Aldatma

2.5K 103 125
                                    

Yazardan.

Oy ve yorum yapmazsanız bölüm yok.

Bu bölüm bana hariç karaktere sövebilirsiniz. Djeeieiejejehs.

Erayla Fermanın yolları ayrı düşmüştü. O geceden sonra bir daha eskisi gibi olmayacaklardı. Bu en iyi Ferman biliyordu. Çünkü görev ona bambaşka birşeylere kapı açmıştı. Fermana. Hemde Erayı aldatmıştı.

Başka kişiye dokunarak ihanet etmişti , başka kişinin gözlerine bakarak ihanet etmişti.

Ferman görevde başkasıyla tanışmıştı ve tanıştıkları akşam Erayı aldatmıştı ona bu kötülüğü yapmıştı. Sabah bedenine sarılan kollarla uyanmıştı Ferman ve yanındaki bedene baktı.

Aralarında seks yapmak dışında bir iş içinde çalışıyorlardı. Yanından kalkıp duş için banyoya adımladı. Zaten çıplak olan adam suyu açıp içine girdi ve onbeş dakika sonra çıktı.

Banyodan geri geldiğinde onunda uyanmış olduğunu gördü bugün askeriye ye dönecekti işleri bitmişti. Terörleri çökertmişlerdi. Ferman Eraya nasıl anlatacaktı. Bilmiyordu.

Göreve geleli iki ay olmuştu bu iki ayda çok merak etmişti. Vicdanı sızlıyordu ama içten içe biliyordu Eray onu hiç bir zaman affetmeyecekti. Üstelik bu bir kerelik hatada değildi. Ama şuan bunları düşünmek istemiyordu. Kızına kısa bir süre içerisinde kavuşmak istiyordu.

Ertesi gün.

Ferman büyük bir heyecanla evine doğru sürüyordu evini ve kızını özlemişti. Erayı düşünmek istemiyordu şuan için yoksa bu ağır yükün altından kalkabileceğinden şüpheliydi.

Sonunda araba evin önünde durduğunda içindeki sevince engel olamamıştı arabadan aşağıya indi ve kendi evine doğru gitti. İlk önce zile bastı ses gelmeyince Ferman kaşlarını çatıp bir daha bastı ama hiç ses seda yoktu.

Ferman cebinden bir anahtar çıkarıp girdi. Eray la kızını aradı ama hiç bir yerde yoklardı. Ferman endişelenmişti. Nerede olabilirlerdi? Acaba sonra askeriyeyi arayıp durumu öğrenmişti. Eray kızını da alıp memlekete geri dönmüştü.

🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧🤧

O sırada Eray başını pencereye dayamış dışarıyı izliyordu Asiye anne Erayın yanlız kalmasını istemediği için yanında tutuyordu. Zira Eray artık iki canlıydı. Eray ilk önce aldırmak istemişti ama ultrasonda bebeği gördüğü anda vazgeçmişti aldırmaktan kıyamamıştı işte bebeğine.

Eray öylece pencereye bakarken içeriye Savaş girmişti içeriye onun dalgın olduğunu gören Savaş yanına gelip oturdu."Hayırdır Eray Karadenizde gemilerinmi battı?" diye sordu alayla ama Eray onu umursamadı. Mide bulantısı ise hâlâ geçmemişti.

Sonra telefonuna gelen bildirim ile telefonu cebinden çıkarıp bildirime baktı birisi gizli numaradan WhatsApp tan mesaj atmıştı. Hemde videolu bir gönderiydi. O an kalbine bir ağrı saplanmıştı. Ama Eray ağrıyı umursamayıp videoyu açtı ve izlemeye başladı.

İlk anlamamıştı ama kareye Ferman ve kadın gelince şok olmuştu... Şok olmuştu çünkü Fermanın Erayı aldattığına dair görüntüler ortaya çıkmıştı. Eray telefonu elinden düşürdü göz pınarlarından düşen yaşlar. Yağmurlarla birlikte eşlik ediyordu. Zümrüdü anka' nın kanadı kırılmıştı.

Erayın kalbi paramparça olmuştu bir daha nasıl toparlanabilirdiki." Ne !? Ne oldu Eray?"diye sordu endişeyle Erayın ise kalbine binlerce bıçak saplanırken o sadece ağlıyordu. O adamdan bir çocuğu olacaktı üstelik.

Savaş kaşlarını çatıp yere düşen telefonu eline aldı ve baktı iki kişinin sevişmesini görünce sinirle koltuğa attı ve Eraya hemen sarıldı. Eray yüksek sesle ağladığı için Asiye annesi ve diğerleri içeri toplandılar. Ne olduğunu anlamak için.

Hepsi Savaşa baktı" Erayı aldatmış" dedi ruhsuz bir sesle Asiye hemen elini şokla ağızına kapatıp " hii" diye ses yaptı. Herkes Ferman dan haber bekliyorlardı en çokta Eray.

Yüreğini sanki bir el sıkıştırıyordu Erayın ayağa kalkıp hava almaya çıktı nefes almak için ama yetmiyordu Eray şuan bu dünya ya fazla gibi geliyordu onunla ilgili her görüntü her cümlesi geliyordu gözlerinin önüne.

" Ben... Ben bir daha nasıl toparlanıcam neden yaptıki bunu bana ne yaptım ben ona Allahım dünya ya sınamıyorum ya bana dayanma gücü ver yada izin ver yanına geleyim bu acıyla yaşanır bilmiyorum" diye hıçkırıklar içinde ağlıyordu Eray derinden sarsmıştı onu.

Aldatılan kişi nasıl hayatta kalırdıki Eray ona benliğini vermişti. İlkini herşeyini eline vermişti Eray ama o emanete hıyanet etmişti. Ona göre en büyük şuçtur ihanet etmek.

Caner ise sadece arkasından izlemek ile yetiniyordu ne diyeceğini bilemiyordu ama endişeleniyordu karnında çocuk vardı sonuç ta Erayın.

Erayın karnının ağrısıyla elini göbeğine attı ve acıyla bağırdı. Caner hemen durduğu yerden adımlayıp yanına gitti " Eray?" Eray ise sadece" çok canım acıyor" dedi. Aldığı her nefes sanki bedenine bir şeyler saplanıyor gibi hissetti.

Kapı zili çaldı Eray kendi derdi ile uğraşırken Asiye hanım ise kapıyı açtı ve Fermanda" Eray buradamı?" diye sordu merakla. Asiye hanım uzun boylu adama baktı bir süre" tüüü sana yazıklar olsun sana soysuz köpek yok sana Eray haydi başka kapıya" dedi. Tam kapıyı kapatacağı anda Ferman tüm gücüyle kapıyı tutup itti kadını sinirle kadın ise geri yalpalandı.

"Eray!!" diye bağırdı Ferman Eray ise onun sesini duyduğu an bütün vücudunu sinirle kaplanmıştı ve karşısına çıktı göz yaşlarını silip bir süre baktı Eray ona hiç değişmemişti hatta daha fazla "piç olmuş" diye düşündü Eray.

" Eray ne oldu neden bana öyle bakıyorsun?" diye sordu " neredeydin?" diye sordu ruhsuz bir sesle Eray, Ferman ise gözlerini kaçırdı. Eray ise bağırdı" sana bir sor sordum allahın cezası neredeydin?"

" Görevde" derken suratında bir tokat patladı aniden" görev? Öylemi sadece görev" sinirden gülesi gelmişti sonra sinirle telefonu eline verdi bakması için.

" Aynen görevdesin başka birini sikerken çok özel bir görev olması gerek" dedi sinirle.

Ferman gözleri kocaman olmuş korkuyla bakıyordu." Çocuğunu benden al ve hayatımdan siktir olup git" dedi. Artık hiçbirşey eski haline getiremezdi. Yaşanmışlıklar yaşanmıştı söylenmişlikler söylenmişti.

Bana hariç Fermana serbest sövüş

Bana hariç Fermana serbest sövüş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.











Asker Sırrı[BXB]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin