Bir çocuk vardı sokaklarda oturan..
Bir çocuk vardı yaralı kalbi minhonun aşkıyla tutuşan...
Artık orada değildi...
Ama şemsiyeleri oradaydı...
Unutulmuş bir şemsiyenin altında uyuyan kedi yaşananlardan habersiz, yağmurdan korunuyordu sadece.
O gece jisung ölmemişti
Onun ruhu ölüydü zaten bedeni dayanamamıştı bu ruhsuz gencin...
Yavaş adımlarla eskiden devamlı oturduğu kaldırıma gelmişti
Uyuyan kediye gülümsedi.
"Benim yerime nöbeti sen aldın demek..."Şemsiyenin altında yatan kedinin başını okşadı onun hissetmeyeceğini bile bile...
O bir ölüydü ve kimse Onu göremezdi..
"Ben bir ölüyüm" diye mırıldandı lacivert saçlı çocuk.
"Sen bir ölü değilsin"
Duyduğu sesle yaşaran gözleriyle aniden başını kaldırmıştı.
O ıssız sokağın başında ellerinde şemsiye tutan 18 yaşındaki kızıl saçlı çocuk jisunga burukça gülümseyerek bakıyordu...
Jisung onu görür görmez ölü kalbinin tekrar attığını hissetmiş, tekrar dirildiğini sanmıştı...
Kızıl saçlı çocuk yavaş adımlarla titreyen oğlana yaklaşmış, onun ona sarılmasını beklemişti ürkekçe.
6 yıldır Onu bekletmişti istemeyerek.
O aslında öldüğünden beri jisungun yanında olmuştu....Bu kaldırımda...Kızıl saçlı genç 18 jisung ise 22 yaşındaydı....
Jisung tökezleyerek koşmuştu minhoya doğru. Ona artık ölü olarakta kavuşmak istiyordu.
Dünya hayatında çektiği çile bu arafta son buluyordu...Jisung hızla kendinden bir kaç santim uzun oğlanın göğsüne yapışmıştı...
Minho şemsiyeyi biraz daha jisungun üstüne doğru çekmiş, kulağına eğilmişti.
"Sen bir meleksin gecem"Jisungun duyduğu masum küçük itirafla bedeni kuş gibi titremiş, daha da bastırmıştı kendini oğlanın göğüne.
"Seni çok özledim..." Kısık çıkan sesi genç oğlanın beyninde şimşeklerin çakmasına neden olmuştu. 3 kelimelik cümleden daha fazlasını söylemek istiyordu aslında ama tir tir titreyen bedeni kekelemesini sağlıyor, tek kelime bile diyemiyordu yıllardır yaşadıklarıyla ilgili.
En sonunda nefesini düzenleyip başını kaldırdığında minhonun büyümüş olduğunu gördü.
Minho 24 jisung 22 yaşındaydı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella |minsung
FanfictionBir Japon efsanesine göre; Eğer birisi yağmurlu bir günde size şemsiye verirse kader ipleriniz sonsuza kadar bağlanır Jisung 6 yıl boyunca her yağmurlu gecede kendisine şemsiye veren Minhoyu bekler... Mini fic~ (Bölümler 100-300 kelime arasında)