Utanıyorum:(:

49 11 11
                                    

Her erkeğin cinsel ihtiyaçlarını giderebilmesi için yapması gerek değil mi?

Seni her düşündükçe bel altım tetikleniyor  ve ben buna engel olamıyorum.

Dün yaptım...hemde seni hayal ederek...

Kendimden utanıyorum şu dünyadan silinip gitmek istiyorum. Senin vücudunu hayal ederek yaptığım şey...çok yanlış fakat elimde değil ki...

Sakın yanlış anlama! Ben seni vücudun için sevmiyorum.

Arkadaş iken bana çok iyi davranıyordun ben ona aşık olmuştum. Sen bana herkese davrandığın gibi davranıyormuşsun oysaki...

Dün kendimden bunun hıncımı çıkardım seni hayal ederek. O kızın bana dokunuşlarını unutmak için seni hayal ettim...

Özür dilerim...

İki kelime. Sana çok kısa gelebilir fakat benim  sana diyebileceğim tek şey bu gün batımım. Özür dilerim..

Sapık gibi seni düşündüğüm için,

Bencilce seninle ilgili hayaller kurduğum için,

Seni kalbime hapsetmek istediğim için,

Oksijenim olmanı istediğim için,

Kalbime ilaç olmanı istediğim için,

O gece bana verdiğin şemsiye için,

Senin için ağladığım için,

Sana aşık olduğum için,

Ve nefes alıp, bu nefesimle seni göremezsem bile boğduğum için

Özür dilerim...

Seni o anlamda hayal etmemeye çalışacağım.

Seninle güzel hayaller kurmayacağım

Sen gelsen de seni kalbime hapsetmeyeceğim, özgür bırakacağım,

İstersen beni nefesinle öldürürsün

Kalbime ilaç olma, Kalbime zehir ol

Şemsiyeni de geri alırsın istersen...

Kader iplerimiz olmadıktan sonra ne önemi var ki?

Ama geriye dönersen gün batımım söz sana arkadaşmışız gibi davranacağım. Sen ne istersen onu yaparım! Hatta o geceyi unuturuz yine arkadaş oluruz!

"Kendini kandırıyorsun ve bana aşıksın"

Duyduğum sesle 10 yaşındaki minhoya dönmüştüm. O...o ilk defa konuşmuştu benle!

"Evet minhoya aşığım ama o istemeyecekse arkadaş olarak davranırım. Öpmem, koklamam,  istemezse dokunmam bile! Ama ya istemezse beni görmeyi..."

Umbrella |minsung Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin