Unutulmamış Gerçek

2.9K 129 114
                                    

Onun boğuk ve istekli bir şekilde söylemesi benim nutkumu tutmuştu. Arkama dayananda sertleşmiş penisinde cabasıydı kendime gelip hemen kenara çektim kendimi.

"Napıyorsun? Sen" diye sordum sesimi düz tutmaya çalışarak. Ama o tekrar dibimde bitti kafası boynuma götürerek derince solarken benim ise kalbimin ne denli bu kadar hızlı attığından habersizdi.

Kendimi ondan uzaktıştırdım ellerime itip"benimi yoksa hala karınımı seviyorsun?"diye sordum alayla.Ferman bir anlık şaşırdı. Bende ona buruk bir gülümseme gönderdim.

"Ne istiyorsun Ferman? Benimi yoksa unutulmamış gerçeklerinimi ben sana söylim o zaman kulağını aç ve iyi dinle"dedim bıkmış bir sesle artık bu sesimede yansıyordu.

"Sen Ceren'i unutamamamışsın Ferman bu ev bu hatıralarla dolu bu eve attığım her adımla onu görüyorum"dedim ciddi bir sesle. Fermanın gözü doldu ve başını eğdi çocuk gibi onun bu haline içim acımıştı ama artık birisi bu gerçekleri söylemesi lazımdı.

"Benim hissettiklerimi görüyormusun? Ferman hadi ben bu ilişkiyi kabul ettim diyelim. Benim ilişki hakkında hiç bir bilgim yok veya tecrübem yok. Sen beni hiç anlamıyorsun bencil herifin tekisin"dedim kaşlarımı çatarak.

Açıkcası korkum vardı hemde çok kimse beni anlamıyordu neden sadece onların istekleri olmak zorundaydıki istemiyordum bu adamı işte.

Hem Ceren olayı yüzünden hemde korkum yüzünden di. Geçmişini unutamayan adam geleceğini odaklanabilirmiydiki bence hayır.

"Seninle karşılaştığımdan beri bu eve adam akıllı girmiyorum Eray sadece duş ve kızımla ilgilenmek için geliyorum"dedi tamam... Bu beni biraz şaşırtmıştı ama kendimden ödün vermedim.

"Sonra televizyonda sizi videonuzu gördüm. Karın ve sen baya bir cilveleşiyordunuz"dedim onun duraksayan halini görüp sırıttım"mesala bana bu mutfakta yaptığını anda seninle o geldi aklıma"dedim.

" Ne istiyorsun? Söyle yoluna kırmızı güller dökeyim, söyle ayaklarına kapanayım. Yeterki beni gör artık bana bu acıyı artık daha fazla çektirme Eray lütfen"dedi yüzündeki hüzün sesine yansımıştı.

İkimize de acı çektiriyordu bunu neden göremiyordu, neden bu kadar ısrar ediyordu." Bir şey saklıyorsun Eray kesin yoksa bu kaçışın ve korkun niye?" diye sordu Ferman bende onun gözlerine bakıp kafamı iki yana salladım. Sonra yaptığım işime geri döndüm.

Biberonu hazırladım ve Kumsalın odasına geçtim ve odayı kapattım. Kumsal beşiğinde hâlâ uyuyordu bende onun yanına gelip onu seve seve uyandırdım.

Kumsalda bana gülücük göndererek uyandı bende onu kucağıma alıp tekli koltuğa geçip oturdum elimdeki biberonu ona verdim oda tek eliyle benim tişörtümü tutup diğer eliyle de biberonu tutup içmeye başlamıştı.

Kafasını ise benim göğüsüme yan bir şekilde yaslamıştı sakin sakin içiyordu kısa bir süre sonra Ferman geldi odaya.İlk bana sonrada kızına baktı sonrada gülümsedi.

"Aynı babasına çekmiş benim güzelim kime aşık olunucağını iyi biliyor"dedi son cümlesini bana bakarak demişti diğer yandan kızının başını okşuyordu.

İç çekip gözlerimi kapattım. ' Niye aşık oldun be adam neden bana aşık oldun?'dedim içimden gözlerim dolmuştu artık sadece ağlamak istiyordum.

Ondan daha ne kadar kaçacaktım ben iki ayda yorulmuştum ama hiç durmadan, sıkılmadan peşimden koşuyordu kim pes edecekti benmi o mu.

Kumsal biberonu bitirince bana uzatmıştı bende alıp babasına verdim" al bunu mutfağa koy az bir işe yara"dedim alayla Ferman komutan biraz bana baktı tip tip sonra elimden aldı"sen komutanınla nasıl konuşuyorsun?" diye sordu yalancı bir kızma ile bende onun sitemine göz devirdim.

"Bence biz Komutan ve asker ilişkisini geçeli çok oldu dışarıda ayrıca benim komutanım değilsin"dedim kesin bir dille.

Ferman komutan ise tek kaşını kaldırıp 'vay be' der gibi baktı ardından çıktı odadan bende onun arkasında gözlerimi devirdim. Kumsal ise başını omuzuma attı artık ne yaptığını bilmiyordum onunda.

Benim ise hayatım artık belirsizlikler doluydu şuan Ferman komuntana karşı hiç bir şey hissetmiyordum bunu onada diyordum ama o ise kabul etmiyordu bir türlü bir şeyleri.

Galiba erkeklerden hoşlanmıyorum diye geçirdim aklımdan bir süre daha düşündükten sonra Kumsal uyumuştu bende onu yerine yatırdım.

Sonra odadan çıktım tam içeriye doğru geçecektimki mutfakta üstü çıplak bir şekilde yemek hazırlıyordu onu gördüğüm anda gözlerim kocaman olmuştu ve alt taraflarımda kıpraşma, karnımda ise kasılma olmuştu "siktir... Siktir"çektim sessizce adam yunan tanrısı gibiydi.

Arkasını döndüğü an benimle göz göze geldi ama benim gözlerim göğüs kaslarında ve sixpacklerinde dolaşıyordu. Allah var adam hem yakışıklı hem kalıplıydı normal olanı ise buydu. Çünkü onlar komutandı.

Ferman benim bu halimi görmüş olucakki sırıttı" galiba ilk etkilenme başladı"dedi gözlerine baktım onunda gözlerinde koyulaşma vardı bunun ne anlama geldiğini biliyordum o beni istiyordu.

Bana sahip olup sadece onun dünyasında olayım kimse ondan başka dokunmasın istiyordu. Sevgilim olup üzerimde hak sahibi olmak benimle herşeyi yapmak. Zaten sevgililiğin tanımı buydu. Artık ne düşünüceğimi bilmiyordum.

Derin bir şekilde yutkundum ardından kendime gelip" benim bir lavaboya gitmem gerek"dedim alt tarafımı yok sayarak.

Tam gidecektimki Ferman benim kolumdan tutup durmamı sağladı" daha ne kadar kaçacaksın zümrüdü anka"dedi kulağıma fısıldayarak. Bir tane yuktunma daha, yutkunma sayesinde hareket eden adem elmasım yüzünden orayı süzüyordu.

Zümrüdü anka... O kuş küllerinden doğardı. Hep çabalar ve yollarına bakan bu kuşlar çok asil varlıklardı ama bunlar tamamen efsaneden ibaretti. Ölüm içinse kimsenin olmadığı yerleri yerleri seçer ve ölümü bekler.

Küllerinden doğması ise tam bir mucizedir ama muhteşemdir bambaşka şekilde döner gelişmiş ve daha güçlü olarak hemde.

"Artık buna son vermenin vakti gelmedimi? Eray"diye sordu gülümsemeyle.


Bölüm beklediğiniz için size kıyamadım iş yerinde gizli kaçak yazdım.

Hadi bana bir öpücük verin canlar.

Oy ve yorumları eksik etmeyin hee.

Sizi seviyorum ve gidiyorum 💙💙




Asker Sırrı[BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin