"İyiki doğdum ben~
İyiki doğdum ben~
Seni bekliyorum halen~
Neden doğdum ben?~"Kıkırdamıştı dolu gözleriyle.
Yanında, şemsiyenin altında duran minik çikolatalı pastayı üfleyip iyi bir dilek dilemek istiyordu. Şemsiyenin altından mumu yaktığında nefesini verdi.
Alnına düşen lacivertlikleri geriye ittirdi tekrar.
"Tanrım insanlar 1 dertle sınanır değil mi? Sen neden beni hem sağlık hemde aşkla sınıyorsun....b-ben artık dayanamıyorum""Dileğim....minhodan ufak da olsa bir haber alayım...lütfen tanrım....bugün olmazsa yarın küçücük de olsa bir haber..."
Mumu üfleyip gözlerini kapattı, akmayı bekleyen yaşları serbest bıraktı.
"İyiki doğdum ben~
İyiki doğdum ben~
Seni bekliyorum halen~
Neden doğdum ben?~"Yanında getirdiği çatalla ufak bi parça aldı. Yumru oluşan boğazında yutamıyor, gözlerinden daha fazla yaş akmasına neden oluyordu.
Defterini çıkardı tekrar
Kural 2;
Bir dahaki doğum gününde minho hariç bir dilek dile✔៚6 yıl önce
Hazırdım.
"İyi ki Doğdun jisunggie!"
Tanrım lütfen teklifimi kabul etsin...
Evet dileğim buydu mumu üflemeden önce.
Vee..merhaba 18
"Minho(m) sana bir şey açıklamam lazım"
"Efendim?"Derin bir nefes alıp dudaklarım araladım.
"Ben....senden hoşlanıyorum"Jisungun al al olan yanaklarına yanakları minhonun donuk bakışlarıyla sönmüş, beyazlamıştı oğlanın şiş yanakları.
"Bir şey demeyecek misin?"
Demedi.
Ayağa kalkıp karanlık sokakta meçhule doğru koşarken kalbi bin parçaya ayrılmıştı jisungun.
Arkasından koşmak istedi.
Durdurmak istedi.
Fakat dizlerinin titremesinden ayağa bile kalkamadı.
O gece o şehir jisungun masum aşkını öldürmüştü.
Ölen şeyler tekrar doğabilir miydi sizce?
Her aşk ölümü tadardı....
Fakat her gün onu görmedikçe içindeki endişe büyüyor, ve yanında bir duygu daha baskın şekilde artıyordu.
Aşk.
Ölümün acı tadı bir gün belki tatlılığa bırakırdı? Tekrar doğar mıydı sizce?
O şehir o gece ayırdı onları.
Tek taraflı aşkın ölümünü tatmıştı o gece.
Fakat bazı aşklar öldükten sonra tekrar doğabilirdi de:(:
~E
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umbrella |minsung
FanfictionBir Japon efsanesine göre; Eğer birisi yağmurlu bir günde size şemsiye verirse kader ipleriniz sonsuza kadar bağlanır Jisung 6 yıl boyunca her yağmurlu gecede kendisine şemsiye veren Minhoyu bekler... Mini fic~ (Bölümler 100-300 kelime arasında)