3. BÖLÜM | Yarım Kalan Balo

33.5K 1.5K 2.2K
                                    




Bölüme hazır mıyız? Sonraki bölümün taslağını oluştururken bile heyecanlandım. Bölüm için yıldızı tuşlayıp güzel yorumlarınızı eksik etmeyin canlarım.🤍🥹

Gelecekten geliyorum, ileride Ahu'nın Karan'a geçmişte yaşattığı olayların yanında Karan'ın ne kadar masum kalacağını öğreneceksiniz. İkisine de önyargı ile yaklaşmayın...🥺

instagram : pazinwattpad & wattyisigi

instagram : pazinwattpad & wattyisigi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


ÜÇÜNCÜ BÖLÜM

"Bir mesaj düştü kadının telefonuna. Katil katliam istemiyordu, katil kadını istiyordu. Kadın ise intikam istiyordu. Ya bir olacaklardı ya da katil, kadına da oyun oynayacaktı."

❄️

"Konuştuğumuz gibi, uslu ol ve benim kadınımmış gibi davranmaya bak Savcı. Bilirsin, sen iyi oyuncusun." Arabanın içerisinden inerek kapımı açtı yüzüne taktığı maskeyle.

Karan Kızıltuğ.

İki yüzlü bir adamın ta kendisiydi.

Manipüle yeteneğinin ne kadar güçlü olduğunu çok iyi biliyordum.

Kameralar bizi çekerken kırmızı halı üzerinde eli belimi sahiplenircesine kavramış bir halde ilerliyorduk. Arkamızda Poyraz ve birkaç adamı kameraları engelliyor, geçmemiz için yolu açıyordu.

"Karan bey, sizi görmek ne güzel bir şeref." Kapıda bizi karşılayan takım elbiseli yabancısı olduğum adam, büyük bir gülümsemeyle elini Karan'a uzatırken, "Bu gece çok güzel olacak." dedi imayla gülümseyerek. 

Bakışları pis bir şekilde beni süzüyordu. Karan gözlerini kısarak, "O gözlerin çok yanlış kişiyi süzüyor." dedi tehditkar bir tonla. Sesinden ben bile ürkmüştüm. Adının ne olduğunu bilmediğim adam hafifçe boğazını temizledi.

Bakışları tekrar bana kayarken, "Savcım." dedi hafifçe baş eğerek. İkimizi bir görmeyi kesinlikle beklemiyordu. Bizi bir gören herkes şaşıracaktı, bundan adım kadar emindim.

Kızıltuğ belimde duran elini sıkılaştırırken, "Sahiplik eki?" dedi tek kaşını kaldırarak. Adam hızla başını iki yana doğru sallayarak, "Yanlış anladınız efendim, ben onun sizin olduğunu-"

"Kes sesini Ziya." dedi yüzünü buruşturarak. "Konuştukça daha da iğrençleşiyor cümlelerin." Birkaç takım elbiseli adam ve onlara eşlik eden kadınlar adının Ziya olduğunu öğrendiğim adamın yanına yaklaşırken, "Yanımda durabilecek ilk ve son kadın benimle. Bir daha o gözlerin ona kayarsa geriye bakabileceğin bir göz kalmaz. Baktığın her saniye için bedenini zevkle deşer, o gözlerini oyarım! Anladın mı beni?"

PAZİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin