Medya: Benim kocam 😍😍Ferman benim yanıma gelip ellerini belime dolarken tepki veremedim. Aynı zamanda onun hakeretlerini her saniyesini izliyordum" bence artık kaçmak yok güzelim he ne dersin?"diye sordu gözleri çok yoğun ve istekli bakıyordu.
Hiç usanmadan, hiç bıkmadan bana adım atan bu adama ne yapacaktım ne tepki verecektim erkeklerden hoşlanmadığımı sanmıştım bir kaç dakika önce ama şimdi... Şimdi ise önümde çıplak şekilde duran binbaşı Ferman komutan vardı.
Bu olanlar ise aklımı bulandırıyordu mantıklı olan tarafımı körüklüyordu. Ben adamı istiyormuydum belki istiyordum şuan ama sadece cinsel olarak daha fazlasına hazır değildim çünkü.
Ferman komutan ise beni her anlamda istiyordu cinsel, eş, onun olayım istiyordu sevgilisi olmamı ve kendisini kabul etmemi.
"Benim ol Eray her anlamda benim ol sana yalvarıyor-" sözünü kesmiştim hemde benim onun dudaklarına yapışmamla. Ferman ilk şaşırsada istekle karşılık verdi beni duvara yaslayıp kendisine bastırdı ve inlememe sebep oldu.
Benim beceriksiz öpüşüm onu dahada heyecanlandırmıştı. O ise benim dudaklarımı hırçınlık la öpüp emiyordu nefessiz kaldığım anda geri çekildim.
"Ah Ferman biraz yavaş"diye inledim acıyla dudaklarımı sömürmüştü hayvan.Alnını alnıma yaslayıp benim dediklerimi tekrar etmişti"yavaş biraz yavaş."Ondan sonra daha yumuşak bir şekilde öpmeye başlamıştı. Az öncekine oranla daha sakin bir öpüşmeydi bu ve bunu daha çok sevmiştim.
Bir süre daha öpüştükten sonra ben nefessiz kalınca geri çekildim ve ondan uzaklaşıp lavaboya gittim. Ferman da benim arkamdan gelmişti kapıyı kilitlediğimi anlayınca kapıya vurdu"Eray yavrum aç şu kapıyı"dedi ben ise duvarın en köşe yerine çökmüş ağlıyordum.
Bundan sonra ne yapacaktım hiç bilmiyordum. Ferman da vurmayı kesmişti herhalde gitmişti. Bacaklarımı kendime çekip çenemi de dizlerimin üstüne yasladım biraz düşünmem lazımdı.
Ferman beni ateşe atmıştı... Hemde kendi ateşine karnım ağrımaya baslamıştı neden ağrıdığını bilmiyordum ama çok sancılanmaya başlamıştı. Sonra birden aklıma gelen şeyle kendime lanet ettim günüm gelmişti ve yanımda hiç pet yoktu.
Üstelik kasık bölgemde yoğun bir acı vardı. Acıyla inlemeye başladım. Kesik kesik Ferman benim acı dolu inlememi duymuş olucakki"Eray iyimi'sin? Eray"diye kapıya vuruyordu. İyi değildim bu acı dayanılmazdı olduğum yerde adeta kıvranıyordum. Bir süre sonra ıslaklık hissettim hayır hayır bu olamaz kanamam başlamıştı.
Zorlukla ayağa kaldım peçetelik de duran peçeteyi bolca alıp altımdakini sıyırıp klozetin kapağını açıp oturdum. Gözlerimi kapayıp iç çektim bacaklarımı birbirine sürtüp kasılıyordum bu istemsice yaptığım bir şeydi" Ferman ben iyiyim yanlızca bana biraz müsade et, bana alan tanı artık"dedim acıdan dolayı sert bir sesle.
"Tamam tamam bir şey olursa ben buradayım"dedi endişeyle"siktir git Ferman"diye bağırdım. Ondan sonra bir daha ses gelmedi, herhalde gitmişti derin bir nefes almaya çalıştım.
Fermandan çok kendime küfür ediyordum nasıl unuturdum günümü. Ama normaldi çünkü adamı düşünmekten kendime odaklanamamıştım. Şuan tek isteğim hastanelik olmamaktı, ama şuan bundan emin değilim. Ağrım çok fazlaydı.
Sıyırdığım pantolonluma baktım çoktan kan olmuştu işte şimdi sıçmıştım ama şuan bunu düşünecek değildim ve çok ağrım vardı Fermanın artık öğrenip öğrenmemesi umrumda değildi bir an önce ağrıdan kurtulmam gerekiyordu.
Hemen Fermanı çağırdım" Ferman! Buraya gel hemen"dedim oda kapının dibinde bitmişti"n'oldu? Daha iyimi'sin?"diye sordu." Hayır değilim Ferman bana hemen temiz eşofman verip ambulansı araman gerek"dedim acıyla.
Ferman hemen kapıyı kırdı ve içeri girdi gözleri direkt olarak beni bulduğu anda kocaman olmuştu bende daha fazla dayanamayıp bayıldım düşeçeğim anda ise Ferman beni tutmuştu ve gerisi artık karanlıktı.
Gözümü açtığımda ilk olarak nerde olduğumu idrak edemedim sonra etrafıma baktım ve en sonunda nerde olduğumu anladım hastaneydim koluma da serum bağlanmıştı.
Odaya kadın doktor ve Ferman girmişti yorgun gözlerimi onlara dikmiştim Ferman hâlâ bana merakla bakarken doktor bana gülümseyerek bakıyordu.
Gözlerimi kaçırıp pencereye baktım ve kaşlarımı çatmıştım. Ne ara sabah olmuştu. Bir gündür uyuyormuydum ben."Evet hastamız uyandığına göre neyinizin olduğunu artık yanımdaki beye açıklayabilirim"dedi bana bakarak bende artık kaçışın olmayacağını anlayarak kafamı salladım doktor hanıma.
Doktor hanımda gülümseyip Fermana döndü" Eray beyin bir sorunu yok"dedi Ferman da endişeyle doktorun sözünü kesti" nasıl sorunu yok? Benim gözümün önünde bayıldı klozette oluk oluk kanlar vardı." dedi.
"Sakin olun beyefendi Eray beyin yumurtalıkları var ve şuan regl dönemine girmiş durumda"diye açıklama bulundu sakince Ferman komutanın gözleri kocaman oldu"n _ ne olmuş"dedi. Ben ise sadece merak onun tepkilerini izliyordum zaten başka bir şansım yoktu.
"Evet doğru duydunuz Eray bey çift cinsiyetli yani hem erkeklik hormonu hemde kadınlık hormonu var. Sadece vajinası yok." diye açıklamaya devam etti doktor.
"Yani hamile kalabilirmi?" diye sordu merakla Doktor da kafasını salladı bana bakarak "kalabilir"dedi rahatlıkla." Peki nasıl adet görüyorlar?"diye meraklı sorusuna devam etti Ferman " çift cinsiyetli bireylerin bazıları hem vajinası vardır hemde penisi bazıların ise yoktur"dedi içten bir sesle.
"Ben anlamadım ama Erayın vajinası yok nasıl olabilir nerden?adet gördü bu çocuk"diye sordu.
Doktor sabırla cevapladı" muhtemelen penisinden kan geliyor hamile kalması durumunda ise normal yolla değil sezaryen ile alıyoruz bebeği"dedi Doktor hanım.
Ferman yüzünü sıvazladı bir şeyler düşünüyor olmalıydı" Eray asker şimdi ne olucak?"diye sordu kendi kendisine"normalde özel durumu varken askere gitmesi uygun değil ama sanırım Eray bey herkesten saklamış bu durumunu"dedi Doktor hanım.
"Geçmiş olsun benim diğer hastalara bakmam lazım sizde bu durumu biraz konuşun"dedi ve gitti. Bende kendimi uzun bir konuşmaya hazırlıyordum. Ferman beni konuşturmayıp yanıma yattı bana sarıldı "şimdi konuşmak istemiyorum evde konuşuruz bizim evimizde"dedi.
Benimde kalbimin hızlı atmasına sebep oldu bu sözler. Peki bundan sonra ne olacaktı hep beraber görecektik.
Evet yeni bölüm geldi.
Erayın sırrı çözüldü ama daha bir sürü sırrı olacak 🤭🤭
Eee ne demişler burası "Asker sırrı"😉😉😉
Umarım güzel olmuştur sizi seviyor ve gidiyorum 💙💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asker Sırrı[BXB]
Teen Fictionhayatta kimsesi olmayan genç askere çağrılırsa ve askerde komutanıyla tek gecelik ilişki yaşarsa sonucu ne olur? Askerin birden fazla sırrı vardır kimsenin bilmediği bir sır "Tek gecelik tek gecelik benim ol bu gece" homofobikler girmesin lütfen...