Dün gece çok kısa kaldım burada özür dilerim...
Eve gittim dün gece...
Bileğim sargılı şuan....Ölmek istedim minho...
Geleceğinden umudum yok artık..Ama yapamadım. Korkağın tekiyim ben bitanem..
Belki telefon numaranı bulurum diye saatlerce sosyal medya hesaplarını araştırdım. Bi hesap var ama sen değilsindir....Yani hatırladığım kadar değilsindir.
Sana şarkı söylemek çok hoşuma gidiyor.
Bazenleri sokaktan geçenler bana deli gibi bakıyorlar.
Onların dikkatini çekmem umrumda değil....sadece senin dikkatini çekebilsem yeterdi be minho..Yoruldum minho...
Ve bıktım..
Gelsen mi artık?
Belki bir gün geri geldiğinde bu bileklerimin halini görüp kızarsın bana. Kalbim kırılır ama....Kızma olur mu?
Ben yoruldum, kalbim yoruldu, zihnim yoruldu..
Yorulmaktan bile yoruldum...
Bugün kurtulmak istedim herşeyden. İçimdeki umut tohumu yeşermek yerine kuruyor ve ben hiç bir şey yapamıyorum!
Sonra bileklerimi kestiğimde yüzüme fışkıran kanla, seni görür gibi oldum gün batımım....belki dedim, minho beni almaya geldi, kader iplerimiz bağlıdır diye.
Ya bu kader ipleri sadece düz insanlar içinse?
Eşcinsellerin kader bağı olamaz mı?"Ne demek lan kızlardan hoşlanmıyorum! BU GECE SENİN İÇİN EVE KIZ GETİRTECEĞİM SADECE ERGENLİĞİNDEN DOLAYI SAĞLIKLI DÜŞÜNEMİYORSUN BENİM OĞLUM HASTALIKLI OLAMAZ!"
Bana hastalıklı dedi....acıttı:)
Şimdi eve gideceğim...b-ben yapmak istemiyorum minho. 2 gün sonra o kız gelecekmiş O kızın bana dokunmasını istemiyorum. Sadece senin bana dokunmanı istiyorum. Sadece senin ellerin yüzümde gezsin, yaralarımı okşasın, onları öpüp iyileştirsin istiyorum. Çok şey istiyorum değil mi?
Kalbim artık dayanmıyor.
Ölüyorum minho gelsen nolur?:(:
~E
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella |minsung
FanfictionBir Japon efsanesine göre; Eğer birisi yağmurlu bir günde size şemsiye verirse kader ipleriniz sonsuza kadar bağlanır Jisung 6 yıl boyunca her yağmurlu gecede kendisine şemsiye veren Minhoyu bekler... Mini fic~ (Bölümler 100-300 kelime arasında)