22. Yaşın mı?
Hayır, 24 olman lazım seninYaşıtız, yaşıttık Jisung
Kendimden küçük çocuğu zorbalamak mı?
Jisunggiem bebeğim iyi misin?
Ben bir şeyi yaptıysam haklı olduğum için yapmışımdır sırf bunun için yalan mı söyledin gerçekten?
Kızmadım sana özür dileme Bitanem
Defterine yine bir şey yazıyorsun okuyamıyorum.
Sırf ben bir konuyu anlamadığım için konuyu çalışıp bana anlatıyordun öyle mi? Senin için ne kadar zor olduğunu tahmin edebiliyorum Jisung. Keşke yalan söylemeseydin. Sırf yaşından dolayı seni zorbalar mıyım mantıklı düşün bi.
Gözlerin doluyor yine kalbine gidiyor elin. Kalp nakline ihtiyacın varmış. Keşke....keşke sana kalbimi verebilseydim Jisung, ölümüm keşke sana hayat verebilseydi.
Beni görmeden öleceğin için korkuyorsun aslında ölsen beni göreceğinin farkında değilsin meleğim:)
Geleceksin yanıma, istediğini yapacaksın.
Dudaklarımı öpmek mi? Tamam
Göğsüme yaslanıp kokumu içine çekerek rahatlamak mı? Tamam
Her şeye tamamım Jisung. Sen gel, istediğin her şeyi yapacağız. 16 ve 18 yaşındaki Minsung olacağız, sevgimizi göstereceğiz ikimiz de.
Kimse bizi görmeyecek, iki erkeğin birbirini sevmesine karışamayacak, dünya sadece bize ait olacak.
Yavaşça kaldırım sandığın dizlerime uzanıyorsun, lacivert saçlarını okşuyorum hissetmesen de.
Yorgunsun. Yaşamak istemiyorsun ama intihar edemeyecek kadar da yorgunsun. Parmaklarını bile zor oynatıyorsun bitkinsin.
Kardeşim gibi gördüğüm arkadaşım, Changbin seni kurtarmasa doğum gününden, ölüm günümden bir kaç gün önce ölecektin. Benim yanıma gelecektin Sung.
Hayali arkadaşın seni bıraktı
Ben...bıraktım
Ruhun bıraktı
Yalama sevincin seni bıraktı
Şimdi de kalbin, kalbin seni bırakıyor
Sus diyor beynin
Sus ve sustur düşüncelerini
Düşünmek istemiyorsun, yorgunsun
Bedenini ağırlık olarak görüyorsun artıkHayır, aşık olmak yanlış bir şey değildi gün ışığım
Aşk öldürse bile, bu bizim kavuşmamız olacak
bitanem:):~E
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella |minsung
FanfictionBir Japon efsanesine göre; Eğer birisi yağmurlu bir günde size şemsiye verirse kader ipleriniz sonsuza kadar bağlanır Jisung 6 yıl boyunca her yağmurlu gecede kendisine şemsiye veren Minhoyu bekler... Mini fic~ (Bölümler 100-300 kelime arasında)