Benim tekrar aşkı bulacağımı söylemişti beni ve kızımı çok seveceğini hiç bırakmayacağını.

Bulmuştum Allah benim karşıma Erayı çıkarmıştı ona ilk görüşte aşık olmuştum. Ama ölen eşimin dediğinin aksine beni sevmiyordu benden sürekli kaçıyordu.

Sahi benden neden kaçıyordu? Neyi vardı, ne sırrı vardı onun dünyasına girip hiç çıkmak istemiyordum ben benden neden kaçıyordu? Odama geri döndüm aslında odama nasıl geri döndüm bilmiyordum bu çocuk benim aklımı başımdan alıyordu.

Vazgeçmeyecektim Eray benim olacaktı öyle yada böyle benim olacaktı. Madem öyle ilerleyemiyordum taktik değiştirirdim bende Kumsal onu çok sevmişti bende Kumsalı ona yıkardım.

Aklıma gelen fikirlerle yüzümde gülümse oluşmuştu cebimden telefonu çıkarıp bakıcıdan Kumsalın buraya getirmesini istemiştim birazdan burada olurlardı.

Kumsal her zamanki gibi ağlıyordu Kumsal sadece Erayın kokusuyla rahatlamıştı bu gözümden kaçmamıştı kızımda benim gibi kime asık olunacağını iyi biliyordu.

Merkezi sisteme bağlı olan telefonla bir askeri arayıp Erayın buraya gelmesini istedim ve arkama geri yaslandım.

Beş dakika sonra Eray geldi" buyrun Komutanın beni çağırmışsınız?"diye sordu bende tam konuşacaktımki Kumsalın ağlayan sesini duydum.

"Evet seni çağırdım bakıcı bir haftalık izine çıkacak o yüzden senin bakmanı istiyorum"dedim alttan alttan gülerek.

Eray ise büyüyen gözlerle bir bana birde kızıma bakıyordu 'yavaş yavaş Eray bizim olacaksın benim ve kızımın'dedim içimden.

Evet yeni bölüm geldi nasılsınız bakalım.

Birde 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımızın 100. Günü kutlu olsun
🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
Sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙










Asker Sırrı[BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin