Bu kurgu için o kadar heyecanlıyım ki! Okuyan güzel insan, bu yeni kurgu evreni için hoş geldin. Umarım beğenirsin, bir şan vererek girmiş olman bile benim için çok kıymetli. Her zaman dile getirdiğim gibi iyiyim diye hiçbir iddiam yok sadece kendi hayal dünyamı kendi çapımda yansıtmaya çalışıyorum elimden geldiğince.Kitapta şiddet, argo, +18 eylem ve vahşet içeren unsur ve anlatımlar olacağı için 18 yaşından küçük okuyucularımın bilgisine. İki hastalıklı ana karakterin, şiddetli aşkını okuyacaksınız.
Psikolojik gerilim ve dram dolu sahneler için uyarımı baştan geçiyor, yetişkin içerik olduğunun bilincinde olmanızı umuyorum.
Bunu bilerek kitaba başla lütfen güzel insan ve aramıza hoş geldin. Kitabımın konusunu, gidişatını sever ya da sevmezsin, her şeye rağmen kitaba bir şans vermiş olman ve o güzel dakikalarını kitabıma ayırmış olman beni fazlasıyla mutlu ediyor. İyi ki varsın, iyi ki geldin, keyifli okumalar dilerim🌹
Tekrar altını çiziyorum, argo hakaret, manipülasyon ve psikolojik şiddetin olduğu bir kurgu. Bunun bilince olarak okumanızı istiyorum. Burayı okuyorsanız okuduğunuz sahnelerde yorumlara karşı biraz daha ılımlı olabilirsiniz. Bu bir rica, kitap zaten psikolojik bunu çok kez dile getiriyorum canlarım🙏🏼🤍
Düşmandan aşka doğacak olan derin bir kurguyla sizleri baş başa bırakacağım...🥹❤️🔥
❝
"Yıllar boyunca ailesinden türlü şiddet gören Efil Vural, ailesinden intikam alabilmek için mafya sevgilisi Karan Kızıltuğ ile birlik olur. Sevgilisi olan bu adam, karşı düşman ailelerinin çocuğudur ve bu iki düşman ailenin istediği tek bir şey vardır. Bataklığın sahibi olmak, koltuğun başına geçmek ve tek yöneten olmak. Koltuğun başında olan Kızıltuğ'ları bitirmek, kan davası ve düşmanlık başlatan Vural ailesi için oyun başlamıştır. Efil'in babası, kızının düşman ailenin çocuğuna deli gibi aşık olduğunu ve onun için her şeyi yapabilecek olduğunu fark etmesiyle ikisini ayırmak için Efil'e zorlu bir seçenek sunar. Sevdiği adamı kurtarmak için yaptığı seçimle birlikte Efil, aylarca sapkın babasının deneği olmayı kabul ederek türlü işkence, ilaç ve şiddete maruz kalır. Deneylerin sonuç vermesiyle Efil hastaneden çıkarılır ancak artık Efil değildir. Çoklu kişilik bozukluğu yaşayan bir hastadır ve içinde yer alan Efil ve Ahu, iki farklı kişiliğe ayrılır. Küçüklüğünden beri gördüğü şiddet ve ilaçlar, Efil'in kafasında kötü ve sıfırdan hayata başlayan bir karakter oluşturur. 'Ahu Vural.' Babası kızının her şey silinmiş bir halde hafızasının olmayışını fark etmesiyle, türlü yalanlar ve iftiralarla kafası yıkanan Ahu, Karan Kızıltuğ'dan nefret eden ve Kızıltuğ'lardan intikam alacak olan bir ölüm makinesine dönüşen bir bomba haline gelir. Onları bekleyen bir sürpriz daha vardır. Efil'e küçüklüğünden beri saplantılı olan Maskeli Katil, ikisini düşman tutabilmek için uğraşacak ve Efil'i almak için çabalayacaktır. Bu ikisi arasında yaşanacak olan çatışmalar, kan davası, intikam, yalan, yarım kalmış aşk hikayesi, ihanet ve gizlenen gerçeklerin ortaya çıkması için perde aralanır, ardından olaylar başlar..❞Hazırsanız bu kaos ve aksiyon dolu hikayeye başlayalım!
❄️
"Ne kadar kaçsanda başarısız olacağını sana acı bir zevkle söylemek durumundayım Savcı hanım!"
Ondan kurtulabilmek için koşuyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
PAZİN +18
General Fiction"Sakın!" diye bağırdı duygu duvarını kırarak. "Eğer o silahla kendini vurursan bunun dönüşü olmaz Efil!" Acıyla kahkaha atmaya başladım. Herkes benim bunu yapacağımdan o kadar emindi ki, korkuyorlardı. Haklılardı da. Yapacaktım. "Niye?" diye fıs...