2. BÖLÜM | Felaketin Göbeğinde

39.4K 1.8K 3.2K
                                    


İKİNCİ BÖLÜM

Yazım hatalarım olursa affedin canlarım. Yıldızı tuşlamayı ve satır arası güzel yorumlarınızı eksik etmeyin. Sizleri seviyorum.🥹🤍

"Maskeli balo başladı, her şeyin başlangıcı oldu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Maskeli balo başladı, her şeyin başlangıcı oldu. Adam duygusuzdu. Kadın ise onun duygularını kıracak birer tokmak. Adalet işte buydu, kimin elinde tokmak varsa vuruyordu masaya. herkes kendi adaletini yazıyordu ortaya."


mr.kitty , after dark


❄️

Korku.

İki hece 5 harf.

İnsanın ruhuna işleyen şiddetli bir sancı.

Ruhumuz birçok duyguya karşı kapı aralarken belki de en uzak tuttuğu, istemediği duygudur korku. İnsan kaçar, kaçar ve en sonunda yine onun kolları arasına sarılır. Bende de şu an için öyleydi.

Korkuyu iliklerime kadar hissettiğimi belli etmemem gerekiyordu. Bedenim adeta çekilirken, ağrılar saplanan ayaklarımı özellikle sabit tutmaya çalışıyordum. Karşımda duran bu adam beni sağ bırakmayacaktı.

"Soruların." dedim sert bir ses tonuyla. "Umurumda değil Kızıltuğ. Benim seninle bir derdim yok ancak görüyorum ki," Bakışlarım büyük ekranda yarı baygın halde duran büyük topluluğa doğru kaydı. "Senin belli ki benimle bir derdin var. Hastanemdeki hastamla tehdit edebildiğine göre."

Tek kaşı havaya kalktı hafifçe. "Tehdit?" Gülümsemesi yüzünde genişlerken derin bir nefes çekmeyi ihmal etmedi. "Ben tehdit etmem Savcı, ben istediğimi yaptırırım. Tehdit edeceğim noktaya gelirsek eğer karşımda kim olursa olsun sağ kalmaz."

Ardından devam etti cümlesine. "Ayrıca, benimle derdin olmasa, beni bitirmek için uğraşmazsın değil mi? Davaların hep benimle bağlantılı olanlar ve sen, beni gammazlamak için takip ettiriyor, elinden geleni yapıyorsun."

Demek farkındaydı.

Bunlar, fazlasıyla iddialı cümlelerdi.

"Aksaray davasının açılması için neden bu kadar diretiyorsun?"

Beklemediğim bir yerden vurmayı başarmıştı. "Anlayamadım?" Üzerime doğru yürürken gözlerini kısarak bedenimi inceledi fütursuzca. "Bence gayet iyi anladın. O davanın üzerinden yıllar geçti, bağlantın da yok. Ne bu tekrar gün yüzüne çıkarma çaban?"

Topuklu ayakkabılarım onun rugan ayakkabılarını ezerken gözlerimi bir an olsun onun gözlerinin üzerinden ayırmadım. "Yoksa bu cinayetle de mi bağlantın var Kızıltuğ? Duygularını iyi saklayamıyorsun." Yüzünde anlamsız bir gülümseme peydah edindi.

PAZİN +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin